mariuszc_2007 0 Napisano 27 Stycznia 2008 witam, czemu jak włączę napęd na przód w MF 3070 i jadę to coś szczela, stuka? co jest tego przyczyną? proszę sprawdz frezy na wałku atakującym w przodzie , tam gdzie łączony jest tuleją frezowaną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1991 0 Napisano 27 Stycznia 2008 witam, czemu jak włączę napęd na przód w MF 3070 i jadę to coś szczela, stuka? co jest tego przyczyną? proszę o odpowiedzi to chyba jest od tej pory jak włączyłem blokadę na 4 koła i jechałem na niej nie tylko prosto ale także przy skręceniu bo nie wiedziałem że to jest blokada, czy coś od tego mogło się stać? jak tak to co? proszę o odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikruss 0 Napisano 28 Stycznia 2008 Tak jak wczesniej napisali, frezy na przednim ataku, w miejscu gdzie walek idący od skrzyni zachodzi na wałek wychodzący z napędu przedniego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1991 0 Napisano 28 Stycznia 2008 ale od czego się tak zrobiło? wcześniej tego nie było Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Yool 0 Napisano 28 Stycznia 2008 ale od czego się tak zrobiło? wcześniej tego nie było to chyba jest od tej pory jak włączyłem blokadę na 4 koła i jechałem na niej nie tylko prosto ale także przy skręceniu bo nie wiedziałem że to jest blokada, czy coś od tego mogło się stać? jak tak to co? proszę o odpowiedź No właśnie od skręcania na blokadzie. Choć te frezy dosyć często siadają w tych wałkach. Dobrze że cały wałek się nie ukręcił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1991 0 Napisano 28 Stycznia 2008 można tak z tym jeździć, bo tucze się , ale dlaczego tucze się tylko jak napęd na przód włączę? jak to najtaniej naprawić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczewko 0 Napisano 28 Stycznia 2008 najlepiej jak nie bedziesz jezdził w ogóle.ja miałem podobny przypadek w JD ale mi rozwaliło koła zebate w zwolnicy bo mój brat załozył na przod za duzo obciazników i koło przyblokowało.rozbieraj most bo jak rozpie...... do konca to cały most ci rozerwie i wtedy bedzie problem.jesli chodzi o koszty to do mojego na oryginalnych czesciach wychodziło cos 6 tys za jedna zwolnice (3 koła zebate 3 łozyska i jeden wałek)u ciebie pewnie mechanizm roznicowy pocharatało wiec koszty moga byc podobne.mi te koła dorabiał tokarz i zapłaciłem 600 pln i od 4 lat chodzi bez zarzutu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusz20082008 0 Napisano 29 Stycznia 2008 witam ma problem z podnośnikiem w mf 3070 niechce podnosić się i opuszczać co jest przyczyną i wałek przekaźnika nie chce się załączyć na początki kręci się i zatrzymuje się podpowiedzcie jak rozwiązać ten problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erdem 0 Napisano 29 Stycznia 2008 witam ma problem z podnośnikiem w mf 3070 niechce podnosić się i opuszczać co jest przyczyną i wałek przekaźnika nie chce się załączyć na początki kręci się i zatrzymuje się podpowiedzcie jak rozwiązać ten problem Co do wałka to moze nie łaczy ci ten elektrowłącznik który wlańcza dźwignia. Włącz wałek przyciśnij do elektrowłącznika i przytrzymaj dźwignie może to pomoże.Co do podnośnika to jeśli dopiero go kupiłeś to mozesz nie wiedzieć ze na EHR jest zabezpieczenie transportowe tak że sprawdź czy pokretło na EHR nie jest ustawione na symbolu kłudki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusz20082008 0 Napisano 29 Stycznia 2008 Co do wałka to moze nie łaczy ci ten elektrowłącznik który wlańcza dźwignia. Włącz wałek przyciśnij do elektrowłącznika i przytrzymaj dźwignie może to pomoże.Co do podnośnika to jeśli dopiero go kupiłeś to mozesz nie wiedzieć ze na EHR jest zabezpieczenie transportowe tak że sprawdź czy pokretło na EHR nie jest ustawione na symbolu kłudki. kupiłem go jakieś 2 -3 miechy tamu i jak przywieźliśmy ciągnik to pochodził 2 mth i w szystko się zblokowało tur nie chodził ,kierownicą nie dało się pokręcić ,hamulców nie było , włek przestał się kręcię ipodnośnik przestał podnosić . a puźniej wymieniliśmy olej w skrzyni i filtr oleju taki duży po prawej stronie za kołem i tur zaczoą chodzić hamulce odpowietrzyliśmy i kierownica chodzić zaczeła i teraz jest problem z tym podnośnikiem i przekaźnikiem . EHR nie jest właczone , a przekażnik to ja palcem przyciskałem ten przycisk tam gdzie się załańcza przekaźnik i włączy sie i zachwile zatrzyma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erdem 0 Napisano 29 Stycznia 2008 Nie świeciła sie kontrolka od ciśnienia oleju ? tylko poprostu przestało wszystko działać? Nie było opiłków w filtrze oleju ? Niektórzy handlarze zakładają regenerowane pompy olejowe a one tak jak mówisz pochodzą kilka mtg i szlak ich trafia.Być moze nadal masz zapowietrzone uklady.sprawdź czy działa ci podnośnik na tym podnoszeniu awaryjnym po lewej stronie ciagnika za kołem. EHR nie jest właczone , a przekażnik to ja palcem przyciskałem ten przycisk tam gdzie się załańcza przekaźnik i włączy sie i zachwile zatrzyma Nie rozumiem jak EHR nie masz właczonego? tzn wogóle ci nie działał? a ten włącznik od WOM to tylko naciskałeś czy trzymałeś go wciśnietego cały czas? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacek1036 0 Napisano 29 Stycznia 2008 Witam. Panowie mam problem z hamulcami w swoim MF 3070. Po dłuższym postoju zapowietrzaja mi sie hamulce. I zauwazylem ze scieka olej z tego wezyka co idzie od pompek do rozdzielacza. Co moze byc przyczyna??? Prosze o pomoc. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusz20082008 0 Napisano 29 Stycznia 2008 Nie świeciła sie kontrolka od ciśnienia oleju ? tylko poprostu przestało wszystko działać? Nie było opiłków w filtrze oleju ? Niektórzy handlarze zakładają regenerowane pompy olejowe a one tak jak mówisz pochodzą kilka mtg i szlak ich trafia.Być moze nadal masz zapowietrzone uklady.sprawdź czy działa ci podnośnik na tym podnoszeniu awaryjnym po lewej stronie ciagnika za kołem. - kontrolka raczej nie świeciła się - nagle przestało wszystko chodzić - w filtrze opiłków raczej nie było ,tylko olej taki szary był jak myliśmy ropą filtr to puźniej był taki osad na dole wiadra Nie rozumiem jak EHR nie masz właczonego? tzn wogóle ci nie działał? a ten włącznik od WOM to tylko naciskałeś czy trzymałeś go wciśnietego cały czas tam jst taka wajcha do przodu włańczsz do tyłu wyłańczasz i są tam przyciski tam gdzie się włąńczaja wziełem tam palca wsadziłem i trzymałem ,zakręc się i zachwile zatrzyma [/url][/code] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ferguson255 0 Napisano 29 Stycznia 2008 Witam!Ostatnio nabyłem Fergusona 255 z 1990 roku. Chcę go wyremontować przed wiosną. W związku z tym mam pytanie, czy może mi ktoś wysłać zdjęcie, lub link do zdjęcia z naklejką z tabelą prędkości, która znajduje się w tym ciągniku najczęściej na prawym błotniku? Nigdzie nie mogę jej znaleźć. Z góry dziękuje za odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal w 0 Napisano 29 Stycznia 2008 Nie świeciła sie kontrolka od ciśnienia oleju ? tylko poprostu przestało wszystko działać? Nie było opiłków w filtrze oleju ? Niektórzy handlarze zakładają regenerowane pompy olejowe a one tak jak mówisz pochodzą kilka mtg i szlak ich trafia.Być moze nadal masz zapowietrzone uklady.sprawdź czy działa ci podnośnik na tym podnoszeniu awaryjnym po lewej stronie ciagnika za kołem. - kontrolka raczej nie świeciła się - nagle przestało wszystko chodzić - w filtrze opiłków raczej nie było ,tylko olej taki szary był jak myliśmy ropą filtr to puźniej był taki osad na dole wiadra A SPRAWDZAŁEŚ ŁADOWANIE - MUSI ZGASNĄĆ KONTROLKA WTEDY EHR SIE ZAŁĄCZY ALBO PODNIEŚĆ LUB OPUSCIC RĘCZNIE PRZY ELEKTROZAWORACH OD PODNOŚNIKA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jan222 0 Napisano 29 Stycznia 2008 Odnośnie podnośnika:- może Ci ten pstryczek od podnoszenia zaśniedział (miałem tak, WD40 i jest cacy)- lub może masz zapowietrzone siłowniki (również miałem ten problem podnosił jak dodałem gazu)- co do wałka WOM u mnie jak włączyłem wałek to się kręcił, ale mogłem go zatrzymać ręką (czyli elektrozawór od hamulca działał) nie działał elektrozawór, który załącza WOM. Szukałem i znalazłem przyczynę zepsuty włącznik. Tyle, że ja mam włącznik już inny, bo dopatrzyłem się, że takie włączniki od WOM mają te nowsze wersie MF (nie mam tej wajchy tylko taki włącznik obrotowy) on mi czasami szwankuje muszę go wymienić, ale na razie mi się nie chce Ale tak w ogóle to sprawdź bezpośrednio tymi przyciskami od elektrozaworów przy deklu z lewej strony ciągnika za tylnym kołem, jeżeli będzie podnosił to problem gdzieś z elektryką (może ten pstryczek) jeżeli słabo lub w ogóle to może faktycznie zapowietrzony układ. Więcej pomysłów nie mam, wypowiedzi oparłem na moim doświadczeniu może to coś pomoże pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacekzukowo 0 Napisano 29 Stycznia 2008 witam mój znajomy ma mf 3060 problem ma z hydraulikom rozwalił już 3 pompę wciągu 6 miesięcy dla mnie wygląda to tak że pompa pracuje pod obciążeniem non stop po odpaleniu głośno wyje .Może ktoś coś pomoże Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erdem 0 Napisano 29 Stycznia 2008 witam mój znajomy ma mf 3060 problem ma z hydraulikom rozwalił już 3 pompę wciągu 6 miesięcy dla mnie wygląda to tak że pompa pracuje pod obciążeniem non stop po odpaleniu głośno wyje .Może ktoś coś pomoże Pozatym wszystko działa poprawnie?Moze ma dźwignie od hydrauliki zewnetrznej włączoną i idzie cały czas ciśnienie na szybkozłaczki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cwerg1 0 Napisano 29 Stycznia 2008 witam mój znajomy ma mf 3060 problem ma z hydraulikom rozwalił już 3 pompę wciągu 6 miesięcy dla mnie wygląda to tak że pompa pracuje pod obciążeniem non stop po odpaleniu głośno wyje .Może ktoś coś pomoże A sprawdzał zawór bezpieczeństwa który jest w pokrywie razem z pompą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacekzukowo 0 Napisano 29 Stycznia 2008 zawór regulujący ciśnienie jest ok (180Mpa) na złączkach w stanie gdy wszystko wyłączone też jest ok(0Mpa) natomiast pompa i tak ciężko pracuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafik256 0 Napisano 29 Stycznia 2008 witam ma problem z podnośnikiem w mf 3070 niechce podnosić się i opuszczać co jest przyczyną i wałek przekaźnika nie chce się załączyć na początki kręci się i zatrzymuje się podpowiedzcie jak rozwiązać ten problem A czy jak przełączasz tym włącznkiem, który słuzy do podnoszenia i opuszczania to pali ci sie odpowiednia kontrolka (chociaz którakolwiek z nich) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusz20082008 0 Napisano 30 Stycznia 2008 A czy jak przełączasz tym włącznkiem, który słuzy do podnoszenia i opuszczania to pali ci sie odpowiednia kontrolka (chociaz którakolwiek z nich) nie zawsze sie palą kontrolki ale czasami jest tak że się pali tak jak trzeba a puźniej nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qurde 0 Napisano 30 Stycznia 2008 Pokręc tymi małymi gałkami co sa od podnośnika . U mnie tez tak było i po pokręceniu działa jak należy.Jakby coś to napisz mi na gg 404774 to ci cośjeszcze podpowiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cwerg1 0 Napisano 30 Stycznia 2008 A sprawdzałeś połączenia kostek pod pulpitem z pokrętłami od podnośnika czy nia są zaśniedziałe lub w pracesorze pod kabiną z prawej strony nad stopką lub czy nie poprzestawiałeś pokrenteł od regulacji płyciej-głębiej albo szybkości reakcji podnośnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafik256 0 Napisano 30 Stycznia 2008 A czy jak przełączasz tym włącznkiem, który słuzy do podnoszenia i opuszczania to pali ci sie odpowiednia kontrolka (chociaz którakolwiek z nich) nie zawsze sie palą kontrolki ale czasami jest tak że się pali tak jak trzeba a puźniej nie jeżeli masz tak że podnośnik działa kontrolka sie pali i nic nie robiac przy podnośniku i widac tylko mignięcie odu kontrolek i nic juz nie działa lub jest tk że jak odpalisz silnik to widac tylko migniecie kontrolek lub nawet nic nie widać a EHR na nic nie reaguje to pewnie padł ci stycznik głównego zasialnia od EHR. Co do wymiany to w serwiśie kiedyś chcieli za to 1500 zł bo ponoc trzeaba wymienic cały panel sterowania EHR, nie wiem jak jest teraz. Ale co do tej wymiany to ja robiłem juz coś takiego i koszt tego wynióśł 21 zł i działa bez problemu juz ponad rok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach