Qurde 0 Napisano 19 Marca 2008 Panowie kupiłem ciągnik mf 6150 i mam dwa półbiegi C I D jak należy je przełańczać przy pomocy sprzęgła czy bez . Z góry dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFALW 0 Napisano 19 Marca 2008 Panowie kupiłem ciągnik mf 6150 i mam dwa półbiegi C I D jak należy je przełańczać przy pomocy sprzęgła czy bez . Z góry dzięki a gdzie wcieło półbiegi A-B o ile wiem to powinny być ABCD a nie CD to tak jakbyś skrzynię 4-biegową oznaczył 3,4,5,6-bieg-- a przełaczac można bez sprz.pod obciążeniem-jeżeli nie ma szarpnięć-np-orka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coolczak 0 Napisano 19 Marca 2008 a jaki olej do skrzyni w MF 390 ,95 rok??Orlen agro stou 10W dzieki za odpowiedz sprawdze ten olej , a tak wogle skad wiesz ze taki idzie tam olej??? moze posiadasz jaka instrukcje??? bo przydalyby mi sie tez klasy pozostalych oleji w ciagniku jak i ich ilosci w roznych układach pozdrawiam Tutaj masz o swoim MF http://www.konedata.net/Traktorit/MF342.htmA co do oleju to jest rekomendowany do MF, ale nie tylko i leje się go również do silnika. Wysokiej jakości jest to olej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qurde 0 Napisano 19 Marca 2008 Panowie kupiłem ciągnik mf 6150 i mam dwa półbiegi C I D jak należy je przełańczać przy pomocy sprzęgła czy bez . Z góry dzięki a gdzie wcieło półbiegi A-B o ile wiem to powinny być ABCD a nie CD to tak jakbyś skrzynię 4-biegową oznaczył 3,4,5,6-bieg-- a przełaczac można bez sprz.pod obciążeniem-jeżeli nie ma szarpnięć-np-orkaJa ma tylko C i D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFALW 0 Napisano 19 Marca 2008 Panowie kupiłem ciągnik mf 6150 i mam dwa półbiegi C I D jak należy je przełańczać przy pomocy sprzęgła czy bez . Z góry dzięki a gdzie wcieło półbiegi A-B o ile wiem to powinny być ABCD a nie CD to tak jakbyś skrzynię 4-biegową oznaczył 3,4,5,6-bieg-- a przełaczac można bez sprz.pod obciążeniem-jeżeli nie ma szarpnięć-np-orkaJa ma tylko C i D to nie włącza AB czy nie ma? . Na tablicy zegarów jestABCD ,pod D jest zając ,pod C żółw . przy kierownicy przeł.półbiegi-gałka do przodu-wyżej ABCD ,do tyłu niżej DCBA i tak musi być -oczywiscie mówimy o dynashift ale coś mi sie wydaje że coś tam u ciebie nie gra ,a elektrozawory od dyna działają ,są 2 . 1-AB i 2-CD . A nawiązując do tematu nie spotkałem jeszcze 6150 z dwoma półbiegami i to jeszcze 'CD ' - pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qurde 0 Napisano 19 Marca 2008 Panowie kupiłem ciągnik mf 6150 i mam dwa półbiegi C I D jak należy je przełańczać przy pomocy sprzęgła czy bez . Z góry dzięki a gdzie wcieło półbiegi A-B o ile wiem to powinny być ABCD a nie CD to tak jakbyś skrzynię 4-biegową oznaczył 3,4,5,6-bieg-- a przełaczac można bez sprz.pod obciążeniem-jeżeli nie ma szarpnięć-np-orkaJa ma tylko C i D to nie włącza AB czy nie ma? . Na tablicy zegarów jestABCD ,pod D jest zając ,pod C żółw . przy kierownicy przeł.półbiegi-gałka do przodu-wyżej ABCD ,do tyłu niżej DCBA i tak musi być -oczywiscie mówimy o dynashift ale coś mi sie wydaje że coś tam u ciebie nie gra ,a elektrozawory od dyna działają ,są 2 . 1-AB i 2-CD . A nawiązując do tematu nie spotkałem jeszcze 6150 z dwoma półbiegami i to jeszcze 'CD ' - pozdrawiam Ja widzałem nawet i 6180 maja dwa półbiegi i sporo mf serii61 ma tylkoC i D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFALW 0 Napisano 19 Marca 2008 Panowie kupiłem ciągnik mf 6150 i mam dwa półbiegi C I D jak należy je przełańczać przy pomocy sprzęgła czy bez . Z góry dzięki a gdzie wcieło półbiegi A-B o ile wiem to powinny być ABCD a nie CD to tak jakbyś skrzynię 4-biegową oznaczył 3,4,5,6-bieg-- a przełaczac można bez sprz.pod obciążeniem-jeżeli nie ma szarpnięć-np-orkaJa ma tylko C i D to nie włącza AB czy nie ma? . Na tablicy zegarów jestABCD ,pod D jest zając ,pod C żółw . przy kierownicy przeł.półbiegi-gałka do przodu-wyżej ABCD ,do tyłu niżej DCBA i tak musi być -oczywiscie mówimy o dynashift ale coś mi sie wydaje że coś tam u ciebie nie gra ,a elektrozawory od dyna działają ,są 2 . 1-AB i 2-CD . A nawiązując do tematu nie spotkałem jeszcze 6150 z dwoma półbiegami i to jeszcze 'CD ' - pozdrawiam Ja widzałem nawet i 6180 maja dwa półbiegi i sporo mf serii61 ma tylkoC i D możliwe -ja akurat z takimi nie miałem do czynienia -tylko z A-D- to narka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sysunia 0 Napisano 19 Marca 2008 panowie mam problem ze sprzęgłem w MF 3060 tzn. przy zgaszonym silniku pedal wpada w podłogę jak uruchomię silnik muszę ze trzy razy wcisnąć pedał żeby działało co. Co to może byś za przyczyna??????????????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacek1036 0 Napisano 19 Marca 2008 Spróbuj na poczatek odpowietrzyc te sprzeglo. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sysunia 0 Napisano 20 Marca 2008 Jacek1036 jeszcze jak byś mi powiedział jak to sprzegło sie odpowietrza to by było super Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 20 Marca 2008 Jacek1036 jeszcze jak byś mi powiedział jak to sprzęgło sie odpowietrza to by było superz prawej strony za deklem od biegów a wspornikiem od kabiny jest odpowietrznik jest to coś takiego jak końcówka od szybkozłonczki od hydrauliki tylko mniejsze wciskasz tam taki taki łepek i pokłopocie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
łukasz.j 0 Napisano 20 Marca 2008 Panowie Mam problem z kontrolką od skrzyni biegów (koło zębate z dwoma kroplami oleju)w MF 6170. Na dużym gazie zaświeca się a na małym gaśnie. Czy może ktoś wie, dlaczego się zaświeca? I co może być przyczyną?!Z góry dziękuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robinson 0 Napisano 20 Marca 2008 Mam prośbę czy może ktoś jest użytkownikiem MF 5435 co możecie powiedzieć na temat tego ciągnika. Z góry dziękUję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lubek 0 Napisano 21 Marca 2008 czy wie ktoś gdzie w mf 595 znajduje sie pompa od hydrauliki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 21 Marca 2008 Panowie Mam problem z kontrolką od skrzyni biegów (koło zębate z dwoma kroplami oleju)w MF 6170. Na dużym gazie zaświeca się a na małym gaśnie. Czy może ktoś wie, dlaczego się zaświeca? I co może być przyczyną?!Z góry dziękuje jest to kontrolka od zapchanego filtra wymień filtr hydrauliki przy dużych obrotach pompie brakuje oleju i dlatego zapala się kontrolka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Henryk3 0 Napisano 21 Marca 2008 witam wszystkich kilka dni temu kupilem MF 3080 i sa pierwsze problemy jak chce go zapalic pierwszy raz np rano to musze go troche pomeczyc zeby sie zapalil a kreci caly czas i tak az odpali potem juz bez problemu bedzie palil a po tym pierwszym odpaleniu to tak strasznie dymi mu z rury na siwo-biało a potem sie unormuje tak jak dzisiaj byl neiwielki przymrozek ale jakby bylo -20 to bym go nie odpalil co to moze byc za przyczyna?? a kolejnym problemem jest ze jak go odpale za kazdym razem to podnosnik nie rusza tylko trzeba troche sie pobawic wlacznikiem i sie uruchomi a na dodatek jest taki bajer ze przedni naped nei chce sie odlaczyc jak go tak poszarpac i tzn ciagnikiem i hamowac to bedzie chodzil bez problemu az do zgaszenia silnika, a po zgaszeniu jak przekrecam kluczykiem to sie sam przedni naped wl czy to jest normalne?? co sadzicie z tym podnosnikeim i przednim napedem czy to cos z hydraulika?? a to odpalanie co wy na to prosze o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Henryk3 0 Napisano 21 Marca 2008 a jeszcze mam pytanie jaki olej byście mi polecali do silnika?? bo mam zamiar wymienic chociaz ten nei jest najgorszy ale uwazam ze mu sie przyda wymiana sorka ze post pod postem ale nie widze nigdzie opcji edit Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialy2005 0 Napisano 21 Marca 2008 te problemy z odpalaniem to po mojemy wtryski leja lub pompa juz cienka. biały dym to niedopalone paliwo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 21 Marca 2008 wg mnie brak dobrej kompresji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erdem 0 Napisano 21 Marca 2008 Padnięte wtryskiwacze. i zmień filtr paliwa bo możesz mieć w nim wode.Przedni napęd tak ma ze włańcza sie przy odpalaniu ciagnika a zeby go wyłaczyć naciśnij pedał hamulca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 21 Marca 2008 co do podnośnika przeczyść styki powinno pomóc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Henryk3 0 Napisano 21 Marca 2008 ale to nei zawsze daje z tym hamulcem a jak juz odblokuje to np w trakcie jazdy moge sobie go wl i wyl jak mi pasuje i dziala a tak to nei chce zawsze po uruchomieniu musze sie pomeczyc by go rozblokowac a potem juz chodzi jak chce i kiedy chce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Henryk3 0 Napisano 21 Marca 2008 miron które styki masz na mysli mozesz mi troche przyblizyc Twoja mysl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buli1979 0 Napisano 21 Marca 2008 układ paliwoy filtry itd mozna sprawdzić jak bedziesz końcówki sprawdzała sprawdź tez cisnienie według mnie to raczej kompresja mała jest, jeśli silnik ma dobre sprężanie to i na lejących odpali. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Henryk3 0 Napisano 21 Marca 2008 czyli uwasz ze silnik do remonty on ma 10k najechane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach