Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

co morze być przyczyna w c360 jak na 4i2 garze zawór ssący nie podaje oleju na zawór ,mam założone nowe popychacze i zawory przejrzałem jeden był zapieczony i dziurka była zapchana i wymieniłem na nowy ale dalej nie podaje mi oleju na 1 i 3 garze ładnie podaje olej co morze być za usterka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Pozwolę sobie zacytować fragment z poradnika napraw a resztę musisz sobie sam dopowiedzieć.

Napędzana od kół zębatych rozrządu pompa olejowa zasysa olej z

miski olejowej silnika i tłoczy poprzez filtr do głównego kanału olejowego wywierconego poziomo w kadłubie silnika.Z głównego kanału olejowego

olej doprowadzany jest do :1.łożysk wałka rozrządu oraz łożysk głównych

wału korbowego , skąd przez wiercenia w wale korbowym olej dostaje

się do łożysk korbowodowych, 2.popychaczy i przez drążki popychaczy do

tulejek dżwigienek zaworowych.

Tuleje cylindrowe i sworznie tłokowe smarowane są mgłą olejową.

UWAGA:

Przy demontażu silnika należy każdorazowo przedmuchać sprężonym powietrzem wszystkie kanały olejowe,znajdujące sie w korpusie silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Opis wskazuje na zatkane kanały olejowe.Nie wiem jaki jest dokładny układ kanałów olejowych.Ja bym pierwsze odkręcił te dwie pokrywy boczne z prawej strony silnika.Może coś się wyjaśni.Bo olej nad głowice(do klawiatury) tylko tędy może się dostać.

andrzej czubkowski

..zawór ssący nie podaje oleju na zawór...

Trochę chaotyczny ten opis.Domyślam się nie ma oleju na dżwigienkach klawiatury

bo sam zawór jako taki nie jest specjalnie smarowany.Zauważ że w niektórych silnikach (nie w C-360) jest dawany uszczelniacz typu Oringi na zaworze ssącym żeby podczas suwu ssania nie był zasysany olej do komory spalania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak właśnie nie ma tego oleju na dzwigence po tej stronie co jest ssący zawór i przesto jak chodzi to mi klekocze na garze 4i2 bo za mało oleju dostaje głowica i to już musiał mi długo to robic bo jeden zawór był zapieczony w tulejce chodził na sucho a robiłem w nim bo poszła mi uszczelka pod głowica na 2 tłoku i założyłem wszystkie uszczelki nowe i byli głowice robione z wtryskami ,dziekuje za rade zobaczę te dekelki boczne odkrence morze się tam bendzie widzieć dlaczego nie podaje .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...