Skocz do zawartości
Winczio

Skrzynia biegów c 330 /c 325

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pytanie posiadam tylny most od c 325 i mam tez skrzynie biegów od c 330 pod nowy typ sprzęgła czy można połączyć bez przeróbek te skrzynie z tylnym mostem od c 325 ? chodzi mi o tryby i wałki wychodzące ze skrzyni biegów i czy one będą pasować z wałkami z tylnego mostu c 325 , 2 pytanie mam takie ta skrzynia biegów jest pod nowy typ sprzęgła a jesli bym ja chciał połączyć z silnikiem c 330 ale ze starym typem sprzęgła czy da się to połączyć ? Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam sprawa połączenia skrzyni nowy typ ze sprzęgłem stary typ rozwiązana pasuje idealnie zostało połączenie tylnego mostu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak łączenie skrzyni biegów z tyłem od c 325 podeszło bez problemowo a także łączenie tej skrzyni ( nowy typ ) ze sprzęgłem stary typ tez bez problemowo jeśli by ktoś takie cos planował zakładać i sie nie martwic mam nawet na zbyciu skrzynie od c 325 i blok silnika stary typ na grube panewki jest to blok od c 330 ( 69r) blok w pełni sprawny skrzynia tryby w środku lepsze jak nowe w sklepie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może mi ktoś podać rozmiar oringów w kolumnie kierowniczej od c 328 ?bo nie mogę znaleźć tego rozmiaru

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie jak wymieniałem to podjechałem z starym oringiem do Agromy i tam dobrałem odpowiedni wymiar.W związku z tym że już w ramieniu był wyrobiony rowek wziąłem minimalnie grubszy.To było kilkanaście lat temu i jaki wymiar to nie pamiętam,ale kolumna została uszczelniona i już nie ciekło.Ewentualnie możesz pokusić się o zmierzenie suwmiarką średnica "ośki"/szerokość rowka/głębokość rowka (wziąć poprawkę że oring zostanie ściśnięty więc nie może też być za gruby)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miał ktos styczność może w praktyce z zestawami do silnika c 330 firmy Prima ?? bo widzę takie zestawy do kupna a mam szwagrowi robić silnik do 30 i może by spróbował

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy spotkał się juz ktoś z takim czymś ze nowe pierścienie Prima przy oczywiście odpowiednim montażu tłoka w tuleje ( z opaska + olej, napisy top do góry ) i by zostawiały ślady tak jak by rysy na łączeniu pierścieni na 2 tulei nie zostawiają takich śladów, wadliwy jeden zestaw pierścieni czy jak ? zestawy są nowe tuleje +tłoki + pierścienie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam sprawa połączenia skrzyni nowy typ ze sprzęgłem stary typ rozwiązana pasuje idealnie zostało połączenie tylnego mostuclick it

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...