ZLYporucznik 0 Napisano 19 Czerwca 2008 Dobra chłopaki mam pytanko do czego dokładnie jest ten żółw-zając bo w moim ursuso-zetorze w ogóle gałki do tego nie ma muszę dorobić bo była urwana czy jak po prostu jest znaczek pod kierą ale gałki żadnej nie ma aha a gdzie można siłowniki kupić do TUZu ? żeby więcej dźwigał i ile to kosztuje wiecie może?u Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 19 Czerwca 2008 jak nie masz gałki to pewnie ktoś wyrzucił żółwia ja bym go nie reanimował szkoda kasy a siłowniki zobacz na stronach grene Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZLYporucznik 0 Napisano 19 Czerwca 2008 a o co chodzi z tym żółwiem że się go nie opłaca mieć??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 19 Czerwca 2008 Jak dobrze pamiętam to jest wzmacniacz momentu obr. czyli jak orzesz sobie elegancko a tu nagle górka-to jazda pod nią ale obroty spadają,no to wtedy cyk na żółwia gałeczkę przełączasz i już idzie jak po łydzie( i wtedy chyba troche wolniej jedziesz) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
osa21 0 Napisano 19 Czerwca 2008 siłowinik do tuz 230 zł w agromie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzant 0 Napisano 19 Czerwca 2008 Jak dobrze pamiętam to jest wzmacniacz momentu obr. czyli jak orzesz sobie elegancko a tu nagle górka-to jazda pod nią ale obroty spadają,no to wtedy cyk na żółwia gałeczkę przełązardczasz i już idzie jak po łydzie( i wtedy chyba troche wolniej jedziesz) Dobrze pamiętasz. Dodam tylko że tą gałeczką przełączasz bez sprzęgła i faktycznie wolniej jedziesz. Bardzo fajna rzecz i moim zdaniem bardzo przydatna. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 19 Czerwca 2008 Mam pytanko:zrobiłem wymianę tłok, pierścienie, tuleja i sworzeń w 914. Wymieniłem końcówki wtrysków, dałem wyregulować. Tylko że mocnawo dymi na taki niebieskawy kolor. Zaraz piszę że oleju nie bierze. Pozostała jeszcze pompa wtryskowa do roboty?2 pytanie jaka powinna być uszczelka pod głowicę. Orginalnie była założona taka która ma zatkane kanały wodne wszystkie od strony wtrysków. Założyłem taką która ma je otwarte i zauważyłem że ciągnik ma wyższą temperaturę pracy. Jak zapytałem w Grene to gościu pokazał mi 3 rodzaje uszczelek. Jaki z tego wyciągnąć wniosek? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzant 0 Napisano 20 Czerwca 2008 Nie wiem jaki z tego wniosek ale mi poszła uszczelka pod głowicę 2 razy pod rzad. Za każdym razem zakładałem taką jaka była czyli z tymi kanałami od strony wrysków zamkniętymi. Za trzecim razem założyłem z taką która miała wszystkie możliwe kanały otwarte i w końcu spokój. I bądż tu mądry i pisz wiersze A użytemperatura teraz jest super nawet w upały i pod duzym obciążeniem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kalisk 0 Napisano 21 Czerwca 2008 kupiłem ciągnik ursa durzego toprawda ze jak siądzie wzmacniacz to tylko wolne przełożenie jest ??? a i nie ma wzmaciacza więc ktoś zaspawał tam te satelity??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stasiek-84 0 Napisano 22 Czerwca 2008 jak siądzie wzmacniacz to nie masz jazdy, w mocniejszych ursusach wzmacniacz nie wytrzymywał i zawsze był zaspawywany po paru użyciach, na cztery ciągniki 12xx wszystkie mają zaspawany, w słabszych wytrzymuje dość długo. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kalisk 0 Napisano 22 Czerwca 2008 jak siądzie wzmacniacz to nie masz jazdy, w mocniejszych ursusach wzmacniacz nie wytrzymywał i zawsze był zaspawywany po paru użyciach, na cztery ciągniki 12xx wszystkie mają zaspawany, w słabszych wytrzymuje dość długo. czyli dobrze że juz komus przedemną padł wzmacniacz i juz mam z głowy zaspawał ktoś i ja juz niebede musiał sie martwić Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowy 0 Napisano 22 Czerwca 2008 Mam pytanko:zrobiłem wymianę tłok, pierścienie, tuleja i sworzeń w 914. Wymieniłem końcówki wtrysków, dałem wyregulować. Tylko że mocnawo dymi na taki niebieskawy kolor. Zaraz piszę że oleju nie bierze. Pozostała jeszcze pompa wtryskowa do roboty?2 pytanie jaka powinna być uszczelka pod głowicę. Orginalnie była założona taka która ma zatkane kanały wodne wszystkie od strony wtrysków. Założyłem taką która ma je otwarte i zauważyłem że ciągnik ma wyższą temperaturę pracy. Jak zapytałem w Grene to gościu pokazał mi 3 rodzaje uszczelek. Jaki z tego wyciągnąć wniosek?po wymianie kompletów naprawczych na podróbki będzie dymił na niebiesko , myślę ,że wina leży w dokładności ich wykonania ,a olej raczej będzie brał bo jest to typowy objaw jego spalania ,no chyba ,że ciągnie z filtru powietrza? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marbar 0 Napisano 22 Czerwca 2008 jak siądzie wzmacniacz to nie masz jazdy, w mocniejszych ursusach wzmacniacz nie wytrzymywał i zawsze był zaspawywany po paru użyciach, na cztery ciągniki 12xx wszystkie mają zaspawany, w słabszych wytrzymuje dość długo. czyli dobrze że juz komus przedemną padł wzmacniacz i juz mam z głowy zaspawał ktoś i ja juz niebede musiał sie martwićtak tylko z 24 przełożen zostało ci 12... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yenon10 0 Napisano 22 Czerwca 2008 tylko ze wzmacniacz jak działa to super sprawa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 23 Czerwca 2008 Mam pytanko:zrobiłem wymianę tłok, pierścienie, tuleja i sworzeń w 914. Wymieniłem końcówki wtrysków, dałem wyregulować. Tylko że mocnawo dymi na taki niebieskawy kolor. Zaraz piszę że oleju nie bierze. Pozostała jeszcze pompa wtryskowa do roboty?2 pytanie jaka powinna być uszczelka pod głowicę. Orginalnie była założona taka która ma zatkane kanały wodne wszystkie od strony wtrysków. Założyłem taką która ma je otwarte i zauważyłem że ciągnik ma wyższą temperaturę pracy. Jak zapytałem w Grene to gościu pokazał mi 3 rodzaje uszczelek. Jaki z tego wyciągnąć wniosek?po wymianie kompletów naprawczych na podróbki będzie dymił na niebiesko , myślę ,że wina leży w dokładności ich wykonania ,a olej raczej będzie brał bo jest to typowy objaw jego spalania ,no chyba ,że ciągnie z filtru powietrza?Ale Mahle to dobre podróbki. Wie ktoś jak mają być okręcone tłoki. Sam już nie wiem czy te dziury w denkach mają być od strony kolektora dolotowego czy może od strony wylotowego. Jak rozbierałem to były od strony dolotowego- tak mi się wydaje. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ulan 0 Napisano 24 Czerwca 2008 Mam literature do C385 Jeśli ktoś chce , mój mail : Comp4ct@wp.pl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZLYporucznik 0 Napisano 25 Czerwca 2008 hej ułan a co masz konkretnie za literature bo ja rozkręciłem ciągnik i chyba jakaś książka by się przydała p.s. po co woda w z8011 czy u385 idzie też do bloku co tam jest? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lufa13 0 Napisano 27 Czerwca 2008 hej ułan a co masz konkretnie za literature bo ja rozkręciłem ciągnik i chyba jakaś książka by się przydała p.s. po co woda w z8011 czy u385 idzie też do bloku co tam jest? chłodnica miski olejowej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZLYporucznik 0 Napisano 28 Czerwca 2008 dzienks lufa za info ale pierdziele nie rozbieram już bardziej tego traktora bo go nie złoże potem szybko Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piootr 0 Napisano 2 Lipca 2008 @Grześ i jak z twoją 914 poprawiło się ja mam mahle w 360 już 7 rok tak pod 4000 mth i narazie git ale krotoszyńskie zakłądałem do 330 są lepsze bo mają głebsze rysy po honowaniu do 1014 załozyłem czeskie ale miałem go tylko 3 lata Odnośnie uszeczelek to sa 0,9mm i 1,3 mm grubości i mi te ciejsze wydmuchiwał Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 2 Lipca 2008 Jutro się okaże bo dałem pompę do regeneracji. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 7 Lipca 2008 No i dym zmienił kolor na siwo-niebiesk. I wydaje mi się że jak dodam mu mocno gazu to jakby zawory dzwoniły. Może próbować przestawić nieco wtrysk? Ale w która stronę na pompie? Wie ktoś gdzie ustawia się dawkę paliwa? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piootr 0 Napisano 7 Lipca 2008 A moc jak , jak dasz mu po garach to silnik szybko się buja , spróbój pompe w obie strony przestawić czy bedzie jakichś efekt Ile czasu mineło od naprawy silnika Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 7 Lipca 2008 Ja dam mu gaz do oporu to moment się zastanowi i potem już wchodzi ale to jest naprawdę moment. Mocy jeszcze nie sprawdziłem bo w zasadzie jest na dotarciu. Zrobiłem może z 20 mth. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 8 Lipca 2008 Rozgryzłem. Zdjołem kolektor wydechowy i cały niegieski dymek szedł z 1 tłoka od chłodnicy. A co najdziwniejsze jeszcze jak przyłożyłem do niego rękę to zachowywał się kak kolektor ssąco- wydechowy Odkręciłem pokrywę klawiatury a tam popychacz od zaworu ssącego wypadł a dzwigienki i jeszcze się wygioł. Jak wyprostowałem go i założyłem nie ten sam ciągnik. Teraz to czuć że ma moc. Banał nie a tak życie komplikuje. Dzieki za pomoc. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach