Maciek 0 Napisano 10 Marca 2009 To napisz mi jak sobie poradziłeś z masełkiem ,ja obstawiam na chłodniczkę oleju ?. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kasztelan 0 Napisano 11 Marca 2009 Ano poradziłem sobie i sam się z siebie śmieję, że wcześniej na to nie wpadłem(chociaż nie tylko ja, bo i nikt na tym forum) a chłodniczkę odłączyłem w pierwszej kolejności (ale o tym i owym pisałem wcześniej).Na razie wstrzymam się z odpowiedzią, zobaczę kto będzie najbliżej prawdy. Pozdrawiam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvu 0 Napisano 11 Marca 2009 Napisz w końcu bo nie wiem czy swoją zapale po zimie. A już poraA chłodniczka to gdzie ona jest? i do czego? bo 385 niedługo mam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kasztelan 0 Napisano 11 Marca 2009 Jak nie ma masła w chłodnicy to nie Masz się co denerwowaćodpalaj i w pole. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvu 0 Napisano 11 Marca 2009 No masła niema bo spuszczałem wode i niezle wygląda w środku ale co z tą człodniczką? Chodzi o chłodnice oleju? I gdzie jest do niej kranik? Bo nie wiem czy spuściłem z niej wode Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kasztelan 0 Napisano 11 Marca 2009 Nie wiem czy w ogóle masz chłodnicę oleju bo w tych ciągnikach jest masęróżnych rozwiązań konstrukcyjnych. Ja mam 914 a Ty ponoć 385 a to jużspora różnica. Ja chłodnicę mam z prawej strony poniżej filtru obrotowegoale mają podobno niektóre modele w misie olejowej....ile ciągników tyle rozwiązań a swoją drogą poczytaj sobie wcześniejsze postya sporo się dowiesz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sztum 0 Napisano 23 Marca 2009 Witam Mam takie pytanie: potrzebuje 2 pary szybkozłączy hydraulicznych sterowanych każda osobno. A mój 385 ma jedną parę. Jak temu zaradzić w nieduży koszt Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 23 Marca 2009 rozdzielacz dodatkowy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 23 Marca 2009 Witam Mam takie pytanie: potrzebuje 2 pary szybkozłączy hydraulicznych sterowanych każda osobno. A mój 385 ma jedną parę. Jak temu zaradzić w nieduży koszt Musisz mieC dodatkowy rozdzielacz, wpinasz go w podnośnik tu trzeba trochę poryć, robisz podłącza i masz orginał Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarki 0 Napisano 24 Marca 2009 W moim wymienilem pompki hamólcowe przed wymianom słabo hamował ,teraz wcale leje się z niego {płyn?} , czy rozwaliło cylinderki? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pk109 0 Napisano 16 Kwietnia 2009 mam pytanie czy da się założyć na zetora 10111 turbo (to samo co u 912 z turbiną)ładowacz czołowy nie wiem czy nie będzie przeszkadzała turbina z lewej strony Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bookovsky 0 Napisano 21 Kwietnia 2009 czy jest jakiś sposób na cofający się się płyn hamulcowy . niedawno założyłem nowe pompy i znów mi się cofa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ssman860 0 Napisano 30 Sierpnia 2009 Witam!Posiadam ursusa c-385 po kapitalce silnika, tzn: nowe tłoki, tuleje, pierścienie, panewki korbowodowe, korbowody po regeneracji, układ paliwowy nowy.Nie pokoi mnie w nim jedna sprawa: ciśnienie oleju po odpaleniu na zimnym silniku na wolnych obrotach ma 4 a na wysokich obrotach 4,5lecz gdy silnik jest rozgrzany do ok 80 st. to cisnienie wynosi zaledwie na wysokich obrotach 2,5 a na niskich 1 a czasem nawet 0,8.Czy takie ciśnienie to norma w tych ciągnikach czy raczej to anomalia??? Prosze o porady, z góry dziekuje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
osa21 0 Napisano 30 Sierpnia 2009 @ssman860 pewnie masz ten sam problem co u mnie a u mnie był rozregulowany zaworek przy smoku bo objawy są takie same. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ssman860 0 Napisano 30 Sierpnia 2009 @ssman860 pewnie masz ten sam problem co u mnie a u mnie był rozregulowany zaworek przy smoku bo objawy są takie same. Hmmm, czy chodzi Ci o zaworek przy pompie leju, który odpowiada za to zeby nie było za wysokie cisnienie w układzie?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 31 Sierpnia 2009 a główne panewki też zrobiłeś? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ssman860 0 Napisano 31 Sierpnia 2009 a główne panewki też zrobiłeś? głównych nie ruszałem, wału też nie bo czopy idealnie wygladały jak lustro, żadnych uszkodzeń więc nie było po co wału szlifować Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mistrz_Yoda 0 Napisano 31 Sierpnia 2009 witampo raz kolejny mi padło sprzęgło bo dużo w turze robietym razem dźwigienki więc ciągnik trzebabyło rozjechaćczy można do starej 385 założyć kompletne sprzegło nowego typu takie jak miały ostatnie 914? mechanik mierzył bo sąsiad chciał założyc też ale za mało miejsca o jakies 3cm, ale czy gdyby zmienić opróćz kompletnego sprzęgła koło zamachowe na takie jak ma 914 to da rade? koszt tego wg cennika grene to około 3 tys i uważam że za cene dłuższej pracy warto. przerabiał ktoś ten temat? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ssman860 0 Napisano 31 Sierpnia 2009 gdy zmienisz kło zamachowe na większe o większej masie to bedzie Ci silnik wolno sie wkręcał na obroty oraz wolno schodził z obrotów bo siła odśrodkowa i bezwładność koła zamachowego wzrośnie, ja osobiście bym nie kombinował w cięższym kołem, bo przez to wykończysz panewki równie prawdo[odobnie może Ci dęknąć korbowód Pamiętaj, że gdyby takie rozwiązanie dla starej 80 było korzystne to by nowsze typy 80 juz miały takie coś montowane, jednak cała seria c385 ma takie samo sprzęgło i koło zamachowe począwszy od 71 roku do 85 (nie jestem pewien ale chyba w tych latach tylko produkowano 385) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mistrz_Yoda 0 Napisano 1 Września 2009 ale właśnie chodzi o to że chyba nowszy typ ma ciensze bo sprzęgło nowego typu jest te 3 cm grubsze i nie da rady skręcic ciągnikaa chyba 914 i pochodne ma taką samą skrzynie pośrednią więc inne koło i spzregło powinno i w 385 wejść Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ssman860 0 Napisano 1 Września 2009 mam dziwny przypadek: miałem jeden manometr do cisnienia oleju w 385 który był wsadzony w nim od kiedy go kupiłem, i mam tez od ursusa 360 wyglądają identycznie lecz ten stery od c385 podczas wskacywania jego wskazówka nie wskazuje płynnie lecz szarpie i pokazuje niecałe 4 atm, a gdy założyłem od c360 wskazuje płynnie i przy tych samych obrotach 5 atm, czy to znaczy że ten co wskazuje mniej jest uszkodzony? czy one mogą różnić się względem dostosowania do silnika? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomasz0859 0 Napisano 1 Września 2009 gdy zmienisz kło zamachowe na większe o większej masie to bedzie Ci silnik wolno sie wkręcał na obroty oraz wolno schodził z obrotów bo siła odśrodkowa i bezwładność koła zamachowego wzrośnie, ja osobiście bym nie kombinował w cięższym kołem, bo przez to wykończysz panewki równie prawdo[odobnie może Ci dęknąć korbowód Pamiętaj, że gdyby takie rozwiązanie dla starej 80 było korzystne to by nowsze typy 80 juz miały takie coś montowane, jednak cała seria c385 ma takie samo sprzęgło i koło zamachowe począwszy od 71 roku do 85 (nie jestem pewien ale chyba w tych latach tylko produkowano 385) Następcą 385 był 902 i cała jego dalsza seria 904, 914.Tu już w ostatnich modelach zakładali sprzęgła trakowe i orbitrol zamiast serwa.Moja 914 miała turbo i serwo połówkę ale zamieniłem to na orbitrol, z Turem chociaż lekko się kręci. Mam też 385 ale sprzęgło ( docisk) i koło zamachowe jest różne Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ssman860 0 Napisano 4 Września 2009 A Wy jakie macie ciśnienie oleju przy rozgrzanym silniku na perkoczących obrotach tj ok 500 obr??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomasz0859 0 Napisano 4 Września 2009 U mnie jak pochodzi w opryskiwaczu (2500, krukowiak) to spada do 2,5 ale dwa lata temu robiłem szlif wału. I tak mam G3K4- następny szlif już chyba nie wyjdzie, ale z rok jak się coś nie spieprzy pochodzi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ssman860 0 Napisano 5 Września 2009 no a ja mam przy 500 obr i przy 80 st C jakieś 1 atm Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach