Skocz do zawartości
kaczor

URSUS C-385

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z moim c 385. Ma on mało sily i wywala olej z silnika, z tym ze ma mało sily to przyczyna PGR bo z tamtat pochodzi. Mysle zeby dac wal do szlifowania ale zastanawiam sie rowniez nad wstawieniem jakiegos wiekszego silnika. Od jakiego bedzie pasował? I ile kosztuje szlif wału?

 

którendy ci wyżuca ten olej i dla czego chcesz szlifować wał szyżbys miał nałe ciśnienie oleju jeśli ciśnienie masz w miare tz. na rozgrzanym silniku nie spaduje poniżej 2 atmoswer to spokojnie wymien tylko góre tz tuleje tłoki pierścienie oraz sprawdz szczelniść zaworów

jeśli chcesz większy silnik to możesz dołożyć turbo przy okazji remontu a jak nie to załuz silnik 0d 1202 osobiście tego nie polecam bo z jednym napędem nie wykożystasz mocy w polu jak również moga ci nie wytrzymać zwolnice

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym ci raczej radzil zrobic dobry remont, wzglednie wymienic silnik na 4 z turbo lub szesc garow i zalozyc przedni naped, bo to ci da wiecej niz silniejsz silnik. Zalezy jakie maszyny chcesz z nim agregowac. Ja zetorem 4-cylindrowym z napedem ciagne wiecej niz znajomy ursusem 1002 . czyli bez napedu, ale silnik 4-garowy turbo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

RBS!! czy ma ktoś może zamontowany dodatkowy rozdzielacz RBS w zwom zetorze mam 12045 i nie wiem skąd wziąć zaiilanie tego RBS-a na różnych forach jest to opisane ale nigdzie nie ma konkretnej odpowiedzi. ma może ktoś jakieś fotki jak to wygląda na ciągniku?? albo wie dokładnie gdzie jest ten korek w podnośniku z możliwościa wykręcenia go i zamontowania am rurki??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mam problem z moją osiemdziesiątką.

Mianowicie z okolic pompy wspomagania/obodowy sprzęgła dochodzi wyjący odgłoś, coś w rodzaju trzącego się metalu o metal. Jak chwyce w ręce przewody od wspomagania to czuć jak się w nich buzuje olej!

 

Panowie co to może być. Dodam że zaczeło się to dziać po wymianie mikropompki na warsztacie, a wspomaganie jest na serwo nie orbitrolu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymieniłeś pompe od wspomagania układu kierowniczego .dobrze zrozumiałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymienili mi mikropompkę a do pompy wspomagania wymiany się przymierzam. Tylko wyrzucić 300 złociszy na pompe wspomagania nie uśmiecha mi się . . .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
RBS!! czy ma ktoś może zamontowany dodatkowy rozdzielacz RBS w zwom zetorze mam 12045 i nie wiem skąd wziąć zaiilanie tego RBS-a na różnych forach jest to opisane ale nigdzie nie ma konkretnej odpowiedzi. ma może ktoś jakieś fotki jak to wygląda na ciągniku?? albo wie dokładnie gdzie jest ten korek w podnośniku z możliwościa wykręcenia go i zamontowania am rurki??

Wpinasz go w obudowę podnośnika od strony siedzenia. Jest tam bodajrze na 24 albo 27 klucz taka nakrętka. Wykręcasz ją a to jest taka powiedzmy "śruba" zamiast której wkręcasz kruciec podobny do tego którym wchodzi olej do podnośnika od pompy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i sprawa si.ę wyjaśniła:

padł zawór od mikropompki. Na wyjściu na sprzęgło wałka przekaźnika była 12 atm ciśnienia. Zawór wymieniony i bajka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tam pod deklem z gory na skrzyni biegow gdzie lewarki sie znajduja??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
NIedawno kupiłem ursusa c385 i mam kilka pytań dotyczących eksploatacji po pierwsze czy normalne jest że w c385 na wolnych obrotach ciężko chodzi kierownica po dodaniu gazu problem znika

tak, bo często w ursusach aby się załączyło wspomaganie kierownicy silnik musi wytworzyć więcej mocy, celowo nie załącza na wolnych obrotach bo przy energii potrzebnej dla WK mógł się zadusić.

 

____

http://rolniknet.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
NIedawno kupiłem ursusa c385 i mam kilka pytań dotyczących eksploatacji po pierwsze czy normalne jest że w c385 na wolnych obrotach ciężko chodzi kierownica po dodaniu gazu problem znika

tak, bo często w ursusach aby się załączyło wspomaganie kierownicy silnik musi wytworzyć więcej mocy, celowo nie załącza na wolnych obrotach bo przy energii potrzebnej dla WK mógł się zadusić.

 

____

http://rolniknet.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kupiłem ciągnik C385A ze silnikiem turbo rok produkcji '79 Moje pytanie brzmi dlaczego kiedy sprzęgło jest wduszone to jest cicho a jak puszczę to słychać dziwny odgłos . Mam jeszcze jedno pytanie ile taki ciągnik pali ?Z góry dzięki za jakąkolwiek pomoc pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie chodzi ci o wzmacniacz momentu ten model tak ma. A zbiornik paliwa starcza na 8-10 godzin pracy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich speców mam pytanie. Jak zmienić w C-385 wałek z 540 na 1000 obrotów?????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. Rozdzielacz podczas prasowania nie trzyma ciśnienia [klapa od prasy się otwiera].Czy konieczna jest wymiana na nowy czy można go naprawić ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich speców mam pytanie. Jak zmienić w C-385 wałek z 540 na 1000 obrotów?????

Temat był wcześniej opisywany wystarczy dospawać 2 nakrętki 16 na końcówkę wałeka znajdyjącą się pod sprzękłem. Dostęp do niego masz z prawej strony kabiny. Wykręcasz 2 śruby 8 wyjnujesz wałem z drobnym frezem dospawujesz 2 nakrętki lub rurkę odpowiedniej długości wkręcasz spowrotem i masz 1000 obr. Pierwszy raz może być problem z zazębieniem się użycie młotka lub montarzówki będzie konieczne aby ten wałek wszedł. Powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie pomozcie mi mam problem gospodarze na 15 ha z czego 13 ornego moja 60tka co prawda zadbana ale nie daje juz rady ziemie sa ciezkie trudno orac na 2 skiby chcialbyn wynienic na cos wiekszego zeby 3 skiby podpac i mam problem czy ursus 912 czy zetor 7211 z gory dziekuje za dorade

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
panowie pomozcie mi mam problem gospodarze na 15 ha z czego 13 ornego moja 60tka co prawda zadbana ale nie daje juz rady ziemie sa ciezkie trudno orac na 2 skiby chcialbyn wynienic na cos wiekszego zeby 3 skiby podpac i mam problem czy ursus 912 czy zetor 7211 z gory dziekuje za dorade

 

Jeśli już koniecznie coś z tego gatunku ciągników tylko z przednim napędem czyli np. 914 lub 1014. Zupełnie inna robota. Sam też tak zrobiłem i jest git.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam 912 i cieknie mi serwomechanizm planuje przerobić na orbitron co muszę wymienić i jaki jest tego koszt . Z góry dziękuje za odpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...