Skocz do zawartości
kaczor

URSUS C-385

Rekomendowane odpowiedzi

kupował ktoś z was błotniki i przednią mam na myśli metalową maskę do c-385 jak tak to jaka jest ich cena i czy wogule da się je kupić o i jeszcze jedno w każdej 80-tce są takie kołnieże zakładane na łape podnośnika po jednej na każdą strone do czego służą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z maską to nie wiem ale błotniki są ogólnie dostępne (widziałem w Agromie), te warioty do podnośnika służą do tego że jak się je z góry naciśnie to można kawałek ramienia wysunąć, jak się do sprzęta niedokładnie podjedzie (jeśli chodzi ci o to, co myślę).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jakie macie cisnienie opon w tym ciagniku pod obciazeniem bez obciazenia jakie w przodzie a jakie w tyle ??
Z tylu ma byc chyba 0,15 a z przodu0,18 ale jeszcze sprawdze

 

ja sądze ze to wina zbyt wolnego kręcenia. chyba trzeba kupic rozrusznik na przełozeniu planetarnym podobno wypas

wypas wypas popiram bo wiem co to znaczy gdy moj ciagnik(1014) pali przy -15(chociaz teraz tak nie bylo ale wczesniej). Mam rozrusznik planetarny i 2*12V TO MUSI KRECIC:D:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy może ktoś miał do czynienia z tym kompletem do wspomagania który sprzedają w Grene,bo wiem że zainteresowanie jest duże ale nie wiem czy warto !?!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Regulował może ktoś hamulec od wzmacniacza w c-385 lub podobnym ciagniku.i moze mi powiedzieć która śróba do czego służy czy je wkręcać czy wyktęcać i jak ten hamulec powinien być ustawiony.Podobno gdy jedzie sie na wzmacniaczu i po naciśnięciu sprzęgła ciagnik powinien hamowac, u mnie natomiast swobodnie sie toczy, również przy wyłańczaniu wzmacniacza odrazu szarpie bez płynnego przechodzenia.Z góry dzięki za jakie kolwiek informacje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do czego służą te fajchy co znajdują sie pod kierownicą w ursusach cieżkich

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

od lewej: wlaczanie i wylaczanie walka przekaznika mocy, reduktor biegow żółw/zajac, gaz reczny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak ustawic kont wtrysku w ursusie c385 i jak odkrecic śróbe od pomppy od strony bloku ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kąt wyprzedzenia wtrysku; na pierwszą sekcję nakręcasz kapilarę lub obserwujesz kroplę na sekcji nr1 ma się zgrać z położeniem koła zamachowego- jest tam taka dziurka na kołek ustalający. srubę do pompy od strony bloku najlepiej dokręcisz kluczem nasadowym z odpowiednio długą przedłużką , z przegubem zabezpieczonym przed opadaniem (ot sprężyka nadziana na przegub).

Pozdrawiam z krainy bezsenności

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a dokładnie czy kropla ma sie zacząć pojawiac czy juz byc w pełni bo to sporą różnice daje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a dokładnie czy kropla ma sie zacząć pojawiac czy juz byc w pełni bo to sporą różnice daje

 

 

ZACZĄĆ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze ktos sie orjetuje ile kosztuje do ursua 385 pompa hydrauliczna , rozdzielacz lub regeneracja , nowy tłok do siłownika podnosniku???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem nie wszystkie modele posiadały wzmacniacz . Jeżeli jest włancza się go środkową dźwignią pod kierownicą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może być zaspawany wtedy ciągle jeździ się na zającu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ten wzmacniacz diała na zasadzie półbiegu? U mnie dział dopiero na wyższych obrotach (pow. 1500)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz już słabą pompę obwodu wzmacniacza. Powinien działać także na niskich obrotach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. Chciałem się spytać odnośnie ursusa c385.

mam problem z podnośnikiem bo gdy ciągnik troche dłużej pochodził przy agregacie uprawowym 3m (około 1 godziny) podnośnik znacznie wolniej podnosił, musiałem dodawać więcej gazu a on i tak z trudem podnosił, bardzo powoli. A na drugi dzięń sprawdziłem jak będzie podnosił to podnosńik na najmniejszych obrotach podniusł idealnie bez żadnego wysiłku. Czym jest to spowodowane? prosze o wasze opinie. dziękuje z góry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czolem. Ja mam troche inny klopot. Kupilem swego czasu 385 z pobliskiego zakladu produkcyjnego. Ciagnik glownie jezdzil z przyczepa i to ogolnie po nim widac. Problemem jest zmiana biegow. Praktycznie jest niemozliwa w czasie jazdy. Probowalem podciagac te dodatkowa dzwigienke pod kabina przy (słowo zostało usunięte) sprzegla. Niespecjalnie widze efekt. Probie zmiany biegow towarzyszy straszny zgrzyt i opor. Na zatrzymanym ciagniku oczywiscie bez problemu wrzuce kazdy bieg. Gdzie jeszcze szukac przyczyny? Czy naprawa/regulacja jest mozliwa bez demolki ciagnika? Z gory dzieki!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

skrzynia jest niesynchronizowana i dlatego się tak dzieje, spróbuj dwa razy wysprzęglić (raz przed wybiciem biegu, drugi raz przed zapięciem kolejnego) i w międzyczasie, w zależności czy dajesz na wyższy, czy redukujesz, ująć lub dodać gazu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki, ale juz probowalem. Kurcze, duzo lepiej idzie mi zmiana biegow w poczciwej 330 - kwestia wyczucia. W 385 - masakra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chetnie bym sie przyzwyczail, ale za diabla nie moge Rocznik 1979. Cena raczej z dolnego zakresu, bo troche po znajomosci. Niemniej sporo trzeba jeszcze przy nim zrobic. Trzeba bylo wymienic sprzeglo (m.in. dlatego od lat juz stal nieuzywany), opony, pompe wodna, praktycznie wszystko co gumowe. Jest tez troche wyciekow, i do roboty cala elektryka. A wlasnie.. jest tam jakis antyczny, chyba oryginalny alternator i czechoslowacki regler. Warto to reanimowac, czy cos madrzejszego dedykowanego do tych ciagnikow juz ludzkosc wynalazla?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...