Skocz do zawartości
kaczor

URSUS C-385

Rekomendowane odpowiedzi

Jak podaje naklejka z boku wspornika sterowania nie należy używać wzmacniacza w pozycji zając poniżej 1200 obr/min. Ani też przełączać z żółwia na zająca przy takich obrotach i poniżej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
w 385 czy 9xx wytrzymują dłużej niż przy 6 cylindrowych

to zleży..... bo jeśli ma sie sprzęt odpowiednio dobrany do mocy ciągnika to napewno 6 jest bardziej żywotna bo ma równiejsza pracę ale jeśli ktoś do 385 lub 9XX zaczepiał 3 skiobowy pług o szerokości orki 90 cm i agregat uprawowy 2.1to może tak mówic jak Ty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
suski a wiesz jaka jest różnica między 80 a 120 km?

 

suski poprostu niedoczytał o co chodzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak podaje naklejka z boku wspornika sterowania nie należy używać wzmacniacza w pozycji zając poniżej 1200 obr/min. Ani też przełączać z żółwia na zająca przy takich obrotach i poniżej.

Ja u siebie co prawda w 912 ale to prawie to samo przy rozgrzanym oleju nawet przy 2000 obr mogę włączać zająca i się nie włączy. Świeci się tylko czerwona kontrolka. Na zimnym jest ok i zając włącza się nawet przy 500 obr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak podaje naklejka z boku wspornika sterowania nie należy używać wzmacniacza w pozycji zając poniżej 1200 obr/min. Ani też przełączać z żółwia na zająca przy takich obrotach i poniżej.

Ja u siebie co prawda w 912 ale to prawie to samo przy rozgrzanym oleju nawet przy 2000 obr mogę włączać zająca i się nie włączy. Świeci się tylko czerwona kontrolka. Na zimnym jest ok i zając włącza się nawet przy 500 obr

 

No to masz problem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
padła mikropompka

 

Trzeba rozpoławiać?

Z tą mikropompką nie tak szybko bo napisz jeszcze czy kontrolka się świeci na gorącym oleju cały czas czy tylko jak włączysz zająca, bo jeżeli tylko na zającu to jest nieszczelny układ sterowania wzmacniacza. sprubuj jeszcze czy prawidłowo działa WOM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest różnie jak jest mocno rozgrzany to świeci długo ale po jakimś czasie przełączy się na zająca i kontrolka zgaśnie jak mniej rozgrzany to zgasnie wcześniej, a jak zimny to wszystko jest normalnie. Wałek załącza się też ciężko i trzeba dlugo czekać, lepiej się włącza na żółwiu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
padła mikropompka

 

Trzeba rozpoławiać?

jezeli dobrze pamiętam to nie trzeba wystarczy wymatować pompe od serwa lub od podnośnika i masz dostęp do mikropompki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jest różnie jak jest mocno rozgrzany to świeci długo ale po jakimś czasie przełączy się na zająca i kontrolka zgaśnie jak mniej rozgrzany to zgasnie wcześniej, a jak zimny to wszystko jest normalnie. Wałek załącza się też ciężko i trzeba dlugo czekać, lepiej się włącza na żółwiu

To niestety musisz rozpołowić i zmienić łożyska, bieżnie i wszystkie uszczelnienia wzmacniacza. Mikropompe przy okazji też trzeba sprawdzić.

Ala zanim to zrobisz to pierwsze wyczyść filtr na ssaniu, potem wymontuj pompe główną i sprawdź simering na tej pompie bo są przypadki że przez uszkodzony simmering pompy dostaje się powietrze i zapowietrza się cały układ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jest różnie jak jest mocno rozgrzany to świeci długo ale po jakimś czasie przełączy się na zająca i kontrolka zgaśnie jak mniej rozgrzany to zgasnie wcześniej, a jak zimny to wszystko jest normalnie. Wałek załącza się też ciężko i trzeba dlugo czekać, lepiej się włącza na żółwiu

To niestety musisz rozpołowić i zmienić łożyska, bieżnie i wszystkie uszczelnienia wzmacniacza. Mikropompe przy okazji też trzeba sprawdzić.

Ala zanim to zrobisz to pierwsze wyczyść filtr na ssaniu, potem wymontuj pompe główną i sprawdź simering na tej pompie bo są przypadki że przez uszkodzony simmering pompy dostaje się powietrze i zapowietrza się cały układ

 

Filtr ten mniejszy był czyszczony a ten większy zmieniony. Pompa główna to ta od podnosnika? bo jeżeli tak to jest zalożona nowa ale przed wymianą było to samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak już jesteście przy mikropompce to mam takie pytanie , czy jest możliwość wymiany mikropompki bez rozpoławiania a jeśli nie to w którym miejscu rozpołowić na sprzęgle czy za skrzynią pośrednią

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak już jesteście przy mikropompce to mam takie pytanie , czy jest możliwość wymiany mikropompki bez rozpoławiania a jeśli nie to w którym miejscu rozpołowić na sprzęgle czy za skrzynią pośrednią

Teoretycznie wydawałoby sie wykonalne przez otwór z prawej strony ale niestety przewód ssący jest za kołem zębatym i nieda się go wyciągnąć więc trzeba rozpołowić za skrzynią pośrednią

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Filtr ten mniejszy był czyszczony a ten większy zmieniony. Pompa główna to ta od podnosnika? bo jeżeli tak to jest zalożona nowa ale przed wymianą było to samo.

No to czeka cie rozpołowianie ale tak jak ci pisałem . Jerzeli kontrolka ci świeci tylko na zającu a na żułwiu nie to znaczy że mikropompka jest dobra tylko są duże ubytki na wzmacniaczu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli trzeba znaleźć chwilę czasu i brać się do roboty. Ale jak już będzie rozpołowiony to myślę że przy okazji można by było zmienić tą mikropompkę bo chyba ona jest od nowości nie zmieniana a to juz prawie 20 lat. A ten wzmacniacz to sam zrobię czy szukać jakiegoś mechanika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czyli trzeba znaleźć chwilę czasu i brać się do roboty. Ale jak już będzie rozpołowiony to myślę że przy okazji można by było zmienić tą mikropompkę bo chyba ona jest od nowości nie zmieniana a to juz prawie 20 lat. A ten wzmacniacz to sam zrobię czy szukać jakiegoś mechanika?

Powiem ci tyle że wbrew pozorom wzmacniacz to nie jest bardzo skomplikowane urządzenie i jeżeli z innymi sprawami radzisz sobie to i z wzmacniaczem sobie poradzisz a mikropoma 20 lat - to dla św spokoju też zmień

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedzi. Będzie chwila czasu to będzie rozbieranie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

1. Jakie macie akumulatory w C-385 ? (chodzi mi o parametry, pojemność, prąd rozruchowy...)

2. Jakiej firmy macie opony (tył) w tych sprzętach?

 

Z góry dzieki za odp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[ekowizel

 

 

 

Dołączył: 21 Lut 2008

Posty: 3

 

Wysłany: Pią Lut 22 7:42 GMT 2008 Temat postu: awaria podnośnika w C-385

 

---witam mieliście problemy z taka usterką-----------------------------------------------------------------------------

 

Mam problem z podnośnikiem w moim c-385 miał słabą siłę podnoszenia,lecz gdy już podniósł trzymał w zaparte. nawet po wyłaczeniu silnika nic nie opadał. Jadąc z agregatem podrzuciło na wyboju i agrugat powoli opóścil się na ziemię. teraz bywaja momęty że trzyma ale częściej puszcz i opada. POMÓŻCIE!!! Czy to coś strzeliło na tłoku ,a może to inna przyczyna?Gdzie jest wtym modelu(jest z roku 1974)jakiś zawór do regulacji ciśnienia pompy.Wcześniej dzwignia do podnośnika straciła swoją sprężystość i uciekła pozycja neutralna ,przez rok pracowałen tylko na pouszczaniu i podnoszeniu, moze tan trzeba szukac przyczyny?[b ]POMÓŻCIE!!! [/b

 

Powrót do góry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam!

1. Jakie macie akumulatory w C-385 ? (chodzi mi o parametry, pojemność, prąd rozruchowy...)

2. Jakiej firmy macie opony (tył) w tych sprzętach?

 

Z góry dzieki za odp

 

każde opony są dodre bylby nie były łyse mogą być 16,9/34 albo18,4/34 nie jestem pewien czy dałem precysyjne oznaczenia ale coś koło tego ,,STOMIL' JEST OK.chyba że masz kasę na inne markowe kapcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z tego co słyszałę np. przy orce jak ciągnik ma cięszko to zmieniasz na żółwia bez żadnego sprzęgła czyli cały czas jedziesz, a nie jak w przypadku redukcji biegu musisz się zatrzymać

 

 

dzieki za podpowiedż- może ktoś coś pomoże bo mam konkretnego doła ><!--%20s:D%20-->

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[ekowizel

Dołączył: 21 Lut 2008

Posty: 3

Mam problem z podnośnikiem w moim c-385 miał słabą siłę podnoszenia,lecz gdy już podniósł trzymał w zaparte. nawet po wyłaczeniu silnika nic nie opadał. Jadąc z agregatem podrzuciło na wyboju i agrugat powoli opóścil się na ziemię. teraz bywaja momęty że trzyma ale częściej puszcz i opada. POMÓŻCIE!!! Czy to coś strzeliło na tłoku ,a może to inna przyczyna?Gdzie jest wtym modelu(jest z roku 1974)jakiś zawór do regulacji ciśnienia pompy.Wcześniej dzwignia do podnośnika straciła swoją sprężystość i uciekła pozycja neutralna ,przez rok pracowałen tylko na pouszczaniu i podnoszeniu, moze tan trzeba szukac przyczyny?[b ]POMÓŻCIE!!! [/b

 

Powrót do góry

 

Musisz ściągnąc kape i przeglądnąć całe sterowanie i rozdzielacz, chyba że poczekasz aż tłok wyjdzie z tyłu bo znam takie przypadki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do krzych22

 

Musisz ściągnąc kape i przeglądnąć całe sterowanie i rozdzielacz, chyba że poczekasz aż tłok wyjdzie z tyłu bo znam takie przypadki

 

 

czy sugerujesz że mógł sie uszkodzić tłok,a może uszczelniacze na nim,czy w rozdzielaczu mogło coś siąść?><!--%20s:roll:%20--> pozdrowienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...