Skocz do zawartości
kaczor

URSUS C-385

Rekomendowane odpowiedzi

do krzych22

 

Musisz ściągnąc kape i przeglądnąć całe sterowanie i rozdzielacz, chyba że poczekasz aż tłok wyjdzie z tyłu bo znam takie przypadki

 

 

czy sugerujesz że mógł sie uszkodzić tłok,a może uszczelniacze na nim,czy w rozdzielaczu mogło coś siąść?><!--%20s:roll:%20--> pozdrowienia.

Uszczelniacze na tłoku to raczej nie ,tylko mechanizm sterujący może kturaś rolka spadła skoro twierdzisz że siłowe przestało działac. A co do rozdzielacza to ja miałem taki przypadek że podnośnik dźwigną do gury i nie dał się opuścić i okazało sie że w rozdzielaczu był kawałek metalu i blokował suwak rozdzielacza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
do krzych22

 

A co do rozdzielacza to ja miałem taki przypadek że podnośnik dźwigną do gury i nie dał się opuścić i okazało sie że w rozdzielaczu był kawałek metalu i blokował suwak .

 

dzięki za rady. Powiedz jeszcze dużo to roboty żeby prejrzeć rozdzielacz.może wiesz gdzie jest zawór przciążeniowy od pompy podnośnika><!--%20s:?:%20-->

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam problem z zapalaniem w zimie 80 . co zrobic zeby uskutecznic zapalanie w zimie ?

 

 

Witam

Ja sobie radzę tak:mam lużny przewód od ssania powietrz przy filtrze powietrza i zdejmuję go wtryskuje kapkę samostartu(do kupna w każdym sklepie motoryzacyjnym lub stacji paliw) może być to ,,K2"lub ,,PRESTONE''-te drugie bardzo agresywne potrafią zagrac zawory,ale pali natyk.dużo nie pryskać bo rozrusznik nie przełamie. Po drodze nie załączać świec żarowych -grozi wybuchem w kolektorz ssącym.(Jeżeli takowe są).><!--%20s:twisted:%20-->

 

powodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zeby wyjąć rozdzielacz trzeba tozpiąć całe sterowanie a także wymontować cylinder a zawór jeden jest napewno przy rozdzielaczu a drugi w 912 jest na kapie ale w C385 chyba jest też w środku. Przed rozebraniem śprawdź jeszcze czy działa kiper na wolnych obrotach powinno lekko zduszać silnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do"krzych22"

 

witam

 

 

Dzięki za informacje.Idzie wiosna trzeda brać się za naprawę ,bo nie będzie czym w pole wyjechać.

 

pozdrowienia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wyjdzie tam tłok z tyłu bo nie ma jak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie wyjdzie tam tłok z tyłu bo nie ma jak

Ja też tak myślałem ale jeden gościu pomajstrował w chydraulice i niestety dziura nad zaczepem taka wypadła że ręke można było włożyć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to chyba majstrował przy dźwigience regulującej wysokość podnoszenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam pytanko Jakie powinno być ciśnienie na tłokach w silniku w C-385A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam mam pytanko Jakie powinno być ciśnienie na tłokach w silniku w C-385A

Nieznam danych fabrycznych ale silnik diesla powinien mieć ninimum 25 at.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. w moim 1201 po wyrzuceniu wszystkich częsci wzmacniacza momentu i wstawieniu wałka sprzęgłowego bez tarcz, a także po wymianie pomp ze skrzyni dochodzi straszne wycie tak jakby jakaś pompa wytwarzała duże ciśnienie a nie miała odpływu oleju.czy jest jakiś sposób żeby temu zaradzić?dodam ,że jeżdżę tak już od 2-ch lat ale to strasznie męczoce .pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam. w moim 1201 po wyrzuceniu wszystkich częsci wzmacniacza momentu i wstawieniu wałka sprzęgłowego bez tarcz, a także po wymianie pomp ze skrzyni dochodzi straszne wycie tak jakby jakaś pompa wytwarzała duże ciśnienie a nie miała odpływu oleju.czy jest jakiś sposób żeby temu zaradzić?dodam ,że jeżdżę tak już od 2-ch lat ale to strasznie męczoce .pozdrawiam.

Nie podkręciłeś czasem zaworu na rozdzielaczu pod pokrywą skrzyni może to on tak chałasuje. Druga możliwość to jeśli była zmieniana mikropompka to może nie ten typ koła założyłeś i to tak wyje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powiedzcie mi ile czasu wytrzymuje wam mikropompka ja przy robieniu prasą i ciągnikiem 902 co rok ją zmieniam bo mi wałek jak sie olej zagrzeje to staje

wsumie to mam tą mikropompkę na około 1500-1700 bel

 

czy to normalne jest??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
powiedzcie mi ile czasu wytrzymuje wam mikropompka ja przy robieniu prasą i ciągnikiem 902 co rok ją zmieniam bo mi wałek jak sie olej zagrzeje to staje

wsumie to mam tą mikropompkę na około 1500-1700 bel

 

czy to normalne jest??

 

Napewno to nie jest normalne, ja w C385 regenerowałem mikropompke i chodzi już prawie 3000 mth. A te stare pompki rozbierałeś? Jakiego typu występują uszkodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeżdze na hipolu a czesto mi przy tej prasie poprostu zdusi traktor

bo strasznie ciężko idzie ta prasa w dobijaniu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

też mam hipol i po rozgrzaniu mikropompka nie daje na wolnych obrotach ciśnienia muszę go wymienić na coś lepszego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
też mam hipol i po rozgrzaniu mikropompka nie daje na wolnych obrotach ciśnienia muszę go wymienić na coś lepszego

 

 

jaki olej masz na mysli??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do krzych pompka jest identyczna jak ta przed wymianą a przy zaworze nic nie było grzebane i zostało tak jak przed remontem ale czy regulując ten zawór można ten hałas wyeliminować i czy nie zakłóci to pracy jakiegoś innego podzespołu? do napędu czego w ogóle służy ta mikropompka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
do krzych pompka jest identyczna jak ta przed wymianą a przy zaworze nic nie było grzebane i zostało tak jak przed remontem ale czy regulując ten zawór można ten hałas wyeliminować i czy nie zakłóci to pracy jakiegoś innego podzespołu? do napędu czego w ogóle służy ta mikropompka.

Mikropompka słuzy do uruchomienia wzmacniacza momentu, załaczania przedniego napędu i WOM a powrót oleju smaruje tylny most. Ty piszesz że wyrzuciłeś wzmacniacz tak więc zablokowałeś niekture wyścia sterujące wzmacniaczem i mam pytanie czy prawidłowo ci działa WOM bo jeżeli nie to zablokowałeś wylot z pompy i masz skutki w postaci wycia:wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WOM pracuje prawidłowo ponieważ używam tego ciągnika w pracy z rozrzutnikiem obornika i siewnikiem nawozu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
WOM pracuje prawidłowo ponieważ używam tego ciągnika w pracy z rozrzutnikiem obornika i siewnikiem nawozu

ale WOM włąńczasz przy kierownicy czy pod siedzeniem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...