kaczor 0 Napisano 1 Grudnia 2006 NIedawno kupiłem ursusa c385 i mam kilka pytań dotyczących eksploatacji po pierwsze czy normalne jest że w c385 na wolnych obrotach ciężko chodzi kierownica po dodaniu gazu problem znika po drugie czy to prawda że przy włączeniu wałka wom należy wyłączyć silnik bo można rozsypać skrzynie po trzecie do czego służy ta leżąca wajcha która jest zaraz za pulpitem sterowania chydrauliki podnośnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erdem 0 Napisano 1 Grudnia 2006 W starych ciagnikach napewno nie będzie kręcić sie kierownicą na wolnych obrotach tak samo jak na wysokich ale różnica może być niewielka w przeciwnym razie coś jest nie tak moze to być mompa , zły olej albo serwomechanizm. Co do włańczania wałka to załancza go sie na pracującym silniku na wolnych obrotach zwłaszcza pod obciążeniem bez sprzegła wystarczy wajche pociagnąc do siebie i po paru chwilach wałek powinien chodzić.Jeśli myśle o tej dźwigni co i ja to służy ona do wyboru rodzaju pracy podnośnika siłowa, pozycyjna, mieszana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaczor 0 Napisano 2 Grudnia 2006 Dzięki ale czy masz na myśli tą wajche przy kierownicy czy pod siedzeniem (od wałka wom)bo mi bardziej chodzi o tą pod siedzeniem bo sprzedawca mi powiedział że nie można jaj włączać na pracującym silniku bo wiem że w mf 255 to wałek sie włącza na włączonym silniku ze wciśniętym sprzęgle jeszce raz dzięki za odpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martinescu 0 Napisano 2 Grudnia 2006 wajcha pod siedzeniem z prawej strony służy do sterowania obrotami WOM (niezależne, zależne i wyłączony), ja ją przełączałem przy pracującym silniku i nic się nie rozsypało, może miałem szczęście Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcian 0 Napisano 3 Grudnia 2006 Mozna ją włączać przy pracującym silniku tylko ze wymaga to nie lada wprawy, przynajmniej w 912 mojego kuzyna, okropnie zgrzyta i trzeba to robić na b. małych obrotach, razem ze sprzęgłem oczywiście. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 3 Grudnia 2006 piszcie więcej o tym ciagniku, bo mam zamiar taki zakupić bo 60 juz nie daje rady na moich ciężkich ziemiach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martinescu 0 Napisano 3 Grudnia 2006 do Marcina cud techniki to już dziś nie jest, ale jak się przesiądziesz z 360 to poczujesz dużą różnice będziesz miał płakopodłogową kabinę z nagrzewnicą, wspomaganie kierownicy, półbiegi, i nie słuchał wycia zwolnic i innych przekładni jak dotąd. spalanie wiele większe nie będzie (chyba że masz 3p), ciągnik trochę za ciężki do pielęgnacji, za to w uprawie i transporcie świetnie się spisuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gees 0 Napisano 4 Grudnia 2006 Jakie macie maszyny do 385? Pług, agregat, siewnik i.t.d.? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 4 Grudnia 2006 dziękuje za odp, jestem ciekaw czy da rade pociagnać pług 4 skibowy w rędzinie.To jest wyzwanie! Czy za 12000 będzie to jeszcze mozliwy traktor?Na allegro wiziałem,że średnia cena to 15000 w dobrym stanie, a tego za 12000 nie widziałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erdem 0 Napisano 4 Grudnia 2006 szwagier sprzedał z 89r za 15tyś z zerowym ciśnieniem oleju opony 16,9-34 w jako takim stanie ale ogólnie kupa słomu praktycznie ciagnik do remontu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 4 Grudnia 2006 w jakiej cenie mozna kupic dobrą 80-tke? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martinescu 0 Napisano 4 Grudnia 2006 są to już ciągniki leciwe więc wszystko zależy od tzw stanu technicznego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erdem 0 Napisano 5 Grudnia 2006 szwagier sprzedał z 89r za 15tyś z zerowym ciśnieniem oleju opony 16,9-34 w jako takim stanie ale ogólnie kupa słomu praktycznie ciagnik do remontu mała pomułka oczywiście chodziło mi o 79r. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 5 Grudnia 2006 ten traktor chyba nie porobi aż takich szkód przy bronowaniu np po siewie nawozu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 5 Grudnia 2006 zdaje mi sie że jest to ciagnik podobny do ZETORA 8011,napiszcie czym sie różni od nigo,czy lepszy(zalety,wady) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erdem 0 Napisano 5 Grudnia 2006 zdaje mi sie że jest to ciagnik podobny do ZETORA 8011,napiszcie czym sie różni od nigo,czy lepszy(zalety,wady) Praktycznie to to samo.Ale miałem c 385 a teraz mam 8011 i wydaje mi sie że Zetory są lepiej wykonane.Poza tym z tego co znalazłem o tych ciagnikach to U 385 do roku 74 ma 76km i udźwig podnośnika 1700 kg a nowsze mają 82kM i udźwig 2350 w opcji 3050kg Natomiast Zetory 8011 mają 80kM i udźwig 2200kg w opcji 3400kg.ja osobiście wole Zetora ale co jest lepse zależy już indywidualnie od każdego ciagnika w jakim jest stanie technicznym.Aby być zadowolonym z któregoś z tych ciągników to musi on mieć niezajechany silnik bo w przeciwnym razie sam ledwo cie toczy nie mówiąc już o robocie w polu.Szukaj ciagnika w dobrym stanie a czy jest to Zetor czy Ursus ma niewielkie znaczenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martinescu 0 Napisano 5 Grudnia 2006 ten traktor chyba nie porobi aż takich szkód przy bronowaniu np po siewie nawozu?To nie jest ciągnik do lekkich prac pielęgnacynych bo jest ciężki i relatywnie dużo pali pod małymi obciążeniami jak go używałem jako ciągnik do wszystkiego to na 8 ha zużywałem więcej paliwa jak na 12ha, gdy mam mniejszego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martinescu 0 Napisano 5 Grudnia 2006 cholera, coś popieprzyłem z tym cytatem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 5 Grudnia 2006 moze sie zastanowie nad ZETOREM 7011 bo mniejszy i mniej spali,wiecie co o nim? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martinescu 0 Napisano 5 Grudnia 2006 i tu cię zmartwię bo zetory tej serii to ponoć straszne pijaki są, pompy wtryskowe te same co w 385- o czymś to świadczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 6 Grudnia 2006 moj wujek niedawno kupił(dał 10000) 7011 i goremontuje a ten facet co go sprzedał mówił mu,że pali troche więcej jak 360 3p a ile ma KM 7011, jeżeli żekomo ma pompe podobna do 385? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomu 0 Napisano 6 Grudnia 2006 Koni to on moze ma z 60 bo 7211 ma gdzies tyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martinescu 0 Napisano 6 Grudnia 2006 7011 i 7211 od c-360 różnią się m. in. większą pojemnością skokową (bierze się to stąd iż zastosowano większą średnicę tłoka)no i zastosowano (nie jestem pewien jak w 7011, ale w 7211 na pewno) taką samą pompę wtryskową jak w 385 (coby nastarczyła pijakowi che, che) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 8 Grudnia 2006 no to i trochę spali jak taka pompa ,awiesz coś o 5211??Pisze w tym temacie o 5211 bo nikt nic nie pisze w temacie 5211-do szanownych moderatorów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martinescu 0 Napisano 8 Grudnia 2006 5211 ma identyczne wymiary średnicaxskok tłoka jak 7011 i 7211 i te samą głowicę i sekcje pompy wtryskowej tylko jest trzycylindrowy ma zdaje się 47km,ludzie u nas robią tym z takim samym sprzętem jak 360-ki zaletą Zetorów jest solidne wykonanie i komfortowe kabiny, wadą jest cena. Zalezy ile masz ha i co będziesz ciągnikiem robił i czy będzie jeden do wszystkiego czy dwa, no i jaki masz sprzęt, no i najważniejsze- ile piniondzorów do wydania na ten cel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach