krzych22 0 Napisano 22 Lutego 2008 do krzych22 Musisz ściągnąc kape i przeglądnąć całe sterowanie i rozdzielacz, chyba że poczekasz aż tłok wyjdzie z tyłu bo znam takie przypadki czy sugerujesz że mógł sie uszkodzić tłok,a może uszczelniacze na nim,czy w rozdzielaczu mogło coś siąść? pozdrowienia.Uszczelniacze na tłoku to raczej nie ,tylko mechanizm sterujący może kturaś rolka spadła skoro twierdzisz że siłowe przestało działac. A co do rozdzielacza to ja miałem taki przypadek że podnośnik dźwigną do gury i nie dał się opuścić i okazało sie że w rozdzielaczu był kawałek metalu i blokował suwak rozdzielacza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ekowizel 0 Napisano 22 Lutego 2008 do krzych22 A co do rozdzielacza to ja miałem taki przypadek że podnośnik dźwigną do gury i nie dał się opuścić i okazało sie że w rozdzielaczu był kawałek metalu i blokował suwak . dzięki za rady. Powiedz jeszcze dużo to roboty żeby prejrzeć rozdzielacz.może wiesz gdzie jest zawór przciążeniowy od pompy podnośnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ekowizel 0 Napisano 22 Lutego 2008 mam problem z zapalaniem w zimie 80 . co zrobic zeby uskutecznic zapalanie w zimie ? Witam Ja sobie radzę tak:mam lużny przewód od ssania powietrz przy filtrze powietrza i zdejmuję go wtryskuje kapkę samostartu(do kupna w każdym sklepie motoryzacyjnym lub stacji paliw) może być to ,,K2"lub ,,PRESTONE''-te drugie bardzo agresywne potrafią zagrac zawory,ale pali natyk.dużo nie pryskać bo rozrusznik nie przełamie. Po drodze nie załączać świec żarowych -grozi wybuchem w kolektorz ssącym.(Jeżeli takowe są). powodzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzych22 0 Napisano 22 Lutego 2008 Zeby wyjąć rozdzielacz trzeba tozpiąć całe sterowanie a także wymontować cylinder a zawór jeden jest napewno przy rozdzielaczu a drugi w 912 jest na kapie ale w C385 chyba jest też w środku. Przed rozebraniem śprawdź jeszcze czy działa kiper na wolnych obrotach powinno lekko zduszać silnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ekowizel 0 Napisano 23 Lutego 2008 do"krzych22" witam Dzięki za informacje.Idzie wiosna trzeda brać się za naprawę ,bo nie będzie czym w pole wyjechać. pozdrowienia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tdk 0 Napisano 24 Lutego 2008 nie wyjdzie tam tłok z tyłu bo nie ma jak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzych22 0 Napisano 24 Lutego 2008 nie wyjdzie tam tłok z tyłu bo nie ma jak Ja też tak myślałem ale jeden gościu pomajstrował w chydraulice i niestety dziura nad zaczepem taka wypadła że ręke można było włożyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tdk 0 Napisano 24 Lutego 2008 no to chyba majstrował przy dźwigience regulującej wysokość podnoszenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romanM 0 Napisano 24 Lutego 2008 witam mam pytanko Jakie powinno być ciśnienie na tłokach w silniku w C-385A Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzych22 0 Napisano 24 Lutego 2008 witam mam pytanko Jakie powinno być ciśnienie na tłokach w silniku w C-385ANieznam danych fabrycznych ale silnik diesla powinien mieć ninimum 25 at. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bookovsky 0 Napisano 29 Lutego 2008 witam. w moim 1201 po wyrzuceniu wszystkich częsci wzmacniacza momentu i wstawieniu wałka sprzęgłowego bez tarcz, a także po wymianie pomp ze skrzyni dochodzi straszne wycie tak jakby jakaś pompa wytwarzała duże ciśnienie a nie miała odpływu oleju.czy jest jakiś sposób żeby temu zaradzić?dodam ,że jeżdżę tak już od 2-ch lat ale to strasznie męczoce .pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzych22 0 Napisano 29 Lutego 2008 witam. w moim 1201 po wyrzuceniu wszystkich częsci wzmacniacza momentu i wstawieniu wałka sprzęgłowego bez tarcz, a także po wymianie pomp ze skrzyni dochodzi straszne wycie tak jakby jakaś pompa wytwarzała duże ciśnienie a nie miała odpływu oleju.czy jest jakiś sposób żeby temu zaradzić?dodam ,że jeżdżę tak już od 2-ch lat ale to strasznie męczoce .pozdrawiam.Nie podkręciłeś czasem zaworu na rozdzielaczu pod pokrywą skrzyni może to on tak chałasuje. Druga możliwość to jeśli była zmieniana mikropompka to może nie ten typ koła założyłeś i to tak wyje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 29 Lutego 2008 są dwa typy trybów na mikropompce szeroki i wąski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lufa13 0 Napisano 1 Marca 2008 powiedzcie mi ile czasu wytrzymuje wam mikropompka ja przy robieniu prasą i ciągnikiem 902 co rok ją zmieniam bo mi wałek jak sie olej zagrzeje to stajewsumie to mam tą mikropompkę na około 1500-1700 bel czy to normalne jest?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 1 Marca 2008 ja bym zmienił olej w skrzyni na czym jeździsz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzych22 0 Napisano 1 Marca 2008 powiedzcie mi ile czasu wytrzymuje wam mikropompka ja przy robieniu prasą i ciągnikiem 902 co rok ją zmieniam bo mi wałek jak sie olej zagrzeje to stajewsumie to mam tą mikropompkę na około 1500-1700 bel czy to normalne jest?? Napewno to nie jest normalne, ja w C385 regenerowałem mikropompke i chodzi już prawie 3000 mth. A te stare pompki rozbierałeś? Jakiego typu występują uszkodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lufa13 0 Napisano 1 Marca 2008 jeżdze na hipolu a czesto mi przy tej prasie poprostu zdusi traktorbo strasznie ciężko idzie ta prasa w dobijaniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 1 Marca 2008 też mam hipol i po rozgrzaniu mikropompka nie daje na wolnych obrotach ciśnienia muszę go wymienić na coś lepszego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szopen72 0 Napisano 1 Marca 2008 zależy jaki hipol? Porównujesz np 6 do 15F? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lufa13 0 Napisano 1 Marca 2008 też mam hipol i po rozgrzaniu mikropompka nie daje na wolnych obrotach ciśnienia muszę go wymienić na coś lepszego jaki olej masz na mysli?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 1 Marca 2008 może agrol albo agrostou jeszcze myślę nad którymś z nich Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bookovsky 0 Napisano 2 Marca 2008 do krzych pompka jest identyczna jak ta przed wymianą a przy zaworze nic nie było grzebane i zostało tak jak przed remontem ale czy regulując ten zawór można ten hałas wyeliminować i czy nie zakłóci to pracy jakiegoś innego podzespołu? do napędu czego w ogóle służy ta mikropompka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzych22 0 Napisano 2 Marca 2008 do krzych pompka jest identyczna jak ta przed wymianą a przy zaworze nic nie było grzebane i zostało tak jak przed remontem ale czy regulując ten zawór można ten hałas wyeliminować i czy nie zakłóci to pracy jakiegoś innego podzespołu? do napędu czego w ogóle służy ta mikropompka.Mikropompka słuzy do uruchomienia wzmacniacza momentu, załaczania przedniego napędu i WOM a powrót oleju smaruje tylny most. Ty piszesz że wyrzuciłeś wzmacniacz tak więc zablokowałeś niekture wyścia sterujące wzmacniaczem i mam pytanie czy prawidłowo ci działa WOM bo jeżeli nie to zablokowałeś wylot z pompy i masz skutki w postaci wycia:wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bookovsky 0 Napisano 2 Marca 2008 WOM pracuje prawidłowo ponieważ używam tego ciągnika w pracy z rozrzutnikiem obornika i siewnikiem nawozu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
osa21 0 Napisano 2 Marca 2008 WOM pracuje prawidłowo ponieważ używam tego ciągnika w pracy z rozrzutnikiem obornika i siewnikiem nawozuale WOM włąńczasz przy kierownicy czy pod siedzeniem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach