Skocz do zawartości
kaczor

URSUS C-385

Rekomendowane odpowiedzi

WOM pracuje prawidłowo ponieważ używam tego ciągnika w pracy z rozrzutnikiem obornika i siewnikiem nawozu

Trudno jest na odległość pomóc.Zbyt wysokie ciśnienie spowoduje że będzie zawór brzęczał. Ciśnienie o ile się nie myle powinno wynosić ok. 16 atm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robiłem kapitalny remąt ciagnika i załozyłem nowa mikropompke ,pompe wspomagania gdyz na starej były frezy poscierane odpaliłem ciagnik wspomaganie działało ale bardzo cieżko po 30 minutach przestało działac kupiłem nowe serwomechanizm załozyłem ale nie działa czy wie ktos jaka moze byc przyczyna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Robiłem kapitalny remąt ciagnika i załozyłem nowa mikropompke ,pompe wspomagania gdyz na starej były frezy poscierane odpaliłem ciagnik wspomaganie działało ale bardzo cieżko po 30 minutach przestało działac kupiłem nowe serwomechanizm załozyłem ale nie działa czy wie ktos jaka moze byc przyczyna

u mnie do serwa idzie przewód z zaworu a drugi powrotny do zbiormnika z olejem, ale spotkałem sie z takimi które maja jeszcze trzeci przewód ale nie pamietam gdzie on powinien być doczepiony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Robiłem kapitalny remąt ciagnika i załozyłem nowa mikropompke ,pompe wspomagania gdyz na starej były frezy poscierane odpaliłem ciagnik wspomaganie działało ale bardzo cieżko po 30 minutach przestało działac kupiłem nowe serwomechanizm załozyłem ale nie działa czy wie ktos jaka moze byc przyczyna

Przyczyny szukaj na zaworze bezpieczeństwa to ten na zbiorniku oleju. Prawdopodobnie się zaciął

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, mam Ursusa 1012, rozsypał się wzmacniacz momentu. Rozebrałem i nie wiem co jest grane. Podług katalogu mam w środku mieć 3 tarczki miedziane z ząbkami do środka i trzy blaszki z ząbkami na zewnątrz (mniej niż w 912), a na samej górze przed zabezpieczeniem tarcza oporowa, w katalogu ta tarczka ma ząbki, a w moim przypadku brak tych ząbków(na pewno nie było ich tam i się nie ścięły).Właśnie pod tą tarczą oporową która podług katalogu powinna mieć ząbki ja mam założoną dodatkową czwartą tarczkę blaszaną z ząbkami na zewnątrz, taka jaka jest użyta do przekładek między tarczami miedzianymi.

Gdy wymontowałem stary komplet to wszystkie tarcze były sklinowane przez zabezpieczenie i nie miały żadnego luzu. Jak kupiłem traktor od początku nie działał wzmacniacz. Proszę o opis po kolei co powinno być założone i ile sztuk i czy jak się założy zabezpieczenie to tarczki powinny mieć delikatny luzik i można je ręcznie kręcić. Bo jak ja włożyłem nowe i w takich ilościach jak wymontowałem to wszystko jest sklinowane i tarcze się nie ruszają.G dy włożę tak jak podaje katalog 3 tarczki z okładzinami i trzy tarczki blaszane z ząbkami na zewnątrz to jest luzik delikatny.

Dziękuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro masz katalog to składaj według katalogu, między tarczami musi być luz żeby wzmacniacz mógł rozłączyć. Przy okazji sprawdź uszczelniacze na tłoku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem tu nowy więc WITAM wszystkich!!!

 

Mam problemik typu ustawienie początku wtrysku (zetor 10145)

Usiłuję ustawić początek wtrysku wg instrukcji ale następuje one dobre 3-4cm przed znakiem, pompa przekręcona do oporu, poradźcie jak to ugryść

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jestem tu nowy więc WITAM wszystkich!!!

 

Mam problemik typu ustawienie początku wtrysku (zetor 10145)

Usiłuję ustawić początek wtrysku wg instrukcji ale następuje one dobre 3-4cm przed znakiem, pompa przekręcona do oporu, poradźcie jak to ugryść

Jezeli robisz to dobrze czyli kręcisz wałem i wkładasz sworzeń w koło zamachowe to albo masz zły tryb na pompie wtryskowej(bo pasują one z kazdego ursusa np.1224,1614,912,a tak ze z 360) albo koło rozrządu przestawione.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki już doszedłem

na tulejce pompy wył wyłamany ząbek i źle ją zakładałem...jużjest ok i zetorem burczy jak dawniej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Drugi problem dotyczy redukcji biegów. Praktycznie jestona niemożliwa żeby zredukować bieg muszę zatrzymać ciągnik. Sprzęgła nie mogę już bardziej podciągnąć bo zaczyna się ślizgać, wymieniłem też bolec hamujący skrzynię aleto teżniewiwle dało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a tak szczegółowo to jak się ustawia początek wtrysku? na kole zamachowym są dwa otwory, początek wtrysku powinien nastąpić kiedy sworzeń wejdzie w ten pierwszy otwór? będzie to zapłon dla pierwszego cylindra?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprzedam pąpę wodnną może być przez allegro nówka.zwrócil bym ja do sklemu mam paragon gwarancja ale rałorzylem ja i zalałem woda po czym zobaczyłem ze pasek nie chodzi dobrze i wmontoweałem ja więc pompa jest nopwa nie chodziła. cena do uzgodnienia. to jest pąpa do "80" a u mnie jest do 914 chistoria tego nieszczesnego zakupu mozna przeczytac na temacie wszystko o ursus. pozdrawaim

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy ktoś próbował użytkować 385 z jakimś agregatem uprawowo siewnym?

a jaki to agregat??? to jest jak kultywator tylko zęby ma gęsciej i wałki strunowe ma sa zobą???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no z aktywnym to raczej tak ale mysle ze z biernym powinien dać rade

3m bierny famarolu(wał strunowy, 2 rzędy zębów, wał plastikowy) i do tego siewnik amazone d8 daje radę. Wiem bo mam 912 i taki zestaw

Napisałem Ci to już w innym temacie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zastanawiam sie już od dawna a odpowiedzi nie moge znaleśąc na forum moze za słabo szukam jaka jest róznca między 912 a c 385??? moze ktoś coś o tym powiedzieć???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zastanawiam sie już od dawna a odpowiedzi nie moge znaleśąc na forum moze za słabo szukam jaka jest róznca między 912 a c 385??? moze ktoś coś o tym powiedzieć???

Tak w skrucie to idąc od przodu; maska, silnik (niekture częśći te same), sprzęgło (większa średnica tarczy i wycisk), skrzynia( obudowa morze i ta sama ale w środku niekture łożyska, koła i wałki są inne), tylny most( zmiany w sterowaniu siłowym i prawie cały osprzęt kapy inny), tył (inne zaczepy), kabina( inne wymiary szyb).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy waszym zdaniem 914 poradzi sobie z agregatem aktywnym 2,5m?? Bo bierny u mnie nie zda egzaminu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...