Skocz do zawartości
kaczor

URSUS C-385

Rekomendowane odpowiedzi

ile kosztyje kompletny mokry filtr powietrza do ursusa 385??? obecnie mam suchy ale nigdzie nie moge dostać wkładu, a jak dostaje to za wysoki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ile kosztyje kompletny mokry filtr powietrza do ursusa 385??? obecnie mam suchy ale nigdzie nie moge dostać wkładu, a jak dostaje to za wysoki

Poszukaj w Grene, oni mają sporo zamienników, a Ty masz chyba taki sam jak jest w Zetorach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam kolegów mam pytanie jaka szeroka maksymalnie opona wchodzi do osiemdziesiątki na tył, mam już do wymiany , a mam podmokły teren i zależy mi a żeby założyć maksymalnie szeroki tylko nie chce przesztrzelić przy zakupie. zamieżam kupić 18,4 ale są różne szerokości od innych maszyn są nawet do 71 cm ale wiem iż to na pweno nie wejdzie ale czy 60 cm szerkokie weją bez problemu?? będe wdzięczny za odpowiedz:) lub sugestie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co może być nie tak jeśli alternator ładuje akumulatory tylko wtedy kiedy światła nie są właczone lub inne wieksze odbiorniki ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem ze wspomaganiem w ursusie 912. Jest durzy wyciek oleju i Serwa mechanicznego < mam nadzienie ze trafiłem z nazwo> czy da się to samemu zregenerować a morze ktoś wie jak to zrobić.Dzięki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co myslicie o ursusie 912 dobry w miare czy nie za bardzo jak ktos ma taki ciagnik nich pisze ja kupiłem nie dawno w orce pali mi 1h/20l za duzo nie a jak u innych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co myslicie o ursusie 912 dobry w miare czy nie za bardzo jak ktos ma taki ciagnik nich pisze ja kupiłem nie dawno w orce pali mi 1h/20l za duzo nie a jak u innych

a u mniei u-902 w orce pługiem 3 skibowym obrotowym pali poniżej 15l/ha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a umie niewiem ja kupiłem nie tak

dawno niewim moze pompa albo wtryski a ten ciagnik ma obroty 500\1000

czy nie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja 914 w orce 3- skibowym na ciężkich ziemiach pali ok. 12-14 litrów. Na lżejszych mieści się w 10 litrach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a umie niewiem ja kupiłem nie tak

dawno niewim moze pompa albo wtryski a ten ciagnik ma obroty 500\1000

czy nie

powinien mieć 540/1000

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zdaje mi sie że jest to ciagnik podobny do ZETORA 8011,napiszcie czym sie różni od nigo,czy lepszy(zalety,wady)

 

Poza miejscem produkcji to niczym. Ja mam zetora 8145 i niby ma bardziej komfortowa kabine niz jego odpowiednik z ursusa, ale chalas ten sam. Chociaz reflektory robocze czasem sie przydaja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam 8111 i chyba tapicerka na błotnikach i gruby dach coś daje w porównaniu do 385 sąsiada

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to generalnie z tym plugiem 385 powinien dawac sobie rade, chyba, ze masz ciezka glebe. Ja mam takie kawalki, ze nie ma nawet co marzyc zeby zetor 4 skiby pociagnal. Inna mozliwosc jest taka, ze masz rozregulowana pompe paliwowa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam ursusa 385A (z napędem) z roku 1989 i mam z nim problem caly czas mi sie zapowietrza uklad paliwowy gdy odpowietrze go to pochodzi z min i znowu sie zapowietrza co mam zrobic i czy ktos mial tez taką usterke.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz przewody od pompki do zbiornika i uszczelke pod ostojnikiem.A u 385A produkowali do 1980 roku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z moim c 385. Ma on mało sily i wywala olej z silnika, z tym ze ma mało sily to przyczyna PGR bo z tamtat pochodzi. Mysle zeby dac wal do szlifowania ale zastanawiam sie rowniez nad wstawieniem jakiegos wiekszego silnika. Od jakiego bedzie pasował? I ile kosztuje szlif wału?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...