Skocz do zawartości
kaczor

URSUS C-385

Rekomendowane odpowiedzi

u mnie w zetorze 8011 przy tych obrotach tez jest ok 3 kPa a przy pelnych obrotach to troche ponad 4 kPa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienie oleju zależy głównie od stanu silnika (wału,panewek,pompy olejowej),a także od jakości i ilości oleju.Do starszych/zuzytych silników nakleży lać gęsty olej ,wtedy zyskujemy na cisnieniu,ale należy uważać podczas duzych mrozów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ciśnienie oleju zależy głównie od stanu silnika (wału,panewek,pompy olejowej),a także od jakości i ilości oleju.Do starszych/zuzytych silników nakleży lać gęsty olej ,wtedy zyskujemy na cisnieniu,ale należy uważać podczas duzych mrozów.

Za dużo to nie da.jak silnik będzie zimny to ciśnienie OK a jak się rozgrzeje to ZONK na wolnych obrotach i tak będzie blisko 0.[/url]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam zetora 10111 to to samo co ursus 914 i moge tylko wrzucać jedynke do przodu i do tyłu innych nie moge przesunąć wajchy na 2 3 4 miał to ktoś

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znaczy że działa tylko jedna wajcha?

Musiało się coś w skrzyni zablokować, trzeba zdjąć pokrywę pod siedzenien i zajrzeć inaczej się nie dowiesz co to.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W kwestii ciśnienia oleju.

W zużytych silnikach gesty olej niewiele pomoże,ale może przedłużyć życie.

Osobiscie przerabiałem temat w 360-3p,silnik dymił na niebiesko,dolałem tzw"MotoDoktor"-a 0,5 l,na ciepły silnik ,później 2 godz orki i z pola wrócił jak nowy ,żadnych niebieskich dymków ,silnik pracuje ciszej Oczywiście nie odzyskał fabrycznej mocy,ale jest dużo lepiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W każdym sklepie motoryzacyjnym można kupić taki szuwaks .Za 0,5l płaciłem 16 zł.Jest to dodatek do oleju prod USA,wlewasz na ciepły olej i w pole,(tak jest najlepiej),wtedy najszybciej wymiesza się z olejem.Jak do tej pory nie zauważyłem negatywnych wpływów .Mój brat stosuje go do obrabiarek (tokarki,frezarki)bardzo ładnie wycisza przekładnie....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co jest leprze: 385 czy 8011

tzn moze który z nich jest trwalszy

który z nich tanszy w utrzymaniu apropo ceny cześci

bo wydaje mi sie ze w kwocie do 15tyś zł to nic leprzeso sie nie kupi

mam władymirca i 360 ale chce kupic wiekrzy ciągnik do prasy rolującej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To moze i ja sie jeszcze podepne do pytania 8011 czy 385 Chodzi mi ze panuje opinia zetory to pijaki Ale jednoczesnie wiem ze zetory sa podobno lepiej wykonane niz ursusy oraz silnik i ogolnie budowa to 8011 to niemal to samo co 385 Wiec pytam madrzejszych- jak to jest z ta paliwozernoscia w tych modelach?

Ps A i jeszcze jedno- czym sie rozni 8011 od 8111?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie co do U C385 bo nie jestem do końca pewien czy olej przekładniowy agrol nalerzy wlewać tylko do tej puszki po prawej stronie obok miski olejowej czy może są osobne wlewy do wspomagania kier. i przekładni a i jeszcze jedno pod kabiną po lewej stronie po między rozrusznikiem a filtrem oleju jest taka mała wajcha z pozycją H i 0 u mnie jest na H może ktoś wie do czego służy z góry dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Wiem ze to nie jest temat z ogłoszeniami ale jak jest ktos zainteresowany kupnem ciagnika ZETOR 8011 to ja wlasnie posiadam takiego do sprzedania,

Stan jego oceniam na bardzo dobry silnik suchy bez wyciekow, sprawen polbiegi i wlanczanie WOMu pod kierownica, kabina komfort, gruby dach tapicerowana wygluszona 4 reflektory robocze, komplet zaczepow, odciągów i obciązników, stan zuzycia opon oceniam na 10 % komplet opon BARUM prawie jak nowe!! Ciągnik zadbany, garazowany, nie pracowal na opale!! naprawde polecam!! sprzedaje tylko dlatego ze kupilem wiekszego ZETORa wszelkich odpowiedzi udziele przez mejla w_ledwoch@wp.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam pytanie co do U C385 bo nie jestem do końca pewien czy olej przekładniowy agrol nalerzy wlewać tylko do tej puszki po prawej stronie obok miski olejowej czy może są osobne wlewy do wspomagania kier. i przekładni a i jeszcze jedno pod kabiną po lewej stronie po między rozrusznikiem a filtrem oleju jest taka mała wajcha z pozycją H i 0 u mnie jest na H może ktoś wie do czego służy z góry dzięki

 

u mnie w zetorze 8011 do tej puszki po prawej stronie wlewalem olej tytlko do wspomagania a przekładniowy wlewalem przez otwor ktory zanajduje sie w podłodze kabiny zaraz obok dzwigni ktora zmieniasz kierunek jazdy i rodzaje biegow szosowe polowe, byl tam taki koreg wykrecałem go na nim byla miarka i olej wlewalem prze ten otwor. a silnikowy normalnie do silnika lalem. A co do tej dzwigni to u mnie w 8011 ta dzwignią wlancza sie pompe hydrauliczna, jak jest wyłączona to nie dziala ani podnosik ani wywrot do przyczepy, jak Ci podnosik podnosi to znaczy ze jest wlączona.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
gdzies pisało,że 8111 ma turbo,niech mnie ktoś poprawi jak sie myle

8111 nie ma turbo

Co do skłonności do picia to maja taką samą jak Ursusy co do jakości wykonania to uważam że są lepiej zrobione i są trwalsze.Ale to zależy na jaki egzemplarz trafisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ugryź ze 2tys i bierz ładnie wygląda ale jak nim przejedziesz to posłuchaj skrzyni żeby nie wyła

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na zdjęciach ładnie wygląda, tylko ciekawe jak silnik pracuje i ile ma mth.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I sprawdź faktyczny rocznik powinien być na misce olejowej i w kabinie po prawej stronie nad drzwiami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do lisek

Znaczy że działa tylko jedna wajcha?

Musiało się coś w skrzyni zablokować, trzeba zdjąć pokrywę pod siedzenien i zajrzeć inaczej się nie dowiesz co to.

to trzeba tam poluzować iodkręcić duż rurek i nic sie nie stani jak to podniose robiłeś to już

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
do lisek
Znaczy że działa tylko jedna wajcha?

Musiało się coś w skrzyni zablokować, trzeba zdjąć pokrywę pod siedzenien i zajrzeć inaczej się nie dowiesz co to.

to trzeba tam poluzować iodkręcić duż rurek i nic sie nie stani jak to podniose robiłeś to już

 

a co się może stać napewno to nie wybuchnie

 

a tak konkretnie to nie musisz się niczego bać jedyny maleńki problemik jest aby ją założyć spowrotem bo przewody przeszkadzają i trzeba lewarki od biegów nastawić ale trochę precyzji i pójdzie gładko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do Piotr111

W tym ciągniku jeszcze nie musiałem. Ale pewnie ktoś na forum już to robił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z was się orientuje ile może kosztować wymiana uszczelki pod głowicą (cena uszczelki + robocizna) w c-385

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...