LewY 0 Napisano 15 Stycznia 2007 u mnie w zetorze 8011 przy tych obrotach tez jest ok 3 kPa a przy pelnych obrotach to troche ponad 4 kPa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stefan28 0 Napisano 15 Stycznia 2007 Ciśnienie oleju zależy głównie od stanu silnika (wału,panewek,pompy olejowej),a także od jakości i ilości oleju.Do starszych/zuzytych silników nakleży lać gęsty olej ,wtedy zyskujemy na cisnieniu,ale należy uważać podczas duzych mrozów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek 0 Napisano 20 Stycznia 2007 Ciśnienie oleju zależy głównie od stanu silnika (wału,panewek,pompy olejowej),a także od jakości i ilości oleju.Do starszych/zuzytych silników nakleży lać gęsty olej ,wtedy zyskujemy na cisnieniu,ale należy uważać podczas duzych mrozów. Za dużo to nie da.jak silnik będzie zimny to ciśnienie OK a jak się rozgrzeje to ZONK na wolnych obrotach i tak będzie blisko 0.[/url] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr111 0 Napisano 21 Stycznia 2007 mam zetora 10111 to to samo co ursus 914 i moge tylko wrzucać jedynke do przodu i do tyłu innych nie moge przesunąć wajchy na 2 3 4 miał to ktoś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek 0 Napisano 21 Stycznia 2007 Znaczy że działa tylko jedna wajcha?Musiało się coś w skrzyni zablokować, trzeba zdjąć pokrywę pod siedzenien i zajrzeć inaczej się nie dowiesz co to. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stefan28 0 Napisano 22 Stycznia 2007 W kwestii ciśnienia oleju.W zużytych silnikach gesty olej niewiele pomoże,ale może przedłużyć życie.Osobiscie przerabiałem temat w 360-3p,silnik dymił na niebiesko,dolałem tzw"MotoDoktor"-a 0,5 l,na ciepły silnik ,później 2 godz orki i z pola wrócił jak nowy ,żadnych niebieskich dymków ,silnik pracuje ciszej Oczywiście nie odzyskał fabrycznej mocy,ale jest dużo lepiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 22 Stycznia 2007 a cóż to ten :MotoDoktor"?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stefan28 0 Napisano 22 Stycznia 2007 W każdym sklepie motoryzacyjnym można kupić taki szuwaks .Za 0,5l płaciłem 16 zł.Jest to dodatek do oleju prod USA,wlewasz na ciepły olej i w pole,(tak jest najlepiej),wtedy najszybciej wymiesza się z olejem.Jak do tej pory nie zauważyłem negatywnych wpływów .Mój brat stosuje go do obrabiarek (tokarki,frezarki)bardzo ładnie wycisza przekładnie.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikon 0 Napisano 22 Stycznia 2007 co jest leprze: 385 czy 8011 tzn moze który z nich jest trwalszy który z nich tanszy w utrzymaniu apropo ceny cześci bo wydaje mi sie ze w kwocie do 15tyś zł to nic leprzeso sie nie kupi mam władymirca i 360 ale chce kupic wiekrzy ciągnik do prasy rolującej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 22 Stycznia 2007 zetor zawsze zetor może trafisz z grubym dachem jest ok ta kabina Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gogo 0 Napisano 22 Stycznia 2007 To moze i ja sie jeszcze podepne do pytania 8011 czy 385 Chodzi mi ze panuje opinia zetory to pijaki Ale jednoczesnie wiem ze zetory sa podobno lepiej wykonane niz ursusy oraz silnik i ogolnie budowa to 8011 to niemal to samo co 385 Wiec pytam madrzejszych- jak to jest z ta paliwozernoscia w tych modelach? Ps A i jeszcze jedno- czym sie rozni 8011 od 8111? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 22 Stycznia 2007 gdzies pisało,że 8111 ma turbo,niech mnie ktoś poprawi jak sie myle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gogo 0 Napisano 22 Stycznia 2007 No a ta sklonnosc do picia? I jakosc wykonania? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaczor 0 Napisano 22 Stycznia 2007 mam pytanie co do U C385 bo nie jestem do końca pewien czy olej przekładniowy agrol nalerzy wlewać tylko do tej puszki po prawej stronie obok miski olejowej czy może są osobne wlewy do wspomagania kier. i przekładni a i jeszcze jedno pod kabiną po lewej stronie po między rozrusznikiem a filtrem oleju jest taka mała wajcha z pozycją H i 0 u mnie jest na H może ktoś wie do czego służy z góry dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LewY 0 Napisano 22 Stycznia 2007 Witam Wiem ze to nie jest temat z ogłoszeniami ale jak jest ktos zainteresowany kupnem ciagnika ZETOR 8011 to ja wlasnie posiadam takiego do sprzedania,Stan jego oceniam na bardzo dobry silnik suchy bez wyciekow, sprawen polbiegi i wlanczanie WOMu pod kierownica, kabina komfort, gruby dach tapicerowana wygluszona 4 reflektory robocze, komplet zaczepow, odciągów i obciązników, stan zuzycia opon oceniam na 10 % komplet opon BARUM prawie jak nowe!! Ciągnik zadbany, garazowany, nie pracowal na opale!! naprawde polecam!! sprzedaje tylko dlatego ze kupilem wiekszego ZETORa wszelkich odpowiedzi udziele przez mejla w_ledwoch@wp.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LewY 0 Napisano 22 Stycznia 2007 mam pytanie co do U C385 bo nie jestem do końca pewien czy olej przekładniowy agrol nalerzy wlewać tylko do tej puszki po prawej stronie obok miski olejowej czy może są osobne wlewy do wspomagania kier. i przekładni a i jeszcze jedno pod kabiną po lewej stronie po między rozrusznikiem a filtrem oleju jest taka mała wajcha z pozycją H i 0 u mnie jest na H może ktoś wie do czego służy z góry dzięki u mnie w zetorze 8011 do tej puszki po prawej stronie wlewalem olej tytlko do wspomagania a przekładniowy wlewalem przez otwor ktory zanajduje sie w podłodze kabiny zaraz obok dzwigni ktora zmieniasz kierunek jazdy i rodzaje biegow szosowe polowe, byl tam taki koreg wykrecałem go na nim byla miarka i olej wlewalem prze ten otwor. a silnikowy normalnie do silnika lalem. A co do tej dzwigni to u mnie w 8011 ta dzwignią wlancza sie pompe hydrauliczna, jak jest wyłączona to nie dziala ani podnosik ani wywrot do przyczepy, jak Ci podnosik podnosi to znaczy ze jest wlączona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erdem 0 Napisano 22 Stycznia 2007 gdzies pisało,że 8111 ma turbo,niech mnie ktoś poprawi jak sie myle8111 nie ma turbo Co do skłonności do picia to maja taką samą jak Ursusy co do jakości wykonania to uważam że są lepiej zrobione i są trwalsze.Ale to zależy na jaki egzemplarz trafisz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gogo 0 Napisano 22 Stycznia 2007 Dzieki erdem Znalazlem cos takiegohttp://www.allegro.pl/item156299703_zetor_8011.htmlJak myslicie? Cena itd? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 22 Stycznia 2007 ugryź ze 2tys i bierz ładnie wygląda ale jak nim przejedziesz to posłuchaj skrzyni żeby nie wyła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wituś 0 Napisano 22 Stycznia 2007 Na zdjęciach ładnie wygląda, tylko ciekawe jak silnik pracuje i ile ma mth. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erdem 0 Napisano 22 Stycznia 2007 I sprawdź faktyczny rocznik powinien być na misce olejowej i w kabinie po prawej stronie nad drzwiami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr111 0 Napisano 22 Stycznia 2007 do lisekZnaczy że działa tylko jedna wajcha?Musiało się coś w skrzyni zablokować, trzeba zdjąć pokrywę pod siedzenien i zajrzeć inaczej się nie dowiesz co to.to trzeba tam poluzować iodkręcić duż rurek i nic sie nie stani jak to podniose robiłeś to już Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lufa13 0 Napisano 22 Stycznia 2007 do lisekZnaczy że działa tylko jedna wajcha?Musiało się coś w skrzyni zablokować, trzeba zdjąć pokrywę pod siedzenien i zajrzeć inaczej się nie dowiesz co to.to trzeba tam poluzować iodkręcić duż rurek i nic sie nie stani jak to podniose robiłeś to już a co się może stać napewno to nie wybuchnie a tak konkretnie to nie musisz się niczego bać jedyny maleńki problemik jest aby ją założyć spowrotem bo przewody przeszkadzają i trzeba lewarki od biegów nastawić ale trochę precyzji i pójdzie gładko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek 0 Napisano 22 Stycznia 2007 do Piotr111W tym ciągniku jeszcze nie musiałem. Ale pewnie ktoś na forum już to robił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaczor 0 Napisano 28 Lutego 2007 Czy ktoś z was się orientuje ile może kosztować wymiana uszczelki pod głowicą (cena uszczelki + robocizna) w c-385 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach