damian9871 0 Napisano 19 Lipca 2009 masz olej do bani stracił swoje właściwości Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bart123i 0 Napisano 20 Lipca 2009 podziałki na sitku niema ale brakuje do niego tak ze 6 cm ( nie jest zle mogło być gorzej ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robern 0 Napisano 20 Lipca 2009 To już nie dolewaj tylko od razu wymień Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bart123i 0 Napisano 21 Lipca 2009 tylko podobno wchodzi 100 litrów na razie doleje z 15 i zobacze czy pomoże a jeśli nie to najwyżej będzie olej do smarowania zajże jeszcze do zbiornika olej jest niby ok ale nie wiem jak wygląda smok i czy jest syf na dnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bart123i 0 Napisano 23 Lipca 2009 20 litrów oleju i śmiga jak nowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damiian 0 Napisano 28 Października 2009 witam.potrzebuje instrukcje obsługi i katalog czesci do ładowacza CYKLOP T-214/3.jesli ktos takie cos posiada bardzo bym prosił o podesłanie: damiian86@wp.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
winko 0 Napisano 14 Listopada 2009 Jaka możo być przyczyna że przy cyklopie ten tłok na środku ramienia się bardzo wolno wysuwa? Cała reszta chodzi normalnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jerzymichalak 0 Napisano 29 Listopada 2009 Wie ktoś czy łyszka od trola pasuje do cyklopa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekka 0 Napisano 12 Grudnia 2009 Czy ktoś ładował może kiszonkę z kukurydzy cyklopem.Mam wybierak, ale jak się zrobi błoto to jest kłopot z dojazdem do pryzmy.Poza tym jak, wytnę porcję i jadę z tym, to kieruję tylko hamulcami.Czyli jak gorsza pogoda to zostaje paczka na belkę i widły. Ciężko, długo, pracochłonnie i zostaje kiepska powierzchnie po wybraniu.Zastanawiam się aby do łyżki do ziemi do cyklopa dokręcić stalki takie jak przy kosie do kombajnu i spróbować tym wycinać, a jak się da, to dołożyć silnik elektryczny do cyklopa i wozić paczką tak jak teraz a wycinarkę sprzedać.Teoretycznie ok, ale czy w praktyce to wyjdzie. Szczególnie zimą jak jest mróz i olej gęstnieje.Może ktoś już próbował tak, albo widział gdzieś podobny wynalazek.Ewentualnie może ktoś ładuje kiszonkę z kukurydzy cyklopem widłami i jest to ok.Proszę o opinię. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
S-Piotr 0 Napisano 12 Grudnia 2009 Jaka możo być przyczyna że przy cyklopie ten tłok na środku ramienia się bardzo wolno wysuwa? Cała reszta chodzi normalnie.Prawdopodobnie pakiet uszczelnień do wymiany , samemu to wymienisz . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 12 Grudnia 2009 Jaka możo być przyczyna że przy cyklopie ten tłok na środku ramienia się bardzo wolno wysuwa? Cała reszta chodzi normalnie.Witam.Jedną z przyczyn może być uszkodzony uszczelniacz na tłoku.Olej nie przesuwa tłoka,tylko przenika między cylindrem a tłokiem z powrotem do obiegu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kwiatekstokrotki 0 Napisano 14 Grudnia 2009 Witam, Mam pytanie do Was...Otóz kupiłem cyklop polski t214, i mam taki problem, siłownik główny(podnośzacy całe ramie do góry) nie trzyma po wyłaczeniu napedu pompy, i opada znacznie wolniej tez przy pracy pompy, reszta siłowników trzyma normalnie, co może byc uszkodzone? Pomózcie, prosze o kazdą rade !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 15 Grudnia 2009 uszczelnienia w środku a gdy to nie pomoże to sekcje na rozdzielaczu masz wyjechaną Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 15 Grudnia 2009 Witam.Patrz mój post niżej oraz sprawdż dławik hydrauliczny(dolne podłąńczenie cylindra) może być przytkany.Jeżeli potrzebujesz katalog to jest na www.chomikuj.pl/habza.m w folderze dokumenty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kwiatekstokrotki 0 Napisano 15 Grudnia 2009 A te uszczelnienia to na siłowniku czy w sekcji rozdzielacza???? I jeśli wymiana uszczelnień nie pomoże to Cały rozdzielacz 3 sekcyjny do wymiany?? a Jeszcze mam pytanie odnośnie głowicy w cyklopie, czy jeśli ma drobne wycieki (chyba górą) to tez na wymiane czy można z tym tak życ? i za co ona odpowiada? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kwiatekstokrotki 0 Napisano 15 Grudnia 2009 a jeśli uszczelniacz na tym głównym cylindrze hydraulicznym ,to moze wiecie jak to by było z wymiana ? czy po odłączeniu przewodów ,wyjeciu cylindra i po ponownym jego założeniu i podłaczeniu przewodów bede musiał odpowietrzać cos?? a jesli tak to w jaki sposób? Poradźcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 15 Grudnia 2009 Witam.Wyjmujesz siłownik( na dole siłownika w miejscu podłączenia węża(rurki)jest dławik).Następnie wyciągasz tłok i wymieniasz uszczelniacze.montujesz.Odpowietrzasz przez wielokrotne przesterowanie dżwignią na odpowiedniej sekcji rozdzielacza.Rozdzielacza bym na razie nie ruszał.Najbardziej prawdopodobną przyczyną trudnego opuszczania jest zatkany lub nie oryginalny dławik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kwiatekstokrotki 0 Napisano 15 Grudnia 2009 Ok, Postaram się zrobić do nowego roku, jesli bedzie cos nie tak, będe dalej czekał na Pomoc i wskazówki..a odnośnie tej głowicy co pytałem wczesniej?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 15 Grudnia 2009 Proponuję wymienić oringi.Odkręcasz te 4 przewody i z góry ściągasz pierścień zegera.I głowica schodzi do góry(jest 5 oringów).Wymieniałem uszczelniacze i w cylindrze i tej głowicy.Jest trochę ciężko powciskać(lekko na oliwić przy montażu),ale idzie zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wlamaj1 0 Napisano 27 Grudnia 2009 Jeśli chodzi o głowicę to o ile olej po niej nie spływa to można z tym żyć. Najważniejsze jest żeby nie było przecieków wewnętrznych, ale to jest ciężko sprawdzić.Ja w swoim wymieniłem o-ringi bo ten, który znajdował się najwyżej był starty do połowy i trochę olej wyciekał. Na razie wymiana pomogła. Do ściągnięcia głowicy potrzebny jest ściągacz, ale dałem radę bez. Użyłem łyżek do ściągania opon - trzeba uważać żeby nie uszkodzić wewnętrznego korpusu. Jeśli chodzi o o-ringi to powinny być one o twardości 85 stopni Sh - według katalogu (chyba są bardziej odporne na ścieranie niż zwykłe). Niestety nie mogłem ich kupić i założyłem zwykłe i na razie jest o.k. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vario Tigeer 0 Napisano 23 Lutego 2010 witam, ma ktoś może schemat kolumny cyklopu T 214? jeśli tak to prosze przesłać na adres vario0@poczta.onet.pl będe bardzo wdzięczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kgal 0 Napisano 4 Grudnia 2010 mam problem z cykolpem - pękają głowczki (podobono to się tak nazywa - te gdzie znajduje się dzwignia do sterowania) na rozdzielaczu jak tylko próbuje uruchomić którąś sekcje. Co prawda jest teraz zimno - ale co roku zimą przerzucałem obornik na płycie i ładowałem ziemię i zawsze było ok. Co może być przyczyną i jak to usunąć? Czy mogło coś zamarznąć - tylko co? Chociaż woda raczej nie powinna się dostać bo skąd. Do tej pory śmigał jak pszczółka, a teraz katastrofa ... pomocy bo muszę miejsce zrobić na płycie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 7 Grudnia 2010 prawdopodobnie za gęsty olej, pewnie się zestarzał albo byl pomieszany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Falcon 0 Napisano 7 Kwietnia 2011 Posiadam cyklop, starszy typ, jeszcze z siłownikiem ramienia na dole. Mam w nim problem , mianowicie wieżyczka jakby się opuściła. Podczas załadunku gdy zrobię obrót w bok tak, że skrzynia balastowa jest nad kołami to kołnierze siłowników odpowiedzialnych za obracanie wieżyczki dotykają aż opon. Póki co nie trą za mocno ale jednak. Co może być przyczyną, jakieś łożysko w obrotnicy wyrobione czy coś??? Proszę o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 7 Kwietnia 2011 Witam.Osobiście tego nie robiłem,ale możliwe że "kończą"się łożyska(lub wybite gniazda łożysk).Częściowo wygląda to tak https://picasaweb.google.com/lh/photo/AkCtPuTO6T5RvFZFOtFcJA?feat=directlink Jeżeli potrzebny,to cały katalog jest umieszczony na http://chomikuj.pl/habza.m w folderze Dokumenty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach