Skocz do zawartości
Stanisław11

Bardzo dobre forum

Rekomendowane odpowiedzi

Lubię tu zaglądać i robię to często, mimo iż nie każdego dnia zabieram głos.

Koniec roku sprzyja podsumowaniom i dlatego taki właśnie temat. Jeśli uważacie podobnie wpisujcie się.

Wg mnie albo moderator ma pelne ręce roboty, albo mnogość świrów tutaj nie zagląda, a.....poglądy można mieć przecież różne, prawda?

Jest kilka osób na tym forum, które podziwiam i sznuję przede wszystkim za wiedzę i chęć bezinteresownego dzielenia się nią.

To na prawdę COŚ i oby tak dalej.

Wszystkiego najlepszego dla ppr.pl i dla wszystkich forumowiczów w Nowym Roku 2007, oby nam się.....

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Od niedawna zaglądam na tą stronę i muszę przyznać, że spodobała mi się bardzo. Myślę, że z czasem będzie więcej aktywnych osób na forum, choć przyznaję, że jest nieżle w porównaniu z innymi stronami o tematyce rolniczej. Jestem rolnikiem od niedawna, mam gospodarstwo 18 ha i szukam po prostu pomysłu na nie. Zioła już przerabiałem, ekologia to w zasadzie mit. Ale nie czas na wyznania.

Zyczę Wszystkim zdrowych Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku, aby UE nas nie wykończyła.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Popieram mojego przedmówcę!

Przynajmniej jest na tym forum więcej kultury! A mówi się że (słowo zostało usunięte)i to..... .

Tak więc ten stereotyp upada, na całe szczęście.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

miał być zrobiony ale ale ale mod nie ma takiej władzy admin na początku był zainteresowany a teraz nic. przykro mi bardzo z tego powodu ale jak admin nie pozakłada pod katalogów to MOD nie pomoże.

ale mam jeszcze jeden pomysł z tym ze musze troche czasumieć jak to zrobie to napisze

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
miał być zrobiony ale ale ale mod nie ma takiej władzy admin na początku był zainteresowany a teraz nic. przykro mi bardzo z tego powodu ale jak admin nie pozakłada pod katalogów to MOD nie pomoże.