Skocz do zawartości
Gość

Ciagniki New Holland

Rekomendowane odpowiedzi

Gość

Ciagnik New Holland TD95D - WSZELAKIE OPINJE NA TAKOWY MODEL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

ciagnik na 4-y+ gdyby nie produkcja we Włoszech

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

sposrod explaatacji ciagnikow wielu model wspomniany NH zuzywa najmniejsza dawke paliwa przy obciazeniu na 80% mocy --hm.. można zalać zbiornik opałem? nigdy nie prubował ja .....pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

new holl robią w angli a nie we włoszech

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Hmmm zależy który model. "Genesis" robili w Kanadzie, TD robili we Włoszech (niegdysiejsze Fiatagri)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

p.cziki sporo wiesz o nh powiedz to czego niema w instrukcij

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Bardzo fajny ciągniczek. Mój sąsiad ma tdd70 chyba 2 rok i jest z niego bardzo zadowolony i jak do tej pory nie zdażyła się awaria (traktor pracuje od świtu do zmierzchu i nie jeździ na nim jeden traktorzysta). Ma też 90 KM zetora z 2001 roku (nie pamiętam oznaczeń) którego wykorzystuje w cięższych pracach (orki itd). Żałuje że nie kupił tdd 95 bo by sprzedał zetora. Też taki kupię do oprysków tylko czekam na wznowienie SPO. Teraz jest promocja na NH tdd 80 - 92.000 zł. Może zostanę zganiony i wyzwany od głupków ale uważam że NH są jednymi z najlepszych ciągników na świecie i na pewno nie kupię maszyny innej marki. NEW HOLLAND FOR EVER

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

ten TDD to bardzo ubogi ciągnik z wyglądu przypomina mi firsznita, słaby podnośnik, mały prześwit przy opryku duża wada, sprzet dla ubogich

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Wklejam tutaj moja wypowiedz z innego tematu ktora dotyczyla TDD 90 poniewaz TDD95 nie rozni sie od niego niczym poza uzyskaniem z silnika wiekszej mocy

 

Chetnie podziele sie z Wami wiedza na temat new hollanda TD90D..Na pierwszy rzut oka, laikowi ten ciagnik moze wydac sie interesujacy no i w dodatku ta przystepna cena..prawda jest jednak inna..wybierajac ciganik nalezy przede wszystkim zwracac uwage na jego parametry i wyposazenie techniczne a nie tylko kierowac sie marka i ladnym wygladem zewnetrznym..o to kilka moich spostrzezen ktore stwiaja ten cignik w zlym swietle:

 

- pierwsze negatywne wrazenie odnioslem gdy spojrzlem na tylny most. Okazalo sie ze przekladnie koncowe nie sa planetarne tylko sa to kola zebate walcowe (czyli tradycyjne zwolnice). Od rozwiazan takich juz dawno odstapiono ze wzgledu na ich negatywny wplyw na sztywnosc tylnego mostu, nie mowic juz o zwiekoszonym poziomie halasu. Obecnie juz zaden z producentow nie oferuje takich rozwiazan (nawet krytykowany Pronar).

 

- blokada mechanizmu roznicowego jest mechaniczna w znany chyba wszystkim sposob wciskamy w podloge maly pedal i go trzymamy, kazdy przyzna ze jest to rozwiazanie bardzo archaiczne w porownaniu do elektrochydraulicznego zalaczania blokady (tazke i to rozwiazanie jest juz standardowym wyposazeniem w ciagnikach o podobnym standardzie i cenie np Zetor, Pronar)

 

- zastrzezenia mozna miec takze do udzwigu tylnego podnosnika -3,5t nie robi wrazenia (np Zetor fortera 4,8t)

 

- poziom halasu (85dB) i komfort w kabinie pozostawiaja wiele do zyczenia pedal sprzegla i hamulca wciskane sa w podloge i sprawiaja wrazenie malo stabilnych ( a nawet ruszaja sie na boki), dzwignia od przelaczania biegow i grup biegow nie robi dobrego wrazenia (prety zakonczone galka), umiejscowienie dzwigni od regulacji podnosnika jest niekomfortowe (z prawej strony siedziska nisko przy podlodze niczym w C-360)

 

- pora na najwazniejsze czyli SILNIK..ZWRACAJMY UWAGE NA NORMY W JAKICH PODAWANA JEST MOC SILNIKA..jak sie okazuje moc mocy nie jest rowna i to z 2 powodow. Wspomniane normy oraz predkosc obrotowa silnika przy ktorej uzyskiwana jest max moc. Moc silnika moze przyjmowac rozne wartosci w zaleznosci od normy w jakiej jest podawana i tak np. 80KM John Deere wedlug normy New hollanda jest tylko o 4KM slabszy od 90KM New hollanda!!!..gdyby New holland podawal moc uzyteczna- ta mozliwa do wykorzystania (ta ktora silnik osiaga juz z osprzetem -wentylatorem) byalaby ona w granicach 84KM!!!..wracajac do predkosci obrotowej przy ktorej uzyskiwana jest moc max. Praw fizyki nie da sie oszukac. Trzeba wiedziec ze im predkosc obrotowa silnika jest mniejsza przy ktorej silnik uzyskuje moc max tym silnik wytwarza wiekszy moment obrotowy przy mocy max. Ze stwierdzenia tego wynika ze silnik ktory osiaga moc max przy nizszych obrotach jest po prostu silniejszy co bezposrednio przeklada sie na sile napedowa kol i sile uciagu. New holland swoja moc max osiaga przy 2500obr/min!!! a dla przykladu podam ze inne ciegniki taka samo moc uzyskuja juz przy 2000obr/min. Uzywajac prostego wzoru na moc P=obr/min x Nm ..przekonamy sie ze silnik o tej samej mocy lecz uzyskujacy ta moc przy wiekszej predkosci obrotowej wytwarza mniejszy moment obrotowy.

Reasumujac w praktyce mogloby sie okazac ze nasz 90KM New holland w okreslonych warunkach polowych moze wspolpracowac z plugiem zagonowym 4 skibowym a drugi o tej samej mocy spokojnie dawalby rade z 5

 

Mozna byloby jescze wiele pisac ale nei wiem czy ktokolwiek zechcialby to czytac bo i tak juz sie zbytno rozpisalem:)..dodam tylko tyle ze przy zakupie ciagnika nallezy zwracac uwage na te konkrety i porownywac parametry i wyposazenie techniczne z innymi ciagnikami tej samej klasy (ceny) Nie uwazam ze New holland to zla firma lecz ten model to po prostu porazka i szrot:)..W tym wypadku placimy tylko za firme a nie za to co nam oferuje. Karygodna jest reklama tego ciagnika z ktorej wynika ze w modelu tym oferowane sa najnowsze rozwiazania tech. Takie same rozwiazania techniczne oferowane byly juz w ciagnikach 20 lat temu. Cena tego cignika mimio iz nie jest najwyzsza to i tak jest zbyt wysoka jak na te rozwiazania. Lepiej dlozyc troszke wiecej piniazkow i kupic cos pozadnego.

POZDRAWIAM:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze TDD nie jest produkowany ani we włoszech ani w anglii tylko w turcjii...

składa sie tak okrutnym zrządzeniem losu ze mam taki ciągnik i teraz za to płace sowicie... ten szajs pali jakies 12l pod dobrym obciążeniem, hałas w kabinie jak cholera,i sypie sie... mam kabine z klimą, i najfajniejsze jest to ze jej nie uzywam w lato, bo cały czas grzeje. serwis nie dal rady usunać usterki...a sprawa jest prosta-wystarczy wymienić zawór nagrzewnicy, ale magicy z NH postanowili go nie wymieniać...minęła gwarancja i po miesiącu rozsypał sie przedni most. rozkręcił sie cały kosz i śrubki sobie między trybami spacerek urządziły...kaszanka...ale serwis jest sumienny w swoich terminach i oczywiście nie uznał, bo juz po gwarancji...chcecie dobry ciągnik to nie kupujcie NH...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Wklejam tutaj moja wypowiedz z innego tematu ktora dotyczyla TDD 90 poniewaz TDD95 nie rozni sie od niego niczym poza uzyskaniem z silnika wiekszej mocy

 

Chetnie podziele sie z Wami wiedza na temat new hollanda TD90D..Na pierwszy rzut oka, laikowi ten ciagnik moze wydac sie interesujacy no i w dodatku ta przystepna cena..prawda jest jednak inna..wybierajac ciganik nalezy przede wszystkim zwracac uwage na jego parametry i wyposazenie techniczne a nie tylko kierowac sie marka i ladnym wygladem zewnetrznym..o to kilka moich spostrzezen ktore stwiaja ten cignik w zlym swietle:

 

- pierwsze negatywne wrazenie odnioslem gdy spojrzlem na tylny most. Okazalo sie ze przekladnie koncowe nie sa planetarne tylko sa to kola zebate walcowe (czyli tradycyjne zwolnice). Od rozwiazan takich juz dawno odstapiono ze wzgledu na ich negatywny wplyw na sztywnosc tylnego mostu, nie mowic juz o zwiekoszonym poziomie halasu. Obecnie juz zaden z producentow nie oferuje takich rozwiazan (nawet krytykowany Pronar).

 

- blokada mechanizmu roznicowego jest mechaniczna w znany chyba wszystkim sposob wciskamy w podloge maly pedal i go trzymamy, kazdy przyzna ze jest to rozwiazanie bardzo archaiczne w porownaniu do elektrochydraulicznego zalaczania blokady (tazke i to rozwiazanie jest juz standardowym wyposazeniem w ciagnikach o podobnym standardzie i cenie np Zetor, Pronar)

 

- zastrzezenia mozna miec takze do udzwigu tylnego podnosnika -3,5t nie robi wrazenia (np Zetor fortera 4,8t)

 

- poziom halasu (85dB) i komfort w kabinie pozostawiaja wiele do zyczenia pedal sprzegla i hamulca wciskane sa w podloge i sprawiaja wrazenie malo stabilnych ( a nawet ruszaja sie na boki), dzwignia od przelaczania biegow i grup biegow nie robi dobrego wrazenia (prety zakonczone galka), umiejscowienie dzwigni od regulacji podnosnika jest niekomfortowe (z prawej strony siedziska nisko przy podlodze niczym w C-360)

 

- pora na najwazniejsze czyli SILNIK..ZWRACAJMY UWAGE NA NORMY W JAKICH PODAWANA JEST MOC SILNIKA..jak sie okazuje moc mocy nie jest rowna i to z 2 powodow. Wspomniane normy oraz predkosc obrotowa silnika przy ktorej uzyskiwana jest max moc. Moc silnika moze przyjmowac rozne wartosci w zaleznosci od normy w jakiej jest podawana i tak np. 80KM John Deere wedlug normy New hollanda jest tylko o 4KM slabszy od 90KM New hollanda!!!..gdyby New holland podawal moc uzyteczna- ta mozliwa do wykorzystania (ta ktora silnik osiaga juz z osprzetem -wentylatorem) byalaby ona w granicach 84KM!!!..wracajac do predkosci obrotowej przy ktorej uzyskiwana jest moc max. Praw fizyki nie da sie oszukac. Trzeba wiedziec ze im predkosc obrotowa silnika jest mniejsza przy ktorej silnik uzyskuje moc max tym silnik wytwarza wiekszy moment obrotowy przy mocy max. Ze stwierdzenia tego wynika ze silnik ktory osiaga moc max przy nizszych obrotach jest po prostu silniejszy co bezposrednio przeklada sie na sile napedowa kol i sile uciagu. New holland swoja moc max osiaga przy 2500obr/min!!! a dla przykladu podam ze inne ciegniki taka samo moc uzyskuja juz przy 2000obr/min. Uzywajac prostego wzoru na moc P=obr/min x Nm ..przekonamy sie ze silnik o tej samej mocy lecz uzyskujacy ta moc przy wiekszej predkosci obrotowej wytwarza mniejszy moment obrotowy.

Reasumujac w praktyce mogloby sie okazac ze nasz 90KM New holland w okreslonych warunkach polowych moze wspolpracowac z plugiem zagonowym 4 skibowym a drugi o tej samej mocy spokojnie dawalby rade z 5

 

Mozna byloby jescze wiele pisac ale nei wiem czy ktokolwiek zechcialby to czytac bo i tak juz sie zbytno rozpisalem:)..dodam tylko tyle ze przy zakupie ciagnika nallezy zwracac uwage na te konkrety i porownywac parametry i wyposazenie techniczne z innymi ciagnikami tej samej klasy (ceny) Nie uwazam ze New holland to zla firma lecz ten model to po prostu porazka i szrot:)..W tym wypadku placimy tylko za firme a nie za to co nam oferuje. Karygodna jest reklama tego ciagnika z ktorej wynika ze w modelu tym oferowane sa najnowsze rozwiazania tech. Takie same rozwiazania techniczne oferowane byly juz w ciagnikach 20 lat temu. Cena tego cignika mimio iz nie jest najwyzsza to i tak jest zbyt wysoka jak na te rozwiazania. Lepiej dlozyc troszke wiecej piniazkow i kupic cos pozadnego.

POZDRAWIAM:)

 

Witaj. Mam pytanie czy masz może jeszcze jakieś spostrzeżenia na temat TDD. Czy o modelu TL-a masz może też jakąś wiedzę? Jeżeli tak to bardzo bym cię prosił o podzielenie się tym na forum. Będę ogromnie wdzięczny. Mam NH TS-a i ciągnik jest super. Chce kupić mniejszy. Jeżeli rzeczywiście TDD to szajs to chyba zdecyduje się jednak na valtre A 75 albo JD 5720.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bardzo fajny ciągniczek. Mój sąsiad ma tdd70 chyba 2 rok i jest z niego bardzo zadowolony i jak do tej pory nie zdażyła się awaria (traktor pracuje od świtu do zmierzchu i nie jeździ na nim jeden traktorzysta). Ma też 90 KM zetora z 2001 roku (nie pamiętam oznaczeń) którego wykorzystuje w cięższych pracach (orki itd). Żałuje że nie kupił tdd 95 bo by sprzedał zetora. Też taki kupię do oprysków tylko czekam na wznowienie SPO. Teraz jest promocja na NH tdd 80 - 92.000 zł. Może zostanę zganiony i wyzwany od głupków ale uważam że NH są jednymi z najlepszych ciągników na świecie i na pewno nie kupię maszyny innej marki. NEW HOLLAND FOR EVER :D :D :D

 

 

lubisz zmieniac zdanie

a szczeze nh maaszyny do niczego sie nie nadaja tylko punktów sprzedazy jest tak duzo ze rolnicy z zazdrosci je kupuja (bo sasiad kupił) mielismy spo kozystajmy z tego fendt,valtra nawet jd ale nie nh (wole kupic mtz psuje sie jak nh ale ma plus czesci sa o niebo tansze)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Ja tylko chcę się zorientować. Mam 5 dobrych znajomych którzy użytkują nh (3 TDD i 2 TM) i są bardzo zadowoleni. Jestem pewien że jakby coś było nie tak nie polecali mi tej firmy. Mój zakup uważam za bardzo udany. Ciągnik jest idealny na moje potrzeby. Konkurencja mi tego nie mogła zaoferować. Do Valtry serii A mam sentyment bo bardzo mi się podobała na targach. Kiedyś będę musiał się wybrać do siedziby firmy....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jumior!!

 

Polecam Ci JD 5720!! złożyłem wniosek SPO właśnie na niego. A słyszałem że już niegługo ma być znów promocja za ładowaczem tylko ze w tej promocji bedzie 5620 72KM.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

słyszałem i czytaem ze JD 5720 w tej promocyjnej cenie to został pozbawiony wszystkiego co tylko sie dało, nawet tłumik jest w masce a nie po słupku kabiny. Czy zrobili goła wersje troche tansza od normalnej. Niby to ten sam ciagnik, ale to zadna promocja!!!!!!!!!!!

Choc cena bardzo atrakcyjna 120000zł + VAT

 

Ile kosztuje wersja "advance"????

 

I ile kosdztuje o takiej samej mocy ciagnik seri 6120????

 

Ja raczej bym w serie 6 inwestował, czy mam racje?????????????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Fakt w tej promocji to on jest mocno obrany z tak zwanych bajerów, ale nie tylko bo jeszcze ma suche sprzęgło zamiast mokrego Ja osobiście proponuje kupować wersie normalną bo można sobie ją zkonfigurować według własnych potrzeb.

JD 5720 Avance -125000

6120 będzie kosztował około 37000 euro netto

Seria 6020 jest troche potężniejsza i dlatego jest przeznaczona do innych zadań. Jako średni i uniwersalny ciągnik (80, 90 KM) niezbyt się sprawdza i dlatego powstała seria 5020.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Sprzęgło ma mokre-zapewniam i nie jest z nim aż tak źle, nawet bez "bajerów" bije NH na głowę-skonfigurować też go można i co nieco dorzucić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

co myślicie o new hollandzie td 70 d

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Fakt w tej promocji to on jest mocno obrany z tak zwanych bajerów, ale nie tylko bo jeszcze ma suche sprzęgło zamiast mokrego Ja osobiście proponuje kupować wersie normalną bo można sobie ją zkonfigurować według własnych potrzeb.

JD 5720 Avance -125000

6120 będzie kosztował około 37000 euro netto

Seria 6020 jest troche potężniejsza i dlatego jest przeznaczona do innych zadań. Jako średni i uniwersalny ciągnik (80, 90 KM) niezbyt się sprawdza i dlatego powstała seria 5020.

 

ja mam na wniosku JD 5720 za 134 000zł w tym ma być klima, pneumatyka, haki, obciążniki przednie i zaczepy. Ale gadałem z jednym gościem z JD z Jelonka i mówił mi, że mają jeszcze raz wprowadzić promocję z ładowaczem bo ta w tym roku szybko się skończyła jeśli faktycznie będzie robie aneks i biore z ładowaczem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Jakie macie zdanie na temat NH TM 135

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

ma ktoś new hollanda td 70 d. Co myślicie o tym ciągniku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

jakto powyżej 100KM ciagniki NH sa OK> a do 100KM szmelc niekumam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

nieograniczona liczba kilerow podszywa sie pod moje psełdo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co powiecie o tych ciągnikach, jak wam sie sprawują, jakie macie skrzynie biegów, jaki sprzęt ciągniecie jakie spalanie.

Pozdrawiam

Co powiecie o tych ciągnikach, jak wam sie sprawują, jakie macie skrzynie biegów, jaki sprzęt ciągniecie jakie spalanie.

Pozdrawiam

firma osadkowski zaproponowala mi TM 120 za 180 tys co do wyposazenia musze poszukac oferty ale sie nie skusilem jakos NH do mnie nie przemawia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Ja mam TM 165z 2002 roku i TSA100z 2005 roku.Tsa ma dopiero 40 h ale narazie sprawuje się dobrze-jest z turem 16.Narazie dużo odśnieżał trochę orał-zdażył zakończyć robotę w polu-w 4 skibowym pługu chodził dobrze,dużo lepiej niż 1224. Dobrałem kilka mało spotykanych w Polsce drobiazgów -pełne oświetlenie,obciążnikiod TL(ładniej wygląda niż z 10 po 45 kg),korek od paliwa na kluczyk itp.Jedyne co mnie zasmuciło to nie działający WOM- ale na wiosne przyjedzie serwisi to zrobi.Na serwis nie mogę nażekać robią każda usterkę raz siedzieli do 3 nad ranem bo TM miał uszkodzony jeden kabelek od radaru i wyskakiwał alarm-a ciągnikbył bardzo potrzebny.Handluję już długo z New hollandem i wiem ,że w sprawie wyposażenia idą na łatwiznę-najlepiej kupić taki ciągnik jaki stoi u dealera albo w Płocku.Ja się nie dałem mój Tsa był robiony jak Valtra-znalem konkretną datę jego produkcji i transportu do Polski.

Tm chodzi w 5 skibowym EM Kverneland;4,5m biernym agregacie uprawowo siewnym Kongskilde; rolleksie 620;głeboszu na 5 łap.Szczerze powiedziawszy to tych maszyn zbytnio nie czuje.Oprucz przegłądów ,smarowania,tankowania nic się nie działo.Komfort pracy jest duży-gdy mam nasilenie pracy w lato w dzień młócę w nocy orzę. Mimo takiej kabiny po 18-20godzinach pracy masz już dość,to i tak niezły wynik.Pali od16,6 do20l na h-w pługu średnio 17,5-18 a wydajność ok.1,35 h na godzione.Jest ze super steer-polecam wszystkim(skrętny jak C-360,małe popsześniaki i można jeżdzić na nich w kółko).Polecam wszystkim New hollanda- nie ma idealnej maszyny każda ma wady i zalety ale te maszyny mają dużo więcej zalet.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...