Skocz do zawartości
Gość

Ciagniki New Holland

Rekomendowane odpowiedzi

Ja zawsze jak kupowałem ciągniki to rozmiar i markę opon ustalałem konkretnie. Jak dilerowi nie pasowało to są przecież inni. Ale ci którzy mnie znają wiedzą że mam konkretne wymagania co do całego ciągnika i starają się ja zaspokoić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i tu jest problem gover bo w necie nigdzie nie moge znaleźć szukam na forach i w ogóle nigdzie jej nie ma do TL tak ale nie do TD u dealera też już byłem ale powiedzieli że nie udostępnią tego bo to ich zarobek i w ogóle takie tam tłumaczenia. no i jestem w kropce

Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to nie chodź ,tylko próbuj przez telefon w serwisie a nie w biurze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie,

 

Chciałbym zaproponować szczegółowe katalogi części do różnych modeli maszyn rolniczych.

 

 

Posiadam katalogi do wszystkich typów

 

New Holland

Ford

Fiat

Case-IHC

John Deere

 

oraz do wybtranych modeli;

 

Claas

Kemper

Geringhof

Krone

Amazone

Overum

Deutz-Fahr

Rabewerk

 

Katalogi są w języku angielskim, niemieckim oraz częściowo w języku polskim.

 

Katalogi są dostępne na płycie CD w formacie PDF.

 

Mogę wysłać przykładową stronę katalogową.

 

W razie pytań proszę o kontakt.

 

katalogi_maszyn@interia.pl

 

tel. 698145380

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, czy miał ktoś może problem ze światłami pozycyjnymi w tdd?? u mnie pali bezpiecznik od prawej strony i zasilania gniazda przyczep, gdzieś zrobiło zwarcie tylko pytanie gdzie i jak to znaleźć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przypadłość ze światłami rozwinęła się, wygląda to teraz tak, po kilku dniach od tamtego wydarzenia zajrzałem do ciągnika i założyłem nowy bezpiecznik o dziwo go nie spaliło, wybrałem się w trasę i podczas jazdy znów go przepaliło, pewnie jedna z przyczep ma przebicie ale czemu pali bezpiecznik od kierunkowskazów jeśli ich nie włączam, a jeśli po spaleniu bezpiecznika włączam kierunki i są a poza tym żadne światła nie działają, może jakieś sugestie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co sądzicie o ciągnikach z serii T6000 Plus a konkretnie T6030 Plus z przekładnią Dual Command...

od lutego maja ruszyć dotacje PROW przymierzam się do zakupu takiej zabawki

Mój chrzestny posiada NH TD80 i TD95D...

są to mało porównywalne sprzęty ale myślę że będziecie mieli co nieco do powiedzenie na temat T6030 Plus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co sądzicie o ciągnikach z serii T6000 Plus a konkretnie T6030 Plus z przekładnią Dual Command...

od lutego maja ruszyć dotacje PROW przymierzam się do zakupu takiej zabawki

Mój chrzestny posiada NH TD80 i TD95D...

są to mało porównywalne sprzęty ale myślę że będziecie mieli co nieco do powiedzenie na temat T6030 Plus

a jak sie sprawuja te maszynki u twojego chrzestnego bo zamierzam jeden z nich kupić lub któryś z serii T5000

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zarówno jeden jak i drugi jest z ładowaczem odpowiednio tur 4 i 6

mniejszy ma 350 mth i jakiś roczek chodzi bez zarzutów zero awarii spalanie porównywalne z zetorkiem 7340 (moim)... ten większy ma 3 lata i 980 mth jest wykorzystywany we wszystkiego rodzaju pracach polowych i w obrębie gospodarstwa jakieś 3 miesiące temu (w sezonie kukurydzy) przy ubijaniu zaczął mi wyskakiwać rewers (mechaniczny) serwis naprawił tą usterkę w ramach gwarancji tego nowszego po za tym sprawuje się wzorcowo...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, sąsiad ma new hollanda l85 fiatagri i ma padniętą turbine. Wiecie gdzie można dostać(poza serwisem) w przystepnej cenie i dość szybko turbinę do tego modelu?

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tzw. choinka w światłach u mnie też była i też na postojówkach.

Nie miałem prawego kierunku. Na ciągniku działał tylko przód, ale migał jak oszalały. Tylnego prawego wogóle nie było. Ponadto nie było kireunku na rozrzutniku (w gnieździe). Jak jechałem na nierównościach to jak gasła mi postojówka przednia prawa to zapalała mi się lampka od kierunku prawego na tablicy rozdzielczej. Jednym słowem choinka w światłach i tyle. A problem był banalny że o Jezu.... Zgłosiłem servisowi i od razu coś wspomnieli o stykach na ramie TUR-a. Przyjechał servis (od razu do przedlądu 600 bo to jakoś się zeszło) i we wspopmnianych stykach był rozłączony 1 kabelek (w wiązce biegną 3 kable). Połączył ten kabelek i wszystko wróciło do normy - jak ręką odiął. Kierunek się znalazł i postojówki się znalazły i kierunek w gnieździe w wyjściu na przyczepy. Problem okazał sie banalny jak drut! Ale co ciekawego zauważyłem, że wiązka kabli przebiega faktycznie pod ramą TUR-a. I ją nieco napręża. Pracując turem przy niewiekkich ruchach ramy wiązka się rusza. to mogło spowodować jej rozłączenie. Ponadto tę wiązkę ciężko znaleźć (gdybym nie zobaczył na pewno bym sam jej nie znalazł. Podejrzewam że u Ciebie jedna końcówka dotyka ramy ciągnika powodując zwarcie i temu Ci pali bezpiecznik. Jeśli to (a wniskuję że pewnie na 100%) to życzę miłego szukania - albo telefon do servisu. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze mysza pociela kable mi ostatnio wyleciala ze schowka w kabinie , narazie wszystko swieci mam nadzieje ze nic nie pogryzla oprocz kanapki zostawionej w schowku .Sprawdz moze jest wiecej urzaden podpietych pod te bezpieczniki i to one robia zwarcie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Również miałem podobną historię. Jechałem z wózkiem do hederu i zjeżdżając z polnej drogi na pole naderwałem kabel świateł od wózka. Na dziurach wiadomo dotknął się z metalem i doszło do zwarcia. Cała prawa strona przestała świecić i paliła mi pomimo wyłączenia lampka na kokpicie od 4x4. Miałem sporo wolnego czasu po tym zdarzeniu i zacząłem grzebać w bezpiecznikach aż znalazlem spaloną "20stke" od świateł stopu => cytując instrukcję obsługi (trudno mi znależć zależność miedzy stopem a swiatlami mijania, ale nic dobrze ze w ogóle coś napisali w instrukcji ;d) wymieniłem i wszystko wróciło do normy łącznie z powrotem działania napędu 4x4.

 

Reasumując nieraz warto na spokojnie przeanalizować najprostrze sposoby znalezienia przyczyny niż od razu wołać serwis i bulić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam zamiar kupić nowy traktor td 80 KM z turem. Czy ktoś użytkuje taki traktor i jakie macie opinie na jego temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! Zastanawiam się nad zakupem NH T5050 (97KM) w ramach prow. Mam więc pytanie: czy ten ciągnik poradzi sobie z pługiem obracalnym 4*40cm (najprawdopodobniej Agrolux)?? Nie będzie za lekki (waży nieco ponad 4 tony)? JAkie są wady a jakie zalety tego ciągnika? Z góry dziękuję za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Orałem 100 konnym NH overumem 4*40 cm i uważam że był za mały. Pominę masę pługa bo z biedą sobie radził ale orka na cięższej ziemi 3-4 klasa za wolno szła i skiba źle się układała. W NH moc jest podawana według innej normy niz np. JD, realnie ten ciągnik ma do0 wykorzystania ok 85 KM. Na twoim miejscu kupiłbym pług 3*45 cm. Masa sporo mniejsza a poprzez szybszą orkę na słabszej ziemi wydajność będzie większa, na lepszych ziemiach i przy głębszej orce to moim zdaniem max dla r=tego ciągnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mniej-więcej z jaką prędkością orałeś?? Bo u mnie jest głównie III klasa. Obecnie orzę c360 i pługiem grudziądzkim (bodajże 30 cm na korpus). Prz głębokiej orce, gdy warunki sprzyjają to z powodzeniem chdzę 3 zwykłą (orzę 25-28cm). Jak jest za sucho lub za mokro to trzeba 2 chodzić i wg mnie to jest optymalna prędkość przy ziębli.

Pługa za bardzo zmienić nie mogę, bo mam już złożony wniosek. Co najwyżej mogę wziąć inny ciągnik. Zastanawiam się m. in. nad JD5820, ale ten ma tylko 88KM i jest 30tys droższy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokup do New Hollanda T5050 3obracaną 3x45 Kverneland EM 100 na non stopie (jeśli masz zakamienione pola). To jest idealny zestaw na 3 klasę. Nie moge sobie wyobrazić twojego pługa do C 360, ale pomysł żeby ten pług podczepiać pod nowy ciągnik raczej jest mi się nie widzi. NH nie bedzie miał co z nim robić. Druga sprawa bierz pod uwage (nie ująłeś tego w poniższych wypowiedziach) czy w tym starym pługu szerokość bruzdy wystarczy pod opony T5050.

 

Miałem polskie pługi i teraz mam Kvernelanda najnowszego i różnica w jakości odwracania skiby, prostoty ustawienia maszyny, trwałości jest masakryczna. Kosztuje tyle co 2 Ibisy ale naprawdę warto.

 

Nie bierz JD 5020 bo tylko 30 tys wiecej wydasz za kolor i znaczek i tyle. Seria 5020 nie jest dobra. Dosyć są awaryjne i ciasno strasznie w środku (moje zdanie). Wyższe serie o niebo są lepsze. Będziesz stary pług ciagal i sie mordował. Dołóż te pieniadze i kup porzadny pług. W okolicy jezdza u mnie 4 TL-ki/T5000 i to bardzo dobre konstrukcje. Bardzo mało są awaryjne. Jestem rolnikiem więc nie mam interesu pchać kasy dilerowi. Mówię tylko jak uważam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

widzę że zaczął się bardzo ciekawy temat

więc ja podobnie jak kolega chciał bym skorzystać z PROW

interesuje mnie NH T6030 Plus on ma 117 koni

jakie jest wasze zdanie na temat tego sprzętu

założenia są takie żeby połączyć go z pługiem vogel-not 4*40 obrotowe

klasy ziemi wahają się od najgorszych piachów do 3 klasy

czekam na wypowiedzi...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba źle się wysłowiłem. Sorki. Przykład "sześciesiątki" podałem, żeby zobrazować jakie mam mniej wiecej warunki w polu. W żadnym wypadku nei zamierzam zaczepiać pługa 3-skibowego do ciągnika o mocy 97KM, bo to mija się z cele-gdzie tu szukać ekonomii. Dlatego w ramach prowu mam zamiar kupić również pług obracalny. We wniosku mam 4*40. I zastanawia mnie czy NH poradzi sobie z tym pługiem (tak, żeby można było orać 7-8km/h) czy lepiej wziąć jakiś inny ciągnik (pługa już nie da rady zmienić).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prędkość orki przy TL-100 i obracalnym 4*40 cm przy ziemi 3-4kl to tylko ok 6km/h (w dobrych warunkach), to moim zdaniem za mało. Jak nie chcesz zwiększyć ciągnika to zmniejsz pług na 3*45 cm, to będzie bardziej ekonomiczne rozwiązanie. Będziesz miał prędkość pracy od 8km/h na lepszej ziemi do 10 na słabszej, zużycie paliwa nie będzie większe niż przy powolnej orce na 4 skiby. Są wyniki testów że taki sam ciągnik spali mniej przy orce ustawionej na 1,4m pługiem 3 skibowym niż 4 skibowym.

Co do awaryjności TL to bym się spierał, a co do trwałości to mam wyrobione złe zdanie (już to poczułem w kieszenie po 4500 mth.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...