Skocz do zawartości
Gość

Ciagniki New Holland

Rekomendowane odpowiedzi

Jesli tylko taki jest wybor to bralbym NH. 48km to troche malo, 65km zawsze troche lepiej no i NH teoretycznie pownien byc lepszy. Powodzenia i dobrego wyboru.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja i tak bym się zastanowił jeśli jest taka możliwość aby jednak wziąć NH TD5010, moc to tylko 60 koni ale składany we Włoszech i nie będzie problemu z częściami bo to jest maszyna bardzo popularna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

też patrzyłem na niego ale ten NH TD 5010 kosztuje ok 104tyś trochę przy dużo jak dla mnie. A ten NH TT65 jest na prawdę składany w turcji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak jest skladany w Turcji to daj sobie spokoj. Rozmawialem kiedys z dealerem Toyoty o Corollach skladanych w Turcji - jak sam stwierdzil lepiej ich nie kupowac.

 

A nie myslales o Zetorze Proxima 65? Nie wiem dokladnie jaka jest teraz cena, ale powinna byc zblizona.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już wiem wszystko...

Na obecną chwile nie ma w Polsce ciągników NH TT65 i prawdopodobnie nie będzie. Koledzy mieli rację można je rejestrować do końca marca.

Czyli jeden problem z głowy ale kolejny na głowie...

Więc zwracam się do was z kolejną prośbą jaki proponujecie ciągnik do 90tyś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

za taką kasę, to zostaje ci chyba tylko biełarus ..jeszcze ci sporo kasy zostanie...no chyba ze jeszcze pronar...ale akurat w mojej okolicy jest sporo jednych i drugich, to orginalny biełarus bije pronara w opinjach, i to bardzo mocno...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, zakupilem ciagnik new holland 8340, wymienilem filtry, olej w skrzyni. Jak ciagnik jest zimny to podnosnik mi szarpie dopiero jak ciagnik pochodzi z 20 min wszystko jest ok .To jest normalna sprawa czy cos jest nie tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy to nie jest przez to że ten olej jest gęściejszy od zalecanego, i dopiero jak się nagrzeje to jest w porządku. musisz sprawdzić specyfikacje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Specyfikacja http://www.lotos.pl/handlowy/produkty/oleje_i_smary_dla_rolnictwa/oleje_dla_rolnictwa/159_agrol_u

Jeden gosc mi powiedzial ze ten olej nie cieszy sie najlepszym zdaniem i moze to jest przyczyna

zdania nie są przyczyną

moim zdaniem żle dobrałeś olej, powinieneś zastosować AGROL STOU PLUS 10W30, agrol u jest za gęsty, choć kiedyś jakiś z serwisantów mówił mi że do zwykłych skrzyń można go stosować , myślę że to co u ciebie się dzieje nie jest jakos bardzo szkodliwe i jak zrobi się ciepło to ustanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam New Hollanda Td95D. ma 1065 mtg. Stał całą zimę pod wiatą Wczoraj odpaliłem i zapaliła mi się kontrolka "niskie ciśnienie w hydraulice" Dziś wymieniłem filtr od hydrauliki ale kontrolka nadal sie pali. Co mam robic?

Proszę pomóżcie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pojechałem na pole na 20 minut z agregatem Nie zgasła i wróciłem Bo nie wiem czy sie coś nie zepsuje.Dzięki za odpowiedz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem dodać ze nigdy nie podłączałem nic do hydrauliki żadnego zewnętrznego urządznia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, zakupilem ciagnik new holland 8340, wymienilem filtry, olej w skrzyni. Jak ciagnik jest zimny to podnosnik mi szarpie dopiero jak ciagnik pochodzi z 20 min wszystko jest ok .To jest normalna sprawa czy cos jest nie tak?

 

 

patrz na specyfikacje 10w30 stou ja taki leje do nh poprostu pewnie jest za gesty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do: JAREKPIASEK:

O ile się nie mylę to jest lampka między z lampką "ładowanie akumulatora" a "hamulcem postojowym".

Jeśli tak to sprawa jest nieco inna. U mnie też to było tyle, że ta lampka oznacza brak płynu hamulcowego. Sprawdź płyn hamulcowy w zbiorniczku i dolej a jestem pewien na 99,9% że już się nie zaświeci.. Słyszałem że często tak podłączają tą lampkę. zresztą pewnie nie tylko u nas... ;)

Pamiętaj o zalaniu oryginału....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Poszukuje informacji na temat skrzyni biegów Dual Command. Na czy ona polega? Czy zmiana biegów odbywa się bezsprzeglowo? Tzn czy sa jakies połbiegi?

Proszę o odpowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moj znajomy kupil NH td95d z 7 lat temu kupil do niego 3 skibowy obrotowy plugi i cos sie stalo ze nawet z pola niemogl zjechac musial serwis przyjezdac cos poszlo w skrzyni biegow i ciezko nie robil ja wole deutz fahr i JD albo fenda kupic niz NH

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to sobie plac za tego fendta

Znajomemu sie w DF uszczelniacz spieprzyl to koszt tego byl 10zł a naprawy 3000zl.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jakiś rok temu w 3 czy 4 letnim JD u znajomego poszło coś w skrzyni, wybulił 80 000 za naprawę,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Dziękuje bardzo za odpowiedz. Dolałem płynu hamulcowego i kontrolka zgasła.

Nie rozumiem dlaczego w książce obsługi napisali ze to kontrolka od ciśnienia oleju w hydraulice.

Pozdrawiam wszystkich na forum......................

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie poratował by ktoś schematem instalacji elektrycznej do TDD?? padło mi właściwie wszystko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do płynu hamulcowego..... cóż poradzisz, jest jak jest.. :)

 

Co do schematu instalacji to by trzeba było do jakiegoś mechanika od serwisu dryndnąć.. bo w instrukcji nie ma :P

Ale jeśli Ci wariują światła to masz pewnie gdzieś rozłączony kabelek od świateł bo tam są złączki bardzo gęsto. U mnie była choinka w światłach to pisałem o tym wcześniej. A jak masz TUR-a to raczej napewno to będzie. A jak nie to bezpieczniki sprawdź jakimś "woltomierzem" czy nie popalone. Cóż jeśli chodzi o schemat to nie pomogę bo nie mam jak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...