malkolm2 1 Napisano 11 Sierpnia 2008 a czy ktoś próbował mieszać ambre MULTI G z agrolem u, kiedyś słyszałem że oleje się tolerują i nie pienią, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damiron 0 Napisano 14 Sierpnia 2008 Witam. chciałem zapytać gdzie mógłbym zakupić szybę do new hollanda tce50 w miare nie drogą. szyba boczna prawa. prosze o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomgli 0 Napisano 17 Sierpnia 2008 Rozbierał ktoś skrzynie biegów w NH TD95D?? Koledze wyskakuje ll reduktora i to po niespełna 2500mth. Nawet pierwszych opon jeszcze nie zdarł a tu ci.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
solek01 0 Napisano 6 Września 2008 koledzy potrzebuje info na temat new holland ts 115,interesuje mnie ile ten ciągniczek spala w czesie orki i podczas normalnej jazdy bez obciążenia...? z góry dziękuje Mam taki ciagniczek wczesniej troszeczke nim oralem i co do spalania to cos ok. 15 litr na h W deszczowni spali niewiele wiecej od Fergusona to znaczy na dwanaście godz pracy jakies 20 litrow różnicy ogólnie to super ciagniczek DZISIAJ JEZDZILEM TAKIM CHWILKE U FARMERA W IRLANDII JAK BYLEM Z DOSTAWA! NAWET FAJNIE CHODZIL, MIAL FAJNA SKRZYNIE Z TRZEMA WAJCHAMI CZYLI JEDNA DO REWERSU JEDNA MIALA 4 BIEGI GOLWNE I DUGA WYSOKIE SREDNIE I NISKIE DO TEGO ZOLOW I ZAJACZEK!! OPLACALO BY SIE SPROWADZIC CIAGNICZEK Z IRLANDII BO ONI TU ICH ZA DUZO NIE UZYWAJA DO CIEZKICH PRAC GLOWNIE DO TURA ZADKO DO CZEGO INNEGO GDYZ DO KISZONKI WYNAJMUJA FIRME KTORA KOSI,POZNIEJ ZBIERA SIECZKARNIA I ZWOZI WLASNYMI CIAGNIKAMI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomgli 0 Napisano 7 Września 2008 znajomy ma nh ts115 i case mxm120, mowi ze czuć różnice mocy mimo 5KM do tego case pali mniej ja mam fendt 312 125KM na ha orki w 12 do 13l/ha na ciezkiej ziemi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kijor 0 Napisano 8 Września 2008 witam. potrzebuje instrukcji obslugi do new holland ford 8730. z gory dziekujekijor@interia.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rooolnik 0 Napisano 9 Września 2008 znajomy ma nh ts115 i case mxm120, mowi ze czuć różnice mocy mimo 5KM do tego case pali mniej ja mam fendt 312 125KM na ha orki w 12 do 13l/ha na ciezkiej ziemi symbole na maskach ciagnikow to nie konie ts 115 ma 110 koni na kolach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kierowcabombowca 0 Napisano 10 Września 2008 czy ktoś jeżdził 7740 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mich538 0 Napisano 10 Września 2008 WitamMam problem z New Holland TM 135Ciągnik nie podnosi pługa ani innej maszyny. Jaka może być tego przyczyna?I jak można usunąć tę usterkę Z góry dzięki pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
suchodolak 0 Napisano 10 Września 2008 mi niedawno oberwala sie w srodku dzwigienka i to bylo przyczyna trzeba bylo zdjac caly podnosnik i wymienic peknieta dzwigienke na nowa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tutenhamon 0 Napisano 10 Października 2008 witam,posiada może ktos z was informacje jaki powinien byc luz na zaworach w NH td95d. Moj ciagnik ma dopiero 500 mtg ale chcialbym sprawdzic czy wszystko jest ok tylko nie wiem ile prawidłowo powinno byc Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matiizz 0 Napisano 17 Października 2008 ile może kosztować NH TD 5040? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomgli 0 Napisano 18 Października 2008 witam,posiada może ktos z was informacje jaki powinien byc luz na zaworach w NH td95d. Moj ciagnik ma dopiero 500 mtg ale chcialbym sprawdzic czy wszystko jest ok tylko nie wiem ile prawidłowo powinno byc Pozdrawiam. Nie ruszaj tego , to nie c360 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacekopal 0 Napisano 19 Października 2008 Witam!Mam zamiar kupić nowy ciągnik NH i w jednej cenie mam do wyboru 4 rodzaje opon. Wszystkie są w rozmiarze 16,9 x 34 tył i 13,6 x 24 przód… Kosztują tyle samo różnią się tylko marką. Może mi ktoś coś konkretnego polecić? Jakieś wady / zalety? Może jakiś użytkownik konkretnej marki się wypowie? Pod spodem przykłady bieżników, proszę nie sugerować się rozmiarami bo jak wspomniałem są takie same, a zdjęcia daję tylko poglądowo. Są to :1. Pirelli http://www.wrp.pl/admin/obrazki/1671.jpg2. Kleber http://www.kth-online.de/ebay_bilder/topker.jpg3. Continental http://www.cgs-tyres.com/uploads/tx_ccpress/3._Continental_AC75_02.jpg4. Firestone http://www.ogumienie.com/opony.asp?oid=59964&ref=nokautZ góry dziękuję za odpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gover 0 Napisano 20 Października 2008 Ja mam TD95D na kapciach GOOD YEAR 13,6-24 przód i 18,4-34 tył. śmiga fajnie z Tytanem 10 i na agregacie expomu Lech 3,5m.nie zdążyłem przeczytać jaki to model ale moje zdanie jest takie że w danym modelu bym brał zawsze najszersze dostępne ogumienie. poza tym wydaje mi się że na 80km to na tył mniej jak 420 bym się nie zdecydował. natomiast na pow. 90km min. 480. co do bieżnika... każdy chwali swoje.... Twój wybór. ja osobiście bym był za 1 opcją podaną przez Ciebie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szopen72 0 Napisano 21 Października 2008 Co do firmy to pisałem już w temacie opony. Jeżeli chodzi o szerokość to trzeba brać pod uwagę posiadany pług, szeroka opona przy wąskiej skibie może nie mieścić się w bruździe albo ją ugniatać po bokach co źle wpływa nie tylko na glebę ale również na samą oponę. Lepszym rozwiązaniem jest troszkę węższa opona i bliźniaki do prac uprawowych. To wprawdzie dodatkowy wydatek ale szybko się zwróci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gover 0 Napisano 21 Października 2008 zakup pługa z regulowaną szerokością orki na korpus rozwiąże sprawę. nie trzeba też bliżniaków. a jak większy sprzęt to porponuję zakup zespołu pługów (na przód i na tył ciągnika) wówczas ciągnik porusza się po caliźnie pola a nie po bruździe. co do regulacji szerokości korpusu w pługach to posiadają je pługi: kverneland; vogeel&noot; unia.... reszty nie pamiętam ale to chyba wystarczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tutenhamon 0 Napisano 23 Października 2008 witam,posiada może ktos z was informacje jaki powinien byc luz na zaworach w NH td95d. Moj ciagnik ma dopiero 500 mtg ale chcialbym sprawdzic czy wszystko jest ok tylko nie wiem ile prawidłowo powinno byc Pozdrawiam. Nie ruszaj tego , to nie c360wiem ze to nie c 360 bo pracuje jako mechanik i bez problemu sobie to sprawdzę tylko nie wiem jakia wartość luzu podaje producent Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szopen72 0 Napisano 23 Października 2008 zakup pługa z regulowaną szerokością orki na korpus rozwiąże sprawę. nie trzeba też bliżniaków. a jak większy sprzęt to porponuję zakup zespołu pługów (na przód i na tył ciągnika) wówczas ciągnik porusza się po caliźnie pola a nie po bruździe. co do regulacji szerokości korpusu w pługach to posiadają je pługi: kverneland; vogeel&noot; unia.... reszty nie pamiętam ale to chyba wystarczy.Bliźniaki to najlepsze rozwiązanie do uprawy, szerokie opony nie dają takiego uciągu. jeżeli chodzi o zestaw przód tył to nie taka prosta sprawa bo musisz cały czas precyzyjnie pilnować szerokości skiby a to nie takie proste. Jak masz dobrze ustawiony pług to możesz w bruździe puścić go i czytać sobie prasę rolniczą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tutenhamon 0 Napisano 23 Października 2008 mój td jest na kapciach Good Year 13,6-24 przód i 18,4-34 tył sprawują sie bez zarzutu tylko na tyl zamawiałem obciążniki bo koło jest dość szerokie jak na masę ciągnika i przy telerzówce tył uciekał Pozdro! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szopen72 0 Napisano 23 Października 2008 Moim zdaniem na tyle przy takim szerokim przodzie powinny powinny być szersze, ja bym dał obniżane np. 520/80. Ale dokładnie trzeba sprawdzić obwód żeby się zgadzał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gover 0 Napisano 23 Października 2008 szopen - masz rację, ale ta opcja jest w serii TL. W TL dostaniesz opony 520 na tył a w TD nie. W TD max. szerokość to 480. co do pługów to też masz ostatecznie rację. miałem na myśli coś innego ale nieważne. co do obciązników mam komplet bo mam tura. więc musi chodzić stabilnie. co do luzu to 0,35 na wlocie i wylocie. (w/g instrukcji) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szopen72 0 Napisano 24 Października 2008 Jak kupujesz nowy sprzęt to gumy zawsze diler może zamienić, trzeba pogadać i negocjować. Kapcie to naprawdę ważna rzecz! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tutenhamon 0 Napisano 24 Października 2008 dzięki gover za info o luzie a wiesz może gdzie można zdobyć taką instrukcję??? Przydatna rzecz.Pozdro! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gover 0 Napisano 24 Października 2008 Szopen - jak kupisz fure z kapciami, jakie sobie wybierzesz, to potem zmiana ich pewnie nie będzie darmowa... nawet bym śmiał stwierdzić, że także w okresu grarancyjnego. Ale temat ujmując z 2 strony - to jak się decydujesz na konkretny, dostępny wariant opon to po co je zmianiać? Przecież jak coś kupujesz to nie w ciemno, tylko musisz wiedzieć co bierzesz. A nie zachodzisz do dilera i rzucasz gasło: "Chcę ciągnik 80KM - najtańszy." Tak ja to widzę. Tutenhamon - najlepiej u jakiegoś dilera... albo z netu... albo idź do dilera i daj mu na piwo (np. 100PLN) i poproś by dał ci zrobić xero instrukcji lub by on to zrobił. co do luzu to jeszcze dodam że: błąd +/-0,05mm i sprawdzanie na zimnym silniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach