MMDD 0 Napisano 16 Lutego 2010 Jesli tylko taki jest wybor to bralbym NH. 48km to troche malo, 65km zawsze troche lepiej no i NH teoretycznie pownien byc lepszy. Powodzenia i dobrego wyboru. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malkolm2 1 Napisano 19 Lutego 2010 ja i tak bym się zastanowił jeśli jest taka możliwość aby jednak wziąć NH TD5010, moc to tylko 60 koni ale składany we Włoszech i nie będzie problemu z częściami bo to jest maszyna bardzo popularna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daymos7 0 Napisano 22 Lutego 2010 też patrzyłem na niego ale ten NH TD 5010 kosztuje ok 104tyś trochę przy dużo jak dla mnie. A ten NH TT65 jest na prawdę składany w turcji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MMDD 0 Napisano 22 Lutego 2010 Jak jest skladany w Turcji to daj sobie spokoj. Rozmawialem kiedys z dealerem Toyoty o Corollach skladanych w Turcji - jak sam stwierdzil lepiej ich nie kupowac. A nie myslales o Zetorze Proxima 65? Nie wiem dokladnie jaka jest teraz cena, ale powinna byc zblizona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daymos7 0 Napisano 24 Lutego 2010 Już wiem wszystko...Na obecną chwile nie ma w Polsce ciągników NH TT65 i prawdopodobnie nie będzie. Koledzy mieli rację można je rejestrować do końca marca. Czyli jeden problem z głowy ale kolejny na głowie...Więc zwracam się do was z kolejną prośbą jaki proponujecie ciągnik do 90tyś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzegorz200 0 Napisano 24 Lutego 2010 za taką kasę, to zostaje ci chyba tylko biełarus ..jeszcze ci sporo kasy zostanie...no chyba ze jeszcze pronar...ale akurat w mojej okolicy jest sporo jednych i drugich, to orginalny biełarus bije pronara w opinjach, i to bardzo mocno... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alfl 0 Napisano 4 Marca 2010 Witam, zakupilem ciagnik new holland 8340, wymienilem filtry, olej w skrzyni. Jak ciagnik jest zimny to podnosnik mi szarpie dopiero jak ciagnik pochodzi z 20 min wszystko jest ok .To jest normalna sprawa czy cos jest nie tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malkolm2 1 Napisano 5 Marca 2010 a jaki olej zalałeś?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alfl 0 Napisano 6 Marca 2010 agrol u Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malkolm2 1 Napisano 9 Marca 2010 nie wiem czy to nie jest przez to że ten olej jest gęściejszy od zalecanego, i dopiero jak się nagrzeje to jest w porządku. musisz sprawdzić specyfikacje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alfl 0 Napisano 10 Marca 2010 Specyfikacja http://www.lotos.pl/handlowy/produkty/oleje_i_smary_dla_rolnictwa/oleje_dla_rolnictwa/159_agrol_uJeden gosc mi powiedzial ze ten olej nie cieszy sie najlepszym zdaniem i moze to jest przyczyna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malkolm2 1 Napisano 11 Marca 2010 Specyfikacja http://www.lotos.pl/handlowy/produkty/oleje_i_smary_dla_rolnictwa/oleje_dla_rolnictwa/159_agrol_uJeden gosc mi powiedzial ze ten olej nie cieszy sie najlepszym zdaniem i moze to jest przyczynazdania nie są przyczyną moim zdaniem żle dobrałeś olej, powinieneś zastosować AGROL STOU PLUS 10W30, agrol u jest za gęsty, choć kiedyś jakiś z serwisantów mówił mi że do zwykłych skrzyń można go stosować , myślę że to co u ciebie się dzieje nie jest jakos bardzo szkodliwe i jak zrobi się ciepło to ustanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarekpiasek 0 Napisano 31 Marca 2010 WitamMam New Hollanda Td95D. ma 1065 mtg. Stał całą zimę pod wiatą Wczoraj odpaliłem i zapaliła mi się kontrolka "niskie ciśnienie w hydraulice" Dziś wymieniłem filtr od hydrauliki ale kontrolka nadal sie pali. Co mam robic?Proszę pomóżcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 31 Marca 2010 poczekaj aż olej w skrzyni się rozgrzeje (parę minut) i powinna zgasnąć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarekpiasek 0 Napisano 31 Marca 2010 Pojechałem na pole na 20 minut z agregatem Nie zgasła i wróciłem Bo nie wiem czy sie coś nie zepsuje.Dzięki za odpowiedz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarekpiasek 0 Napisano 31 Marca 2010 Zapomniałem dodać ze nigdy nie podłączałem nic do hydrauliki żadnego zewnętrznego urządznia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rooolnik 0 Napisano 1 Kwietnia 2010 Witam, zakupilem ciagnik new holland 8340, wymienilem filtry, olej w skrzyni. Jak ciagnik jest zimny to podnosnik mi szarpie dopiero jak ciagnik pochodzi z 20 min wszystko jest ok .To jest normalna sprawa czy cos jest nie tak? patrz na specyfikacje 10w30 stou ja taki leje do nh poprostu pewnie jest za gesty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gover 0 Napisano 13 Kwietnia 2010 do: JAREKPIASEK:O ile się nie mylę to jest lampka między z lampką "ładowanie akumulatora" a "hamulcem postojowym".Jeśli tak to sprawa jest nieco inna. U mnie też to było tyle, że ta lampka oznacza brak płynu hamulcowego. Sprawdź płyn hamulcowy w zbiorniczku i dolej a jestem pewien na 99,9% że już się nie zaświeci.. Słyszałem że często tak podłączają tą lampkę. zresztą pewnie nie tylko u nas... ;)Pamiętaj o zalaniu oryginału.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemek B 0 Napisano 29 Kwietnia 2010 Witam!Poszukuje informacji na temat skrzyni biegów Dual Command. Na czy ona polega? Czy zmiana biegów odbywa się bezsprzeglowo? Tzn czy sa jakies połbiegi?Proszę o odpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek_1995 0 Napisano 29 Kwietnia 2010 moj znajomy kupil NH td95d z 7 lat temu kupil do niego 3 skibowy obrotowy plugi i cos sie stalo ze nawet z pola niemogl zjechac musial serwis przyjezdac cos poszlo w skrzyni biegow i ciezko nie robil ja wole deutz fahr i JD albo fenda kupic niz NH Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemek B 0 Napisano 29 Kwietnia 2010 No to sobie plac za tego fendta Znajomemu sie w DF uszczelniacz spieprzyl to koszt tego byl 10zł a naprawy 3000zl. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malkolm2 1 Napisano 30 Kwietnia 2010 jakiś rok temu w 3 czy 4 letnim JD u znajomego poszło coś w skrzyni, wybulił 80 000 za naprawę, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarekpiasek 0 Napisano 21 Maja 2010 WitamDziękuje bardzo za odpowiedz. Dolałem płynu hamulcowego i kontrolka zgasła.Nie rozumiem dlaczego w książce obsługi napisali ze to kontrolka od ciśnienia oleju w hydraulice.Pozdrawiam wszystkich na forum...................... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malkolm2 1 Napisano 22 Maja 2010 panowie poratował by ktoś schematem instalacji elektrycznej do TDD?? padło mi właściwie wszystko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gover 0 Napisano 24 Maja 2010 Co do płynu hamulcowego..... cóż poradzisz, jest jak jest.. :) Co do schematu instalacji to by trzeba było do jakiegoś mechanika od serwisu dryndnąć.. bo w instrukcji nie ma :PAle jeśli Ci wariują światła to masz pewnie gdzieś rozłączony kabelek od świateł bo tam są złączki bardzo gęsto. U mnie była choinka w światłach to pisałem o tym wcześniej. A jak masz TUR-a to raczej napewno to będzie. A jak nie to bezpieczniki sprawdź jakimś "woltomierzem" czy nie popalone. Cóż jeśli chodzi o schemat to nie pomogę bo nie mam jak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach