Skocz do zawartości
Gość

Ciagniki New Holland

Rekomendowane odpowiedzi

Chyba nie przeżył bo na jednej fotce w tle jest radiowóz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zeby tak sie wyj,ebać na łace - nieprawdopodobne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Specjalistów tego typu nie brak na świecie

 

Głupich nie sieją sami się rodzą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zeby tak sie wyj,ebać na łace - nieprawdopodobne
Po prostu mistrzu za szybko wchodził w zakręt i go majtnęło na bok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak to je jak sie niemysli przi robocie unos tez jeden gosciu obalil MDW ale nimom niestety zdjync

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak to jest ja sie daje dobry sprzet nieodpowiednim ludziom

 

kierowca napewno wyskoczył z kabiny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

mam takiedo sasiada co ma NH 155km no wiec na początku wydawal sie ciagnik bez awaryjny i chodzil bez zarzutów ale po jakims czasie zauwazylem ze czesto i gesto byly oni odwiedzani przez servis no i kiedys gadalem z tym sasiadem co sie dzieje ze tak czesto u nich servis jest no to mi mowił ze cos sie dzialo z tylnym podnosnikiem ale to juz sie uspokoiło wiec sasiad postanowil kupic sobie nastepnego NH ale mniejszej mocy takze ja osobiscie nieobrazajac NH to jakos niemam przekonania do tych ciagnikow chyba ze pozwole se zacytowac ze to jest tak: "KTO DBA TAK MA"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziwnie pisze że nie chciał nadmiaru elektroniki mi się wydaje że wiecej to jej tam nie może chyba już być- EHR, wzmacniacz momentu, pompa paliwowa nie wiem jak z rewersem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to NH TD80D kosztuje około 91tys. zł netto w wersji podstawowej. W standardzie nie ma klimatyzacji, dopłata około 5 tys. zł/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Z tego co wiem to NH TD80D kosztuje około 91tys. zł netto w wersji podstawowej. W standardzie nie ma klimatyzacji, dopłata około 5 tys. zł/

 

no i dopłata za sprężarkę 8 tyś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś właśnie znajomemu walnęła sprężarka w TM125, to normalnie musiałby zapłacić właśnie 8 tys., ale załatwił tam jakoś tak, no wiecie za połowę normalnej ceny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy jest może ktoś kto widział i coś już wie odnośnie serii TND-A, TNS-A. One mają moc 60-90 KM i mają byc alternatywa dla kogoś kto nie chce serii TDD. U nas model ten ma mieć premierę lipiec-sierpień 2006. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do uzytkownikNHTsa

CIĄGNIK NEW HOLLAND TN95DA (4WD)

SILNIK CNH niskoemisyjny (Tier 2), 4 cylindrowy, turbodoładowanie „light” z układem wyważającym, poj.4485 cm3. Moc wg 2000/25/EC 68,5 kW/93 KM przy 2300 obr/min, max. moment obrotowy 365 Nm/1400 obr/min, przyrost momentu obrotowego 37 %. Zbiornik paliwa: 90 litrów. Jednostkowe zużycie paliwa 230 g/kWh. Suchy filtr powietrza.

NAPĘD 4x4 (4WD), sprzęgło suche ceramiczne o średnicy 11 cali, skrzynia biegów mechaniczna 12x12 (opcja 24x12 Hi-Lo), zsynchronizowana, logiczny układ biegów, przełożenia dobrane optymalnie, centralne przeniesienie napędu na przednią oś sterowane elektrohydraulicznie. Elektrohydrauliczna blokada przedniego i tylnego mechanizmu różnicowego, skręt kół przednich 55°, hamulec roboczy tarczowy, mokry, niezależny, promień zawracania 3,85 m bez użycia niezależnego hamulca, koła rozstawne: z przodu 1236÷1945 mm,z tyłu 1232÷1949 mm.

HYDRAULIKA Max udźwig podnośnika 2670 kg, wydajność pompy hyd. 47 l/min (opcyjnie 64 l/min), niezależna pompa kierowania 27 l/min. Ciśnienie w układzie 190 bar, objętość oleju 55 l, wymiana filtra oleju co 600 h, regulacja czułości TUZ mechaniczna, kategoria TUZ - 2, podnośnik wyposażony jest w pokrętło szybkości reakcji oraz przycisk całkowitego podnoszenia i opuszczania ramion podnośnika na ściśle wcześniej ustawione położenie narzędzia (L-O-M). Sterowanie TUZ z poziomu gruntu. 2 rozdzielacze hydrauliki zewnętrznej z 4 szybkozłączami (w opcji 3-ci rozdzielacz).

WOM Niezależny. Moc 61,8 kW/ 84,1 KM przy 2200 obr./min silnika, zakresy: 540/540E/1000 obr/min

KABINA Dwudrzwiowa, wentylowana, ogrzewana, na sześciosłupkowej ramie ochronnej, komfortowe siedzisko operatora, ergonomiczny układ dźwigni (lewa ręka kieruje kołem kierownicy, prawa steruje dźwigniami, uchylne okna: przednie, boczne i tylne, możliwość montażu klimatyzacji (opcja), hałas wewnątrz 83 db (A).

WYMIARY Długość:4059÷4415 mm, szerokość: 1920 mm, wysokość: 2340 mm, rozstaw osi:2185 mm (2495 mm), prześwit:353 mm masa własna 3050 kg , niski wskaźnik udziału masy na jednostkę mocy32,8 kg/ KM. Max masa 5000 kg

 

tyle danych technicznych, zdjecia mozna zobaczyc na stronie NH ciagniczek fajny ale gabarytowo mniejszy od TD i nie ma plaskiej podlogi, nie mialem okazji nim jezdzic ale wyglada dosc ciekawie cena to ok 150 tys netto

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
do uzytkownikNHTsa

CIĄGNIK NEW HOLLAND TN95DA (4WD)

SILNIK (...)

 

Ale chyba z udźwigiem to skłamałeś przecież to 93 km a 2700 km udźwigu!

 

/edit Po co cytować całą wypowiedź, w szczególności, że jest odrazu pod/nad postem cytowanym? MOD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

150tyś netto To chyba lekka przesada. Przecież NH TS110A w wersji Delta kosztuje 142tyś. netto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
150tyś netto To chyba lekka przesada. Przecież NH TS110A w wersji Delta kosztuje 142tyś. netto.

 

A full wypas TL100A z skrzynią 24x24 kosztuje 160 tyś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sorki panowie ale z ta cena to faktycznie przesadzilem 140tys brutto za podstawowa wersje czyli jakies 10tys taniej od TL i 20 tys wiecej od TD tej samej mocy a co do udzwigu to sam sie zastanawiam jak to mozliwe podane nizej dane sa zaczerpnąlem z info producenta. Dzisiaj przyjrzalem sie lepiej tej maszynce i jedno co rzucilo mi sie w oczy to strasznie ciasna kabina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...