Skocz do zawartości
tony

Bliźniaki

Rekomendowane odpowiedzi

Może to jest jakieś rozwiązanie ale po pierwsze aby je założyć trzeba poświęcić sporo czasu, odkręcić wszystkie nakrętki, po drugie to nie trzymaja się na żadnym zamku tylko na szpilkach, obciążając je nepotrzebnie. Lepsze są rozwiązania, których montaż nie przekracza kilku czy kilkunastu monut

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może to jest jakieś rozwiązanie ale po pierwsze aby je założyć trzeba poświęcić sporo czasu, odkręcić wszystkie nakrętki,

No może nie wszystkie nakrętki, bo dwa otwory są większe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale za tą kase, to warto sobie troche pokręcić, a z resztą wystarczy użyć klucza pneumatycznego, pare chwil i po robocie, a moim zdaniem, to takie rozwiązanie z przykręcanymi bliźniakami na oryginalne sruby jest chyba najmocniejsze, wiadomo, ze szpilki trzeba dać dorobić dłuższe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

same te szpilki to za mało (według mnie). Potrzebny jes jeszcze dystans z ruru która wejdzie w zamek na feldzeprzykręconei i dodatkowej a te szpilk to będą dociskały aby to się nie rozleciało. Tu nie ma tego łącznika i dlatego taka cena.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
same te szpilki to za mało (według mnie). Potrzebny jes jeszcze dystans z ruru która wejdzie w zamek na feldzeprzykręconei i dodatkowej a te szpilk to będą dociskały aby to się nie rozleciało. Tu nie ma tego łącznika i dlatego taka cena.

Mówisz o tych 24 calowych rozumiem???

Bo te na 28 cali do ursusa i zetora, to naprawde warto!!! i o nich poprzednio napisałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak muwie o tych 24"

cena jest atrakcyjne (nowa opona 28 do ciapka kosztuje ok 700 zł a tu 2 z felgami 900)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja sam zrobiłem koła blizniacze do mzt sprzegi zrobiłem a felgi kupiłem na złomowisku maiłem problemy z pierscieniami dystansowymi ale zdobyłem mtz chodzi na wszystkich 4 blizniakach ma w agregacie o wiele lzej tylne same felgi mnie wyniosły 1200zł a nie jak firmy sobie zycza tak jak do mtz 5800 za same felgi i złącza tak ze mam 4000tys zaoszczedzone na komplet opon nowych do mtz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to nie jest zupelnie tak ze potrojne nie pomagaja. To co oni woza to jest prawdopodobnie torf albo cos podobnego a jest to ziemia bardzo "pulchna" i latwo w niej sie zapasc o czym sam mialem okazje sie przekonac

http://jd6620.patrz.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bogdan28 masz źle ustawioną zbieżność Powinna ona wynosić 1cm a u ciebie, jak na moje oko są ze 2cm rozbieżne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma znaczenia? Ustaw sobie 2cm zbieżności, wszystko dobrze nasmaruj a podczas szybkiej jazdy koła będą wariować... Przy rozbieżnych kołach podczas skręcania zdzierała będzie się wewnętrzna opona i to dość znacznie. Podobnie gdy koła schodzą się do środka - zdziera zewnętrzną gumę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma znaczenia czy traktor ma opny. Ważne, że ma felgi

Żart.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
bogdan28 masz źle ustawioną zbieżność Powinna ona wynosić 1cm a u ciebie, jak na moje oko są ze 2cm rozbieżne

Zbieżność mam ustawioną wręcz idealnie, jest mniejsza od 1 cm na przymiarach 2m długości. Ze zdjęcia to raczej nie powinno się wnioskować o zbieżności

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie powinno ale rzuca się w oczy. Nie jestem przekonany, że te koła nie są nierozbieżne no ale cóż musze uwierzuyć na słowo...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam koła bliźniacze przy zetorze proxima 7441 tylko na tylnej osi. Na mokrym polu radzi sobie wspaniale jeszcze nigdy nim nie utknąłem. Polecam zakup bliźniaków

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym założyć bliżniaki w c-330. Czy wystarczy skręcić tylne felgi bez uzywania sprzęgów. A co z przodem? Sa dwa rodzaje felg: piecio i sześciootworowe. podobno mozna wykorzystac przednie koła od ostrówka. Nie wiem tylko ile otworów ma felga w ostówku i z jaka oponą jest kompletowana. Za wszelkie podpowiedzi z góry dziekuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

widziałem u jednego gościa płaskownik wkoło i cztery śruby łączące np z gwintowanych prętów i wypalone dziury w felgach (troche moze odrapać ale cóż)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam u siebie ztyłu rozmiar 20.8 r38. Czy na blizniaki byłyby dobre 18.4 r38? czy bedą za niskie, bo mam okazje takowe kupic, natomiast z przodu mam 380/70/28 i czy odpowiednie by byly blizniaki 14.9 r28. juz mnie denerwuja te koleiny za agregatem, dlatego musze wyposazyc sie w blizniaki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...