p_zajaczkowski 0 Napisano 25 Lipca 2008 czy ma ktoś we władku zamontowane wspomaganie kierownicy bo juz od jakiegoś czasu myślę jak to zrobić i wymyśliłem że najlepszym rozwiązanie będzie zrobienie wspomagania podobnego jak w zetorze 7211jak ktoś ma zrobione albo widział jak można zrobić to piszcie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowy 0 Napisano 26 Lipca 2008 no chyba ,że nabyłeś okazyjnie to wspomaganie i to w dodatku kompletne ze wszystkimi dźwigniamii . Myślę , że lepszy ,i łatwiejszy w zamontowaniu będzie orbitrol Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p_zajaczkowski 0 Napisano 26 Lipca 2008 no nie wiem czy będzie to takie dobre rozwiązanie bo olbitrol wstawiłem do mtz cały koszt wyniósł mnie ponad 2500zł a rezultat niewielki w porównania do zetora w którym można kręcić jednym palcem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 26 Lipca 2008 wie ktoś może jak się dokładnie "regeneruje" akumulatoryi dlaczego może się palić kontrolka w T-25 od ładowanie przy pracującym silniku i nowym alternatorze dodam że od wiosny nie musiałem doładowywac akumulatorów więc jest dobre ładowanie a ten nowy alternator jest orginalny od władka? bo jak nie to może być problem z podłączeniem...! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p_zajaczkowski 0 Napisano 27 Lipca 2008 alternator jest nowy był kupiony do mtz-a ale założyłem go do władka tylko zmieniłem koła pasowe bo są inne ale mierzyłem napięcie to alternator daje tylko 12V z groszami nawet na większych obrotach Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek76 0 Napisano 28 Lipca 2008 12 V to za mało. Powinno być prawie 14V Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p_zajaczkowski 0 Napisano 28 Lipca 2008 no właśnie wiem tylko co z tym zrobić alternator jest nowy czy to wina obrotów czy może jakiś regulator trzeba wstawić Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BOOBU 0 Napisano 28 Lipca 2008 wie ktoś może jak się dokładnie "regeneruje" akumulatoryi dlaczego może się palić kontrolka w T-25 od ładowanie przy pracującym silniku i nowym alternatorze dodam że od wiosny nie musiałem doładowywac akumulatorów więc jest dobre ładowanie a ten nowy alternator jest orginalny od władka? bo jak nie to może być problem z podłączeniem...!pasek może słabo napięty-rozciąga się-napiąć mocniej albo nowy, jeżeli jest taki wkręt w tylnej pokrywie alternatora to wkręcić go do oporu,jeżeli to nie pomoże to coś gdzieś słabo przewodzi[łączy] np.,, masa" Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 28 Lipca 2008 no właśnie wiem tylko co z tym zrobić alternator jest nowy czy to wina obrotów czy może jakiś regulator trzeba wstawić no jasne musi być pomiędzy 13.5 a 14 V na aku masz 12V ale żeby było ładowanie to musi być różnica potencjałów pomiedzy aku a alternatorem wtedy do aku popłynie prąd i je bedzie ładował... jak zmieniłeś koło pasowe na mniejsze to się nic nie stało teraz masz większe obroty.... no chyba że na mniejsze kwesta tylko czy dobrze podłączyłeś... wyłącz masę i włącz światła powinny się palić i rozjaśniać w marę zwiększania obratów Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p_zajaczkowski 0 Napisano 29 Lipca 2008 Wszystko jest dobrze podłączone (inaczej się nie da) a ładować ładuje jak światła się palą na samym alternatorze tylko dlaczego alternator nie daje 14,4 na wysokich obrotach a koło pasowe jest założone oryginalne z władka czyli większe niż w MTZ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbens 0 Napisano 29 Lipca 2008 To, że konrolka świeci to dlatego, że masz słabe ładowanie. Jeśli alternator jest nowy to go zostaw w spokoju. Ja bym zwrócił większą uwagę na regulator napięcia, byc może ten regulator nie jest przystosowany do alternatora z MTZ (daje za duży prąd) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin.go 0 Napisano 29 Lipca 2008 WitamMa ktoś może schemat instalacji elektrycznej do T25??Jeżeli tak to prosiłbym o przesłanie na adres diora6@o2.plDzięki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p_zajaczkowski 0 Napisano 29 Lipca 2008 założyłem dziś stary alternator od władka oryginalny i też nie daje 14v co do tego regulatora czy mogę wstawić jakiś uniwersalny elektroniczny?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbens 0 Napisano 30 Lipca 2008 WitamMa ktoś może schemat instalacji elektrycznej do T25??Jeżeli tak to prosiłbym o przesłanie na adres diora6@o2.plDzięki Wysłałem ci schemat. Sprawdź pocztę Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 30 Lipca 2008 założyłem dziś stary alternator od władka oryginalny i też nie daje 14v co do tego regulatora czy mogę wstawić jakiś uniwersalny elektroniczny?? nowe alternatory nie potrzebują regulatorów napięcia bo mają je wbudowane jeśli kupiłeś teraz nowy to połącz go bezpośrednio omijając to całe gówno... on potrzebuje do podłączenia tylko dwóch przewodów Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p_zajaczkowski 0 Napisano 4 Sierpnia 2008 czyli podłączyć alternator bezpośrednio do akumulatora?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek76 0 Napisano 4 Sierpnia 2008 Masz 2 króćce przyłączeniowe. Ten grubszy łączysz z + akumulatora a drugi łączysz z kontrolką ładowania. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andreze 0 Napisano 7 Sierpnia 2008 Witam ! Mam pytanie do kolegów czy ktoś już się spotkał z wyskakującymi biegami podczas pracy w T-25 jak tak to co trzeba zrobić żeby usunąć tą usterkę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paffa 0 Napisano 7 Sierpnia 2008 Spotkałem się i ty też byś się spotkał,gdyby chciało Ci się poczytać trochę wcześniejszych postów. Jak biegi wchodzą lekko to możliwym jest, że musisz wymienić sprężynki dociskające grzybki (zatrzaski) do listwy z wodzikami. Znajdują się pod podłogą koło pedałów hamulca pod małym dekielkiem. Druga możliwość jest bardziej prawdopodbna, musisz trochę skręcić (skrócić) cięgno, które jest też obok pedałów hamulca. Będziesz widzaił, jak wciśniesz sprzęgło to cięgno będzie się przesuwać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paffa 0 Napisano 7 Sierpnia 2008 Spotkałem się i ty też byś się spotkał,gdyby chciało Ci się poczytać trochę wcześniejszych postów. Jak biegi wchodzą lekko to możliwym jest, że musisz wymienić sprężynki dociskające grzybki (zatrzaski) do listwy z wodzikami. Znajdują się pod podłogą koło pedałów hamulca pod małym dekielkiem. Druga możliwość jest bardziej prawdopodbna, musisz trochę skręcić (skrócić) cięgno, które jest też obok pedałów hamulca. Będziesz widzaił, jak wciśniesz sprzęgło to cięgno będzie się przesuwać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mozaden 0 Napisano 7 Sierpnia 2008 Ilu Voltowa ma instalacje T25 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andreze 0 Napisano 7 Sierpnia 2008 Spotkałem się i ty też byś się spotkał,gdyby chciało Ci się poczytać trochę wcześniejszych postów. Jak biegi wchodzą lekko to możliwym jest, że musisz wymienić sprężynki dociskające grzybki (zatrzaski) do listwy z wodzikami. Znajdują się pod podłogą koło pedałów hamulca pod małym dekielkiem. Druga możliwość jest bardziej prawdopodbna, musisz trochę skręcić (skrócić) cięgno, które jest też obok pedałów hamulca. Będziesz widzaił, jak wciśniesz sprzęgło to cięgno będzie się przesuwać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andreze 0 Napisano 7 Sierpnia 2008 12V Ilu Voltowa ma instalacje T25 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 9 Sierpnia 2008 Co do wyskakujacych biegów to polecam drugą mozliwość paffy a do was mam takie pytanko Bronowałem dziś po podorywce i jade na piątce i nagla czuję że ja deptam a ciągnik staje i mi gaśnie to ja na sprzęgło no to powoli sie rozpędził i tak gasł i przygasał więc pomyślałem ze to filtry i faktycznie jeden był kompletnie czarny i aż powyginany a drugi w miarę czysty więc szybko wymieniłem odpowietrzyłem i pojechałem na pole. Fajnie szło przejechałem kawałem i nagle straciłem obroty w tym sensie że traktor idzie ale do połowy gazu potem zaczyna sie dusić tak jakby mu czegoś brakowało po prostu nie wchodzi na obroty tylko tak 'pyrka' co to może być??? może coś przytkało końcówki na wtryskach?? bo to sie stało tak nagle Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charążka Witold 0 Napisano 10 Sierpnia 2008 Zobacz jeszcze filtr powietrza jaki jest, a może ON jest złej jakości. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach