Skocz do zawartości
Eryko.

Ciągnik Władimirec T-25.

Rekomendowane odpowiedzi

Ja proponowałbym sprawdzić pompkę zasilającą .Są tam takie zaworki plastikowe ze sprężynkami, u mnie kiedyś te sprężynki się "skończyły" i też miał podobne objawy. Wymieniłem je i chodzi. A może być ,że wpadł tam jakiś śmieć .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam:

 

-katalog cześci ciągnika T25A1,T25A2,T25A3 (1978r)

-opis techniczny i instrukcja eksploatacji T25A,T25A2,T25A3

 

 

 

Jeśli ktoś potrzebuje , mój mail : Comp4ct@wp.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pytanie. Dzisiaj podczas bronowania wystrzeliło mi korek z oleju. wsadziłem go spowrotem przejechałem kawałek i znowou go wywaliło. dodatkowo z pod bagnety wypchało mi połowe oleju z silnika. Olej nie był ciepły jeszcze. Teraz jak zapale to tak jagby mi z misy olejowej spaliny leciały. We ktos może co jest nie tak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie masz zapchaną rurkę odpowietrzającą , która wychodzi w dół przy misce olejowej , druga przyczyna to zużyte pierścienie i jest przedmuch, ale to by był słaby i by kopcił a ty nic o tym nie piszesz. Powodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silnik chodzi jak chodził. Kopcić tez nie kopci. Dzięki za porade

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to jest bardzo skuteczny ciągnik jeśli jest właściwie użytkowany i nie przeciążany. mam takiego od 25 lat i obrabiam nim 18ha i nienarzekam. a tutaj tylko piszą jakby jakieś rekordy bić. po co.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy duze róznice w cenie są szlif a nowe... Jak masz dobry zakład to szlif sie opłaca a jak nie to lepiej nie duzo dołozyc i kupic wszystko nowe najlepiej jeszcze ZSRR.. A jak masz czas to w dzale tuuning zamiesciłem jak gosc nie daleko mnie turbine do c330 wsadził on jezdzi juz ponad pół roku a jego sasiad od którego zgapił turbine jezdzi dwa lata i nic sie nie psuje a ta c330 pracuje caly czas jako ciagnik na polu i w transporcie. Wiec jak masz smykałek i chcesz cos wyjatkowego mozesz sie pobawic... Ja ze swoim projektem jeszcze nie ruszam bo bede robił do tego jeszcze chlodnice powietrza i oleju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy mógłby mi ktos opisac jak mam podłaczyc radio do T25 gdzie i jak co podpiac ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Radio to może można podłączyć ale słuchać w czasie jazdy do się go nieda, chyba że przy wyłączonym silniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

damian1221

Nie opłaca się szlifować, zwłaszcza wału korbowego. Po szlifie wał najczęściej urywa się w krótkim czasie. podobno ze względu na to że jest to dwu cylindrowy silnik. Jeszcze jedna istotna sprawa: korpus silnika należy dać do DOBREGO mechanika do osiowania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy wie ktos moze co moze byc nie tak ze mój T25 nie chce podnosic zadnych maszyn a bez maszyny podnosi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy wie ktos moze co moze byc nie tak ze mój T25 nie chce podnosic zadnych maszyn a bez maszyny podnosi?

Należy wyczyścić zawór przepływowy w rozdzielaczu.To jest taka pokrywka przykręcona na dwie śruby na klucz 14 z góry rozdzielacza z prawej strony. Odkręcić pokrywkę wyjąć tłoczek potem sprężynę i jeszcze jeden tłoczek powycierać i zmontować-- ZACHOWAĆ CZYSTOŚĆ w czasie tej operacji.Dobrze jest też wyczyścić filtr oleju który jest z tyłu z lewej strony za ramieniem podnośnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak dobrze odpowietrzyc układ paliwowy?

Nalać paliwa najlepiej do pełna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to nie miało nic wspólnego z zapowietrzeniem pompa nie daje paliwa na jeden gar wcale pojechała dziś na zakład a natenczas założyłem zapasową i hula

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to nie miało nic wspólnego z zapowietrzeniem pompa nie daje paliwa na jeden gar wcale pojechała dziś na zakład a natenczas założyłem zapasową i hula
Kolega założył nową prosto ze sklepu i władek nie zapalił z aku ..... pomimo kilkunastu prób odpowietrzenia ............ ciagle paliwo było podawane tylko na jeden wtrysk ..... ale na zaciąg zagadał po 300 metrach i w czym tkwi szkopuł ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak dobrze odpowietrzyc układ paliwowy?

Nalać paliwa najlepiej do pełna

Oliwy do główki tez sobie dolej i też najlepiej do pełna ............

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pany jak sie pieprzy do sie pieprzy w jednym ładowanie a w rusku rozrusznik.

szlak go trafil od razu(oryginał ruski) z dnia na dzien zaczą krecic wolno i nie ma sily obrócić jak wcisne odprężnik. Co tam pada w tych rozrusznikach??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co pada? hmm...tulejki i szczotki no ale jeśli tak z dnia na dzień to podejrzana sprawa a jesteś pewien że to rozrusznik? może akumulatory?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"luki21" akumulatory nówki.

a dzisiaj walczyłem talerzówką na ugorze aż t25 sie zagrzał a przodek hopki robił

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
"luki21" akumulatory nówki.

a dzisiaj walczyłem talerzówką na ugorze aż t25 sie zagrzał a przodek hopki robił

pomóżcie. przy wkładaniu biegów w moim rusku strasznie zgrzyta. czsem aż trudno bieg włożyć. nie wiem co to może być . może sprzęgło?? napiszczie czego to może być wina i jak to naprawić!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

musisz podciągnąć sprzęgło lub wyregulować dzwignie sprzegła czyli luz pomiedzy łozyskiem oporowym a tymi dzwigienkami jak jest zbyt duży to nie wysprzegla dobrze i wtedy właśnie jest zgrzyt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki luki21 pomogło. ale mam jeszcze jeden problem tym razem z podnośnikiem.nie wiem czy to wina pompy czy siłownika ale strasznie mi sałabo podnośnik podnosi. dopiero trzeba mu dać dużo gazu żeby podnosił. czego to może być wina??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...