Skocz do zawartości
Eryko.

Ciągnik Władimirec T-25.

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie mam problem z mocą w mojej maszynie tak normalnie chodzi a jak zapne pług to nie ma czym go pociągnąć moze to być za mała dawka paliwa bo jak sprawdzałem to pali bardzo mało

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale powiedz kolego czy to się stało tak nagle czy może stopniowo mu zaczynało brakować pary bo jeżeli stopniowo to ja bym stawiał na nie drożny układ zasilania olejem napędowym lub zatkany filtr powietrza ale jeżeli nagle to też w pierwszej kolejności układ zasilania paliwem a później pompa jeżeli ktoś ma jeszcze jakieś uwagi to pisać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witajcie mam problem z mocą w mojej maszynie tak normalnie chodzi a jak zapne pług to nie ma czym go pociągnąć moze to być za mała dawka paliwa bo jak sprawdzałem to pali bardzo mało

Najpierw filtry paliwowe wymień jeżeli nie pomoże to należy wyczyścić odstojnik i sprawdzić wężyki na rurkach paliwowych i rurki od baku do pompki zasilającej (mogą być zabrudzone)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stało sie tak po regeneracji pompy tylko ze na początku było lepiej a teraz jest coraz gorzej wymienie filtry i sprawdze wszystko i zobaczę

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może to być regulator pompy wtryskowej, który przy obciążeniu nie zwiększa dawki paliwa, sprawdź sprężynę regulatora (która może być za "mocna") i ciężarki regulatora nie mogą pokonać jej siły

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba odkręcić takie okienko na 4 śrubki i wtedy ją zobaczysz.

Ale ja bym sprawdził sprężynki i zaworki w pompce zasilającej.Trzeba odkręcić śruby z dołu pompki, gdyż miałem kiedyś podobny problem (brak mocy) a po wymianie sprężynki pod zaworkiem było znacznie lepiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, czy u was też tak było, ale gdy odkręciłem te 4 śrubki to na ręce lunął mi strumień ropy. Zaworki w pompie też mogą być do kitu, ale jak u mnie Władek nie miał kopyta (gaz do oporu i brak przyśpieszania), to też nie mogłem dojść co jest nie tak, w końcu okazało się, że układ był cały czas zapowietrzany przez nieszczelność w tej pompce do pompowania ręcznego, miałem złamany gwint przy rączce i tamtędy ciągnął powietrze, czasami przy jeździe po dołach może się odkręcać i zapowietrzać. Sprawdź jeszcze tą ręczną pompkę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znajomy ma t 25 i chce wymienić w nim rozrusznik bo słabo kręci. Rozglądałem się na allegro za szybko obrotowymi i są czeski i litewskie. Które polecicie. Natet te litewskie są z tej samej firmy ale mają inne kolory obudów. Ciekawe króre są robione w chinach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Znajomy ma t 25 i chce wymienić w nim rozrusznik bo słabo kręci. Rozglądałem się na allegro za szybko obrotowymi i są czeski i litewskie. Które polecicie. Natet te litewskie są z tej samej firmy ale mają inne kolory obudów. Ciekawe króre są robione w chinach?
Polecał bym założyć rozrusznik od c330 tylko do tego trzeba dokupić taką specjalną przystwke i jest super

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem na allegro ten Litewski jakiejś firmy JUBANA czy jakoś tak i działa dobrze (prawie rok), w zetorze mam ten czeski i kręci wolniej, a akumulatorm jest tam lepszy. Także chyba lepiej kupić ten Litewski niż bawić się z przejściówką i rozrusznikiem od C 330.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomocy! Wymieniłem ostatnio filtry paliwa i można zapomnieć o zapaleniu. Co zrobić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pomocy! Wymieniłem ostatnio filtry paliwa i można zapomnieć o zapaleniu. Co zrobić?
Musisz odpowietrzyć układ paliwowy odkręć śrubę tą z góry przy filtrach i pompować ręczna pompką i będzie ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Znajomy ma t 25 i chce wymienić w nim rozrusznik bo słabo kręci. Rozglądałem się na allegro za szybko obrotowymi i są czeski i litewskie. Które polecicie. Natet te litewskie są z tej samej firmy ale mają inne kolory obudów. Ciekawe króre są robione w chinach?

 

Podobno te czeskie są najlepsze. Znajomy wymienił i bardzo to sobie chwali...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam mam pytanie chce założyć rewers co trzeba przerabiać w skrzyni
A do jakiego ciągnika chcesz założyć rewers ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no chyba do t 25 w skrzyni nic nie trzeba przerabiać tylko zmienić wierzyczkę tą co jest w niej wajcha teraz można dokupić gotowe odrazu z dwiema wajchami tylko przykręcić. nie opłaca się samemu kombinować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A gdzie można takie coś kupić, i ile to kosztuje??? Proszę o jakieś linki. Bo ta jedna dźwignia to mnie denerwuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WIe KToss MOze Co Siee MOgłoo StaĆ ZE T25 niee KreCii Z KLuczykaa TLyko PYka Jak SIe PrzekReci Kluczyk????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
WIe KToss MOze Co Siee MOgłoo StaĆ ZE T25 niee KreCii Z KLuczykaa TLyko PYka Jak SIe PrzekReci Kluczyk????
To może być wina tak zwanego automatu który jest trzy rozruszniku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
WIe KToss MOze Co Siee MOgłoo StaĆ ZE T25 niee KreCii Z KLuczykaa TLyko PYka Jak SIe PrzekReci Kluczyk????
To może być wina tak zwanego automatu który jest trzy rozruszniku

jest jeszcze przekaźnik pod tablicą i on może nie łączyć . Można go ominąć tylko stacyjka może długo nie podziałać albo założyć przycisk do zapalania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ci pyka pod tablicą wskaźników to jest to przekaźnik, a jak przy rozruszniku to jest to automat, jeśli to pyka automat to nie musi być to jego wina, mógł paść rozrusznik. Sprawdź próbówką, podłącz ją jednym kabelkiem do zacisku, przez który prąd wychodzi z automatu do rozrusznika (taka metalowa zagięta blaszka), a drugi kabelek wiadomo do masy. Jeśli będzie napięcie na zacisku to znaczy, że automat przepuszcza prąd do rozrusznika i to on jest winny temu. Jeśli nie będzie napięcia to padł automat. Jak okaże się że jest to automat to go wykręć z rozrusznika (tylko pamiętaj aby masa była wyłączona bo może się posypać ogniem). Odkręć trzy śrubki mocujące plastikową zakrywkę, potem odkręć te miedziane styki i ten miedziany krążek co jest przy elektromagnesie. Jak są już mocno wypalone to najlepiej zmień na nowe. Gdy już będziesz wszystko już składal do kupy to dodaj przy zaciskach po podkładce (z tej strony od wnętrza plastikowej zakrywki, ten metalowy krążek będzie miał bliżej do styków a co zatym idzie bedzie pewniejszy rozruch i nie bedzie tak iskrzyć przy włączaniu rozrusznika, potem przed przykręceniem podłącz na próbę kabelkami do akumulatorów i próbówką. Ja w ten sposób uratowałem już chyba z 10 automatów i oszczędziłem niepotrzebnych kosztów użytkownikom. Życzę powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Alee jak palee go na krótko znaczyy przez rozrusznik to krecii tlyko przez stacyjkee nie chcee a dokłądniej to gdziee ten przekaznik sie znajduujee??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...