kopik 0 Napisano 15 Września 2009 u mnie napękła ssawka w miejscu lutu i był podobny problem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1994 0 Napisano 16 Września 2009 no nie ma sily bo plug 2 skiby na glebokiej ledwie ciagnie na jedynce ! a gdzie ta nasadka co ci pekla?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziewoja89 0 Napisano 16 Września 2009 Jak masz te takie gumowe(no widomo) wężyki łączące te metalowe przewody paliwowe to tam Ci może zasysać powietrze ja tak miałem zobacz je i sprawdz zaciski na nich Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1994 0 Napisano 16 Września 2009 sprawdzalem juz te wezyki!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1994 0 Napisano 16 Września 2009 nic to nie dalo !!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wlamaj1 0 Napisano 16 Września 2009 Jeśli masz mokrą szklankę ostojnika to ją dokładnie sprawdź. U mnie były dwie ledwie widoczne dziurki. Nie zapowietrzał się ale schodziło paliwo i musiałem podpompować przed odpaleniem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kopik 0 Napisano 16 Września 2009 ssawka (rurka) wewnątrz zbiornika jest spawana mosiądzem do śruby.A sprawdź takim sposobem układ, podłącz pod ssawkę ciśnienie około 1 at. powietrza uprzednio nanieś na przewody szczególnie na połączeniamydlaną wodę (,jest też specjalna pianka używana w diagnostyce chłodniczej ) w miejscu nieszczelności pojawiają się bąble. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p@p! 0 Napisano 17 Września 2009 Witam mam jedno pytanie... Wiecie może do czego słuzy sruba wychodzaca pod rozrusznikiem koło alternatora chodzi mi o taka z duza nakretka jest ona umieszczona na silniku w tamtym miejscu ze skosa??? Dziekuje z góry:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p@p! 0 Napisano 17 Września 2009 prosze odp na tamten moj temat oraz mam pytanie czy wie ktos jak ustawic zaowry we wladku? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kopik 0 Napisano 17 Września 2009 Ta śruba to kołpak zaworu ciśnienia oleju w śilniku Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p@p! 0 Napisano 17 Września 2009 moze pan powiedziec co to kołpak? i do czego sluzy ten zawor itd? wie ktos jak maja byc ustawione zawory i jak sie ustawia? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1994 0 Napisano 17 Września 2009 jak sprawdzic czy odstojnik jest nieszczelny?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kopik 0 Napisano 17 Września 2009 Kołpak- zewnętrzna nakrętka ochronna ,pod nią znajduje się śruba regulacyjna .Opis regulacji zaworów -było na forum Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gentki 0 Napisano 18 Września 2009 witam ustawiając zawory w t-25 punkt GMP jest wtedy kiedy wszystkie zawory sa rowno poloze w górze? jak go znalezc? ktore zawory musza sie uniesc i czy mozna je wszystkie wyregulować pokolei bez koniecznosci krecenia wałem za jednym razem, do czego sluza napisy i naciecia na kole pasowym wału ? tym co pasek napedza chlodzenie i alternator Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kopik 0 Napisano 19 Września 2009 Ustawiając zawory ,uprzednio odkręcić pokrywy zaworów obracać wałem aż na pierwszym cylindrze zawór ssania się zamknie kręcąc dalej ustawić znak na kole : T1 prosto we wskaźnik ( blaszka z nacięciem przykręcona do pokrywy rozrządu dwiema śrubami ) ustawić zawory w pierwszej głowicy ,obrócić wał o 180 st. i ustawić w drugiej głowicy.Luzy zaworów ssących i wydechowych wynosi 0,3 mm na zimnym silniku Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZETO 0 Napisano 19 Września 2009 Witam.Zamierzam wymienić łozyska wentylatora chłodzenia silnika gdyż dość mocno szumią, ale aby to zrobić w miarę szybko to potrzebuję zakupić te łożyska ale w katalogu nie ma ich rozmiaru a jest tylko nr katalogowy. Nie chcę łożysk badziewiatych a konkretne na dłużej. Może ktoś z forumowiczów zna ich nr może byc SKF, polskie, itp. ewentualnie prosze o podanie czy jest to zwykłe łożysko kulkowe poprzeczne czy może wachliwe lub jego rozmiary . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gentki 0 Napisano 20 Września 2009 panowie mam pytanie co moze byc przyczyna przerywania ciagnika na wysokich obrotach na wolnych pracuje idealnie pali idealnie zawory na 0.3 ustawione nowe filtry paliwa co moze byc przyczyna ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wwacholski 0 Napisano 21 Września 2009 Witam przyczyną jest zużyta pompa wtryskowa która nia ma wydajności pod większym obciązeniem takie tematy przerabiałem ze trzy razy. Warto prowadzić zeszyt napraw i wtedy wiadomo co i kiedy było robione i po ilu mtg pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilczur 0 Napisano 23 Września 2009 Czy na allegro dostane zegar temperatury i czujnik do władka..? jeżdżę na oko ale chciałbym to zrobić no i jak to podłączyć? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Heniuś 0 Napisano 23 Września 2009 Witam.Zamierzam wymienić łozyska wentylatora chłodzenia silnika gdyż dość mocno szumią, ale aby to zrobić w miarę szybko to potrzebuję zakupić te łożyska ale w katalogu nie ma ich rozmiaru a jest tylko nr katalogowy. Nie chcę łożysk badziewiatych a konkretne na dłużej. Może ktoś z forumowiczów zna ich nr może byc SKF, polskie, itp. ewentualnie prosze o podanie czy jest to zwykłe łożysko kulkowe poprzeczne czy może wachliwe lub jego rozmiary . Występują tam dwa łożyska o nr 2204 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 23 Września 2009 Miejsce na czujnik jest w filtrze oleju a do zegara jest potrzebne zasilanie (+-) i jednym przewodem łączysz czujnik z zegarem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilczur 0 Napisano 24 Września 2009 no i czy mozna to dostac na allegro..? bo nie wiem jak to by sie cenowo ksztaltowalo czujnik+zegar... moze na allegro by bylo taniej ale nie moge znalesc... aha.. a nie potrzeba tam jakiegos bezpiecznika jeszcze..? bo nie chce zeby mi sie ten zegar znowu spalil... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZETO 0 Napisano 24 Września 2009 Dzięki Heniuś.Ten nr już mi wystarczy dalej to już sobie poradzę.Kolego piszący w sprawie czujnika i wskaźnika temp. oleju to opisuj swoje działania do samego końca - tez efekt końcowy. Z tego co się zorientowałem to ten wskaźnik nie ma osobnego bezpiecznika - jest to jak zauważyłem bardzo prymitywna instalacja w tym ciągniku. W moim są tylko dwa bezpieczniki - i to jeszcze zdrutowane po poprzednim właścicielu. Swego czasu na tym forum pytałem innych użytkowników czy kupowali instalacje elektryczne na allegro i czy są też instalacje z puszkami bezpieczników jak np. w 360, bardziej rozbudowane. Ale nikt nie udzielił mi odpowiedzi.Też w moim T25 zaprzestał działać wskaźnik temperatury oleju, stało się to w czasie podorywek. Niestety instalacja się już sypie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilczur 0 Napisano 24 Września 2009 do końca..? tak szczerze to ma poprostu działać i się nie spalić bo też mam walniętą instalacje.. jest taka odkąd pamiętam i po to chce tam wsadzić bezpiecznik) (wujek się opiekował nim i wcale o niego nie dbał.. jak siadło to siadło, ja go przejąłem i w miarę ochoty co i raz coś w nim poprawiam: np te światła żebym mógł robić w nocy bo przeważnie tak robię , jest zimniej wiec się mniej grzeje.. ale bez wskazania na zegarze to lipa jest) u mnie instalacja to jedna wielka pajęczynka samoróbka.. oryginalne to zostały kable i rozruch silnika wraz z ładowaniem (cud że działa) reszta to wszędzie poplątane kable z czego wiem który do czego służy bo połowę sam podłączałem na oko (chodzi o oświetlenie) tak więc to ma tylko dobrze działać j i nic więcej a bezpiecznik ma to chronić żeby jak najdłużej to wytrzymało Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lato11 0 Napisano 25 Września 2009 Witam. Mam problem z pomopą paliwa mianowicie z odpowietrznika przy dużych obrotach leje paliwem aż po błotnikach wymieniłem wtryski i nic, co zrobić z tym czy może tak ma być? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach