grzegorz200 0 Napisano 3 Listopada 2009 nie kombinuj:)...nie da się bez odkręcania Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
komar50 0 Napisano 5 Listopada 2009 Tutaj linki do kompletnej instrukcji obsługi, wszelkie dane regulacyjne oraz sposoby usuwania podstawowych usterek http://rapidshare.com/files/302655558/W__adimirec_t25a1.part1.rarhttp://rapidshare.com/files/302657725/W__adimirec_t25a1.part2.rar Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1994 0 Napisano 5 Listopada 2009 jak sprawdzic czy akumulatory sa slabe czy alternator ich nie doladowywuje ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 6 Listopada 2009 Napięcie ładowania według instrukcji tego ciągnika powinno mieścić się w przedziale 13,2V-15.2V.Stan akumulatorów można ocenić po gęstości elektrolitu (naładowany powinien mieć ok.1.28g/cm*,mierzymy areometrem),elektrolit powinien być bezbarwny.W numerze11.2009 "top agrar Polska" jest szczegółowo opisane między innymi o regeneracji akumulatorów.(cena14zł). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 9 Listopada 2009 A gdzie zmierzyc to napiecie ładowania ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 10 Listopada 2009 Napięcie ładowania zmierzysz na akumulatorze lub na wyjściu z prądnicy(alternatora)najgrubszy przewód i masa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 11 Listopada 2009 Wyskakuje mi trzeci bieg co zrobic ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzegorz200 0 Napisano 11 Listopada 2009 sprawdz na początek zatrzaski..może wymiana sprężynki pomoże... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 11 Listopada 2009 A jak sprawdzic zatrzaski ? i jak wymienic sprezynki ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzegorz200 0 Napisano 11 Listopada 2009 pokrywka od zatrzasków jest na górze skrzyni biegów z prawej strony( patrząc z siedzenia kierowcy).jest ona przykręcona na dwie srubki. ma wielkość ok 6x15cm.trochę cierpliwości i akrobacji i zajrzysz tam bez zdejmowania podłogi.jeśli to nie pomoże, to prawdopodobnie poluzowała się śrubka mocująca widełki które przesówają tryb, bądz uległa ona "zeszlifowaniu" z jednej strony, ale to można zobaczyc dopiero po zdjęciu pokrywy skrzyni Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 11 Listopada 2009 A jak sprawdzic czy te zatrzaski są złe ? A co z tymi sprezynkami ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek76 0 Napisano 11 Listopada 2009 Sprężynki wymienić najlepiej na nowe. kosztują niewiele. Ja ubiegłej zimy wymieniałem bo były prawie przerdzewiałe.Jak rozbierzesz to zobaczysz może któraś jest nawet pęknięta. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzegorz200 0 Napisano 11 Listopada 2009 mogą być pod sprężynkami kulki, bąż coś w rodzaju żelaznych klinków...wyjmiesz- zobaczysz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 11 Listopada 2009 Potwierdzam odkrec dekielek zobacz co tam ze sprezynkami oraz jak cos lekko wyreguluj sruba rzymka ktora tez zatrzaskuje biegi po puszczeniu sprzegła... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 11 Listopada 2009 Żeby nie wyskakiwaly to trzeba skrecić czy rozkrecic to ciegiełko ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koko 0 Napisano 12 Listopada 2009 mogą być wyrobione bolczyki na cięgienkach od zaczasków blokady biegów,dokładnie sprawdz!może być podrobiony wodzik blokady i bedzie bieg wyskakiwał. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 16 Listopada 2009 Tak małe ciegienko od strony pompy hydraulicznej... To jest roznie ale sprobuj skrecic troche i probowac czy jest lepiej... Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kircu12 0 Napisano 17 Listopada 2009 Witam. Mam pytanie odnośnie wyboru akumulatora do Władymirca T 25. Lepiej kupić dwa akumulatory 6 V, czy jeden 12V. Który według was lepiej by się sprawdził ??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ansu 0 Napisano 17 Listopada 2009 Akumulator kosztuje 300-400zł razy dwa 6V , Można jeden akumulator 90-100Aha/12V a zamiast drugiego rozrusznik 2,7kW z przekładnią. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbens 0 Napisano 18 Listopada 2009 U mojego znajomego we władku jest jeden akumulator 60 Ah i spokojnie daje radę nawet z rozrusznikiem z C-360, ten akumulator jest w tym ciągniku chyba już 8 lat i dalej działa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbens 0 Napisano 18 Listopada 2009 U mnie przestał działać we władku fabryczny rozrusznik mam dylemat, który wybrać: http://allegro.pl/item793572898_rozrusznik_mtz_ltz_t_25_belarus_nowy_gwarancja.html , czy ten http://allegro.pl/item821474007_rozrusznik_z_reduktorem_mtz_t_25_gwarancja.html już kilka razy słyszałem, że te, co nie są całe na czarno pomalowane są lepsze, w sklepie też cena tych 2 typów rozruszników jest rozbieżna. chciałbym tylko usłyszeć wasze zdanie na ten temat Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowy 0 Napisano 18 Listopada 2009 oba to tania chińszczyzna (gdzie nazwa producenta???) . Nie tyle kolor ,co producent jest ważny . Najdroższe to z czeskiego " Magnetonu" , a tuż za nimi z litewskiej "Jubany" . Najczęściej cena odzwierciedla jakość produktu pewnie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek76 0 Napisano 18 Listopada 2009 U mnie we władku jest ten litewski już 2 lata i działa bez zarzutu, natomiast w zetorze mam magnetona już ponad 3 lata i też nie ma problemów jednak ten litewski jakby kręcił szybciej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin.go 0 Napisano 18 Listopada 2009 Oryginalny rozrusznik ile kosztuje orientowałeś się może. Będzie on droższy pewnie ale za to wytrzymalszy. Nie tak szybko zmęczy go długie kręcenie. Nie miałem jeszcze okazji rozbierać tych rozruszników z przekładnią ale sądząc po obudowie to są raczej dosyć delikatne urządzenia. Jeśli różnica w cenie nie będzie zbyt powalająca to ja bym wziął oryginał. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 19 Listopada 2009 Bierz ten z przekładnia tanszy i akumulator 12 V i bedzie krecił W samochodach te rozruszniki sa swietne... Oryginalne kolosy potrzebuja duzego kopa i to ich minus... Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach