Skocz do zawartości
Eryko.

Ciągnik Władimirec T-25.

Rekomendowane odpowiedzi

Napięcie ładowania według instrukcji tego ciągnika powinno mieścić się w przedziale 13,2V-15.2V.Stan akumulatorów można ocenić po gęstości elektrolitu (naładowany powinien mieć ok.1.28g/cm*,mierzymy areometrem),elektrolit powinien być bezbarwny.W numerze11.2009 "top agrar Polska" jest szczegółowo opisane między innymi o regeneracji akumulatorów.(cena14zł).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napięcie ładowania zmierzysz na akumulatorze lub na wyjściu z prądnicy(alternatora)najgrubszy przewód i masa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pokrywka od zatrzasków jest na górze skrzyni biegów z prawej strony( patrząc z siedzenia kierowcy).jest ona przykręcona na dwie srubki. ma wielkość ok 6x15cm.trochę cierpliwości i akrobacji i zajrzysz tam bez zdejmowania podłogi.jeśli to nie pomoże, to prawdopodobnie poluzowała się śrubka mocująca widełki które przesówają tryb, bądz uległa ona "zeszlifowaniu" z jednej strony, ale to można zobaczyc dopiero po zdjęciu pokrywy skrzyni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprężynki wymienić najlepiej na nowe. kosztują niewiele. Ja ubiegłej zimy wymieniałem bo były prawie przerdzewiałe.Jak rozbierzesz to zobaczysz może któraś jest nawet pęknięta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam odkrec dekielek zobacz co tam ze sprezynkami oraz jak cos lekko wyreguluj sruba rzymka ktora tez zatrzaskuje biegi po puszczeniu sprzegła...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mogą być wyrobione bolczyki na cięgienkach od zaczasków blokady biegów,dokładnie sprawdz!może być podrobiony wodzik blokady i bedzie bieg wyskakiwał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak małe ciegienko od strony pompy hydraulicznej... To jest roznie ale sprobuj skrecic troche i probowac czy jest lepiej... Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pytanie odnośnie wyboru akumulatora do Władymirca T 25.

Lepiej kupić dwa akumulatory 6 V, czy jeden 12V. Który według was lepiej by się sprawdził ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akumulator kosztuje 300-400zł razy dwa 6V , Można jeden akumulator 90-100Aha/12V a zamiast drugiego rozrusznik 2,7kW z przekładnią.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mojego znajomego we władku jest jeden akumulator 60 Ah i spokojnie daje radę nawet z rozrusznikiem z C-360, ten akumulator jest w tym ciągniku chyba już 8 lat i dalej działa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie przestał działać we władku fabryczny rozrusznik mam dylemat, który wybrać: http://allegro.pl/item793572898_rozrusznik_mtz_ltz_t_25_belarus_nowy_gwarancja.html , czy ten http://allegro.pl/item821474007_rozrusznik_z_reduktorem_mtz_t_25_gwarancja.html już kilka razy słyszałem, że te, co nie są całe na czarno pomalowane są lepsze, w sklepie też cena tych 2 typów rozruszników jest rozbieżna. chciałbym tylko usłyszeć wasze zdanie na ten temat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oba to tania chińszczyzna (gdzie nazwa producenta???) . Nie tyle kolor ,co producent jest ważny . Najdroższe to z czeskiego " Magnetonu" , a tuż za nimi z litewskiej "Jubany" . Najczęściej cena odzwierciedla jakość produktu pewnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie we władku jest ten litewski już 2 lata i działa bez zarzutu, natomiast w zetorze mam magnetona już ponad 3 lata i też nie ma problemów jednak ten litewski jakby kręcił szybciej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oryginalny rozrusznik ile kosztuje orientowałeś się może. Będzie on droższy pewnie ale za to wytrzymalszy. Nie tak szybko zmęczy go długie kręcenie. Nie miałem jeszcze okazji rozbierać tych rozruszników z przekładnią ale sądząc po obudowie to są raczej dosyć delikatne urządzenia. Jeśli różnica w cenie nie będzie zbyt powalająca to ja bym wziął oryginał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bierz ten z przekładnia tanszy i akumulator 12 V i bedzie krecił W samochodach te rozruszniki sa swietne... Oryginalne kolosy potrzebuja duzego kopa i to ich minus... Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...