tekmie 0 Napisano 4 Grudnia 2009 Witam.Spróbuj porównać napięcie na rozruszniku w momencie zapalania.Czy jest duża różnica w napięciu?Wtedy będzie ci łatwiej zdiagnozować czy wina leży po stronie elektryki,czy mechaniki.Według instrukcji na biegu jałowym powinno być na rozruszniku 11volt. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mozaden 0 Napisano 5 Grudnia 2009 Witam. Mam taki problem ostatnio podczas siania żyta coś stuknęło w skrzyni i teraz jak wsadzę bieg i puszczę sprzęgło to cała skrzynia wyje jak szalona i jedzie powoli.Dodam jeszcze że biegi wsteczne działają normalnie! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koko 0 Napisano 5 Grudnia 2009 Witam. Mam taki problem ostatnio podczas siania żyta coś stuknęło w skrzyni i teraz jak wsadzę bieg i puszczę sprzęgło to cała skrzynia wyje jak szalona i jedzie powoli.Dodam jeszcze że biegi wsteczne działają normalnie! A inne biegi jak działają????? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mozaden 0 Napisano 5 Grudnia 2009 Działają tylko biegi wsteczne żaden do przodu nie działa tylko jak wrzucisz jakiś bieg do przodu to huczy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koko 0 Napisano 5 Grudnia 2009 nawet wolnobieżne nie idą???napewno nie obejdzie się bez rozebrania skrzyni najprawdopodobnierz poszedł tryb kierunku przedniego(talerzowy) na wale pośrednim ,bez otwarcia skrzyni nie da się zgadnąć [/u][/code][/url] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mozaden 0 Napisano 6 Grudnia 2009 Własnie jak wrzucę np. bieg 3 to jedzie z prędkośćia tego wolnobieżnego czyjakoś tak on się nazywa i strasznie wyje skrzynia.Wrzucę bieg i się powoli toczy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koko 0 Napisano 8 Grudnia 2009 Własnie jak wrzucę np. bieg 3 to jedzie z prędkośćia tego wolnobieżnego czyjakoś tak on się nazywa i strasznie wyje skrzynia.Wrzucę bieg i się powoli toczy Szanowny kolego tak naprawdę to nie da się określić co jest uszkodzone???może być tak że pękło zabezpieczenie talerzy kierunku i trzeba tylko to wymienić?Ale cokolwiek chcąc robić musisz otworzyć skrzynie bo inaczej jej nie prześwietlisz??bez otwarcia skrzuni trudno stwierdzić co zostało uszkodzone?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 9 Grudnia 2009 Wyczyściłem wszystkie klamry i nasmarowałem i lepiej niby teraz kręci . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deny96 0 Napisano 9 Grudnia 2009 czy ktoś może kiedyś słyszał aby do władka założyć turbo? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbens 0 Napisano 10 Grudnia 2009 Mam takie troche głupie pytanie, czy odstojnik paliwa od innego ciągnika będzie pasował do władymirca, np. od C360, zetora? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 11 Grudnia 2009 Mam pytanie . Jak zrobic dolny zaczep do wladka ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slavo88 0 Napisano 12 Grudnia 2009 Witam,Mam do Was takie pytanie odnośnie wałka sprzęgłowego.Jakiś czas temu (kilka lat) miałem awarię we Władku.Jadąc z podczepioną przyczepą chciałem zmienić bieg na wyższy,więc sprzegło-wyższy bieg-puszczenie sprzęgła i ...Władek nie jedzie.Potoczył się kawałek(siła rozpędu) i staną.Chodził normalnie ale nie można było jechać.Po rozbiórce okazało się że wałek sprzegłowy został normalnie (tak jakby żyletką) przecięty.Teraz mam pytanie co spowodowało przecięcie owego wałka?Jaka była przyczyna?Dziękuje za wszelkie odpowiedzi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 12 Grudnia 2009 Witam.Ja miałem też taką sytuację w "Bizonie".Wał odrzutnika tak pękł,i to w momencie nawracania.Jedyne sensowne wytłumaczenie jak dla mnie to wibracja i zmęczenie(wada) materiału. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowy 0 Napisano 12 Grudnia 2009 Mam pytanie . Jak zrobic dolny zaczep do wladka ?jak będzie czas to zrobię zdjęcie własnej konstrukcji i wrzucę . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 13 Grudnia 2009 Witam. Mam taki problem ostatnio podczas siania żyta coś stuknęło w skrzyni i teraz jak wsadzę bieg i puszczę sprzęgło to cała skrzynia wyje jak szalona i jedzie powoli.Dodam jeszcze że biegi wsteczne działają normalnie! Wałek posredni poszedł rozbieraj skrzynie bo to jest sensowne stwierdzenie nikt tu bogiem nie jest... Wałek który pekł na skos tez nikt bogiem nie jest by stwierdzic ale wiele rzeczy na to sie składa ja tez miałem taki przypadek... u mnie było przyczyna kiedys palenie na zaciag po czym skrzynia wyła a pozniej przy orce odmówiła posłuszenstwa... Odstojnik mozesz zamontowac jaki chcesz tylko pytanie po co kiedy jest oryginalny... Turbo we władku mozna załozyc zaden to problem kiedys wzucałem fotki uturbionego c330... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 14 Grudnia 2009 wszystko sprawdz od akumulatorów zaczynając kabel prądowy wszystkie klamry żeby luzu na nich nie było a na rozruszniku kończąc, dalej mase musi być dobra masa między rozrusznikiem a ciągnikiem i tak samo miedzy akumulatorem wyłącznikiem masy i ciągnikiem, zerknij na wyłacznik masy czy nie nadpalone styki, na próbe podłącz bezpośrednio bez wyłącznika może w nim tkwić problem Dzisiaj przy temp -6 nie mogl juz nawet przekrecic na odprezniku / Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 14 Grudnia 2009 Witam.Podaj jaką masz gęstość elektrolitu w poszczególnych celach akumulatora przed ładowaniem,i po ładowaniu(odczekaj żeby odparował).Barwę elektrolitu.Napięcie na poszczególnych akumulatorach.Ewentualnie zawież akumulatory na warsztat gdzie mają amperomierz oporowy żeby zmierzyli sprawność akumulatorów.Jak będą sprawne to pozostaje do sprawdzenia rozrusznik. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 15 Grudnia 2009 Z innym akumulatorem to samo nie kreci A bez stacyjki rozrusznik tez nie kreci Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 15 Grudnia 2009 Z innym akumulatorem to samo nie kreci A bez stacyjki rozrusznik tez nie kreci Czyli jak bez stacyjki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 15 Grudnia 2009 Witam.Piotrek1990-zrób tak jak ci napisałem.Stacyjka tutaj nie jest winna skoro jest napięcie podane na elektromagnes.Wystarczy że jedną cele w akumulatorze będziesz miał uszkodzoną i już jesteś"ugotowany". Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 15 Grudnia 2009 Ale juz sprawdzalem i we wszystkich celach jest prawidłowa gęstość Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 15 Grudnia 2009 Jeżeli jesteś pewien akumulatorów to pozostaje jeszcze rozrusznik:czy jesteś pewien sprawności(stan komutatora,szczotki,sprężyny szczotek,izolacja szczotkotrzymacza,opalenie styków włącznika rozrusznika(elektromagnesu))?Jeżeli to wszystko masz sprawne ,to ja się podaję. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rooolnik 0 Napisano 15 Grudnia 2009 Ale juz sprawdzalem i we wszystkich celach jest prawidłowa gęstość gestosc to nie wszysko Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 15 Grudnia 2009 Ale juz sprawdzalem i we wszystkich celach jest prawidłowa gęstość gestosc to nie wszysko A co jeszcze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rooolnik 0 Napisano 15 Grudnia 2009 Proponuje ci te stronke http://www.akumulator.pl/forum/viewforum.php?f=2 odnosnie aku Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach