Skocz do zawartości
Eryko.

Ciągnik Władimirec T-25.

Rekomendowane odpowiedzi

mam pytanie. w moim Władku wyskakują biegi od pierwszego do trzeciego.czy ktoś może mi powiedzieć, jaka może być przyczyna i jak w najprostszy sposób sobie z tym problemem poradzić lub ewentualnie gdzie mogę znaleźć informacje na ten temat na forum
Nie wiem kolego z którego twój władek roku,ale najprawdopodopnież nasz wyrobiony wałek zabezpieczający,jak wciskasz sprzęgło to jest zwalniany.spróbuj wrzucić bieg bez wciśniętego sprzęgła.jesli wejdą to trzeba rozebrać skrzynie ,awaria niewielka a roboty dużo.[/Dzięki az radę ale nie wiem czy to pomoże bo w 100% jestem pewny że nie da się u mnie włączyć ani wyłączyć biegu bez wciśnięcia sprzęgła. a tak na marginesie to traktor jest z 1978 roku i ma przepracowane 5000 mth bez remontu skrzyni biegów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piotrek sprawdz wtryskiwacz czy nie jest prawie zatkany, lub daj komus by to sprawdził.

 

Corolla wez z boku skrzyni od strony pompy hydrauliczej beda wychodziły dwa wałki z malymi dzwigienkami połoczone sruba rzymska wez ja troche rozkrec lub skrec i sprawdz jak działaja biegi moze uda Ci sie ustawic to bez rozbierania zapatek.

 

Władimirec nie nalezy do najprostrzych maszyn ale troche cierpliwosci i bedzie dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też się niedługo za swojego zabieram bo za cholerę nie ma górnych obrotów. Próbowałem już różnych trików z kontem zapłonu ale to dało żadnych rezultatów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja w swoim muszę zrobić coś z pompą wtryskową, nie wiem co tam się wogóle wymienia. Nowa jest zdecydowanie za droga kosztuje ok. 700 zł, na allegro chodzą pompy po regeneracji za 300zł, ale czy jest ona warta coś czy może samemu naprawić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Też się niedługo za swojego zabieram bo za cholerę nie ma górnych obrotów. Próbowałem już różnych trików z kontem zapłonu ale to dało żadnych rezultatów.

 

popytaj znajomych na pewno ktoś zna dobry zakład w którym regenerują pompy o tych regenerowanych w sklepach słyszałem różne nieciekawe rzeczy ja za przegląd swojej zapłaciłem 80 zł i rok gwarancji nowej nie ma sensu kupować chyba ze masz pozrywane jakieś gwinty

jeśli chodzi o koło rozrządu pompy wtryskowej to ono ma tylko jedną pozycje do włożenia wał pompy co najwyżej jeśli odkręciłeś śruby od regulacji kąta wtrysku to możesz mieć z tym ustawieniem problem (ale to już inna bajka)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sorki ale chciałem odpowiedzieć ma pytanie które zadał trilowiec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Piotrek sprawdz wtryskiwacz czy nie jest prawie zatkany, lub daj komus by to sprawdził.

 

Corolla wez z boku skrzyni od strony pompy hydrauliczej beda wychodziły dwa wałki z malymi dzwigienkami połoczone sruba rzymska wez ja troche rozkrec lub skrec i sprawdz jak działaja biegi moze uda Ci sie ustawic to bez rozbierania zapatek.

 

Władimirec nie nalezy do najprostrzych maszyn ale troche cierpliwosci i bedzie dobrze

 

 

A jak odkrece ten wtryskiwacz to nic mi sie tam nie poprzestawia ? (Oczywiście jak go odkręce od glowicy i od pompy )

Dzisiaj jak jezdzilem to mi cały silnik po zalewało wszędzie. Prosze o szybka odpowiedz bo jutro rano sie za to zabieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Też się niedługo za swojego zabieram bo za cholerę nie ma górnych obrotów. Próbowałem już różnych trików z kontem zapłonu ale to dało żadnych rezultatów.

 

popytaj znajomych na pewno ktoś zna dobry zakład w którym regenerują pompy o tych regenerowanych w sklepach słyszałem różne nieciekawe rzeczy ja za przegląd swojej zapłaciłem 80 zł i rok gwarancji nowej nie ma sensu kupować chyba ze masz pozrywane jakieś gwinty

jeśli chodzi o koło rozrządu pompy wtryskowej to ono ma tylko jedną pozycje do włożenia wał pompy co najwyżej jeśli odkręciłeś śruby od regulacji kąta wtrysku to możesz mieć z tym ustawieniem problem (ale to już inna bajka)

 

Zgadza się Piotras doszłem do tego jeśli chodzi o koło od pompy wtryskowej a te śruby od regulacji to ja tego nie ruszam ani tej całej pompy nie tykam. Narazie dałem gościowi wał do szlifu i ustawi mi ciśnienie na wtryskiwaczach, może i by zregenerował pompe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy nowa,oryginalna,rosyjska pompa wtryskowa kosztuje trochę ponad 500 zł.Pytałem niedawno w sklepie i sam się zastanawiam.Z regenerowaną pompą jest różnie,musi być odpowiedni sprzęt i umiejętności i z tym są problemy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja już na tym zęby zjadłem bardzo dawno temu. Montaż i demontaż pompy we władku zajmuje mi mniej niż 25min. Mam w domu trzy pompy i zdarzały się takie dni że wszystkie trzy były wsadzone i wyciągnięte. Co oddam do zakładu pompę to koleś mówi że dobra a ciągnik nie chodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
miras napisał:
Piotrek sprawdz wtryskiwacz czy nie jest prawie zatkany, lub daj komus by to sprawdził.

 

 

 

 

A jak odkrece ten wtryskiwacz to nic mi sie tam nie poprzestawia ? (Oczywiście jak go odkręce od glowicy i od pompy )

Dzisiaj jak jezdzilem to mi cały silnik po zalewało wszędzie. Prosze o szybka odpowiedz bo jutro rano sie za to zabieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Też się niedługo za swojego zabieram bo za cholerę nie ma górnych obrotów. Próbowałem już różnych trików z kontem zapłonu ale to dało żadnych rezultatów.

 

Co znaczy nie " łapie górnych obrotów" , przerywa na maksie ? czy ma stałe obroty

np. 1800 ? czy jeszcze inny objaw?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic sie nie stanie jak odkrecisz go. Sprawdz czy przewody przelewowe ca całe nie zatkane. Orginalnie dostałem w skrzynce do władka takie szpilki do czyszczenia wtryskiwaczy, ale dobrze by było by fachowiec rzucił okiem to ci sprawdzi czy dobry jest wtryskiwacz.

 

Trilowiec po co chcesz pompe dawac do regeneracji ? Ja mam orginalną od nowosci leje sie ropa do niej i spuszczam nadmiar i tak jezdzi od 1987 roku na poczatku ojciec to robił od 6 lat ja tak robie i silnik chodzi jak zyleta chodz miałem sprawdzac skad ta ropa tam sie pojawia ale nie widze sensu bo przejezdzi i mnie ten ciagnik w moim gospodarstwie. A tez od kogos słyszałem ze podobno w instrukcji pisza by po ilus tam motogodzinach spuszczac rope z pompy ale czy to prawda nie sprawdzałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj Luki dawno Cie nie widziałem. Sesja zaliczona to sie pojawiłes Tak przez te pompy myslałem o Twoim problemie i powiedz mi jakie masz wtryskiwacze. Czy ktos przy nich juz robil cos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A no witam po długiej nieobecności. Przepraszam przyznaje się zaniedbałem trochę PPR wszedłem bardziej w elektronikę samochodową. Wpadam czasem na temat związane z władkiem ale jak przeczytam parę beznadziejnych ostatnich postów to mi się już nic nie chce.

Co do wtryskiwaczy to TAK dwa czy trzy razy były wymieniane końcówki wraz z regulacją ciśnienia. Jeden chyba jest nowszy bo stary padł całkiem (coś nie pamiętam co go bolało). Co do obrotów to tak co miałem na myśli mówiąc nie łapie górnych.

Tzn że depnę mu gaz w podłogę (aż blachę wygina) a on jak żółw złapie te powiedzmy 1800 i zaczyna potem tylko dymić i ja to mówię PYRKAĆ nie dając żadnej siły. Ale ogólnie na pół gazu chodzi i pali od ręki nawet na tym mrozie po dwóch tygodniach odpalił (bez świecy żarowej - nie ma potrzeby) bez problemu. Czasem się zdarzy że z górki złapie obroty ale to i tak nie tak jak ma być.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyściłeś filtr powierza? na pewno jest jest tam wszystko w porządku ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyściłem dla porównania jeszcze próbowałem bezpośrednio bez filtra i nic to nie zmienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A MOŻE JEST GDZIEŚ PRZYTKANE PALIWO????Miałem raz taki przypadek że na wyjściu ze zbiornika przewodu paliwowego tak zabiło syfem "holenderek"że na pół obrotów pracował bo pompa nastarczyła podawać paliwo a na pełne obroty niechciał wejść za cho..e,a może ssie gdzieś powietrze tak też się zdarza???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli pompa wtr. i kąt jest ok. to pozostaje sprawdzić wtryski , ciśnienie sprężania ,sprężyny zaworów( mogą być osłabione) i zawory .Miałem przypadek ,że był słaby, dymił pod obciążeniem

okazało się ,że zabezpieczenie sworznia tłoka puściło i sworzeń wytarł cylinder

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przewody są na pewno drożne wszystkie były sprawdzone część wymieniona na nowe (stare zapasy ojca). Jak będę miał chwilę to zaworze pompę wraz z wtryskami do jeszcze jednego zakładu niech sprawdzą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem , że już poruszałem ten temat nie działającej blokady . Dlaczego ona może nie działać jakie podzespoły za nią mogły by odpowiadać . Jakie koszty w razie czego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co to znaczy ze nie działa ? dzwignia wciska sie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja wam powiem, że u mnie jak Władka odpaliłem to zagadał a potem zaraz gasł i nie dawał się odpalić dopiero jak podpompowałem mu paliwa pompką ręczną to za którymś razem odpalił i jak się rozgrzał to już palił bez problemu. Niebede kombinował i kupię chyba nową pompe bo te po regeneracjach to mie coś nieprzekonują a swojej nie mam komu dać bo,żeby ktoś ją zregenerował dobrze to gość musi się znać i przede wszystkim już wczesniej to robić. I tak wymieniam pół silnika na nowe to i pompę wezme nową, po takim remoncie musi gadać jak w zegarku bo się wkurwie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A co to znaczy ze nie działa ? dzwignia wciska sie ?
Wciska się ale jakby nie może załapać próbowałem też wkrecać tą srubke co jest w tej dźwigience ale to nic nie dało.I nie wiem co jest ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...