Skocz do zawartości
Eryko.

Ciągnik Władimirec T-25.

Rekomendowane odpowiedzi

włączony czyli nie zapana ???z prawej strony są wyjsci wałków przyjręcone jedną srubą sprubój zdemontować i zapalic??ale na krótko bo może lać się olej???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja w swoim władku miałem tak że zawory źle były wyregulowane i było obojętne czy wyciągnięty czy wciśnięty odprężnik wraz chodził silnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Ciśnienie sprężania dla silnika ciągnika T-25A1(typ silnika D21 A1) wynosi 2,5-2,8MPa(25-28 kG/cm*)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich, mam taki problem, brak ładowania we władku, jakiś czas temu dziadek podłączył odwrotnie bieguny, dałem alternator do naprawy, po odpaleniu ładowanie było ale zależne od obrotów silnika, na wolnych nie było na wysokich wskazówka wskazywała 30V, kupiłem nowy regulator napięcia (elektroniczny), założyłem i odpaliłem, brak ładowania, czerwona kontrolka się pali..co może być przyczyną?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten wskażnik we władku to amperomierz więc jeśli pokazywało Ci 30A to jest normalne przy rozładowanym akumulatorze (w chwilę po odpaleniu).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego "wojtek76" akumulatory były naładowane, przed wymianą reg. napięcia ładowanie amper było zależne od obrotów, władek chodził na wolnych obrotach bardzo długo i jak dodałem mu gazu to nadal ampery sie podnosiły do 30 więc kupiłem reg napięcia ale teraz znowu brak ładowania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cześć koledzy mam problem wymieniłem olej w silniku wcześniej miałem milvus15w40 teraz zalałem tordus 15w40 i po wymianie oleju spadło mi ciśnienie w silniku z 3,5 na 1 poradźcie mi coś bo nie wiem co jest czy mam wymienić na taki olej jaki był

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

spadek ciśnienia napewno nie jest spowodowany zmianą na Turdus, przyczyna tkwi zapewne gdzie indziej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

deny 96

Mój ciągnik 1983r. ma amperomierz.

Jeżeli akumulator jest naładowany.to wkazówka powinna wychylić się po zastartowaniu a potem wraca na swoie położenie tj. 0.Jeżeli włączysz np. światła to wkazówka powinna odchylić się w prawo a po chwili wrocić.Jeżeli idzie w lewo to nie ma ładowania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kol. Postul

Zasadniczo powinno się używać,tego samego gatunku oleju a nie zmieniać co wymiana to inny.Rusek ma prosty silnik i nie wymaga szczególnej klasy oleju.Symbole stosowanych przez Ciebie swiadczą o takiej samej lepkości.Pamiętaj o czyszczeniu filtra odśroskowego.Ciśnienie nie spadło Ci z powodu wymiany.Musiałeś coś sknocić.Sprawdż stan połączeń przewodów olejowych._Powodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy mój rusek jest po kapitalnym ma zrobione 350 motogodzin nie możliwe żebym coś sknocił ja tylko odkręcałem filtr oleju i go myłem na regulacji ciśnienia wkręciłem ją do końca a ciśnienie nawet nie drgało ja piszę o wolnych obrotach a gdy dodam gazu do 1800 obrotów to ciśnienie podrośnie do 3 boję się że jak przyjdą prace polowe gdy się zagrzeje to może ciśnienie spaść do 0 i wtedy może się zatrzeć ale jak woziłem obornik gdy wywiozłem 2 rozrzutniki to ciśnienie spadło już poniżej 1 ale jeszcze się dobrze nie zagrzał naprawdę jestem w kropce a jeszcze jedno gdy odpalę go rano to muszę trochę zanim złapie ciśnienie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Kol postul, jeśli remont był rzeczywiście kapitalny, to spróbuj przedmuchać sprężarką kanał od regulatora ciśnienia i włóż kólkę sprężynkę i dokręć nakrętkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kol postul.

Czego ty szukałeś w regulatorze ciśnienia oleju?Tego nie powinno się ruszać. Jest ustawiony fabrycznie.Jakie zanieczyszczenie może uszkodzić regulator?Tam jest zawór przelewowy i jeżeli nie masz ciśnienia w całym układzie nic Ci to nie da.Wg mnie trzeba sciągnąć misę , sprawdzić smok,sprawdzićczy nie ma opiłków w misie , Szukać aż do skutku w całym układzie Wszystko może się zdarzyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kol postul, a na koniec oględzin wymienić pompkę olejową, wśród nowych też zdarzają się buble. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak dobrze pamiętam to luz powinien wynosić 0,3mm na zaworze ssącym jak i wydechowym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego piotrek 1990 radialki od zwykłych czyli diagonalnych różnią się

sposobem ułożenia warstw opasania i osnowy.Radialki są bardziej miękkie i

lepiej przylegają do powierzchni gleby a wiec zapewniają lepszą

przyczepność i większy uciąg.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak jak napisał kolega wcześniej radialki sa miękkie i bardziej przyczepne, u siebie mam w jednym ciągniku radialki a w drugim diagonalne, to w ten na radialnych nabijam 1,5 - 2 atm i sie uginają jeszcze od obciązenia, a ten na diagonalnych 0,5 atm i to wystarcza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam jestem od niedawna posiadaczem t25 i mam pytanie ile jest śrub spustowych oleju w zwolnicy.Wydaje mi się że jest to zależne od ustawienia wysokości ciągnika u mnie jest ustawienie średnie to wygląda na to że są to dwie śruby spustowe.Pozdrawiam i proszę o odpowiedz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam jestem od niedawna posiadaczem t25 i mam pytanie ile jest śrub spustowych oleju w zwolnicy.Wydaje mi się że jest to zależne od ustawienia wysokości ciągnika u mnie jest ustawienie średnie to wygląda na to że są to dwie śruby spustowe.Pozdrawiam i proszę o odpowiedz

 

 

Masz tylko jedną srubę spustową a znajduje sie ona od spodu pod zwolnicą i tam nie ma innej sruby spustowej .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam jestem od niedawna posiadaczem t25 i mam pytanie ile jest śrub spustowych oleju w zwolnicy.Wydaje mi się że jest to zależne od ustawienia wysokości ciągnika u mnie jest ustawienie średnie to wygląda na to że są to dwie śruby spustowe.Pozdrawiam i proszę o odpowiedz

 

 

Masz tylko jedną srubę spustową a znajduje sie ona od spodu pod zwolnicą i tam nie ma innej sruby spustowej .

 

 

zapomnialem dopisac ze od spodu masz spustowa z boku troche wyżej od poziomu oleju i na samej górze od wlewu oleju .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...