Skocz do zawartości
Eryko.

Ciągnik Władimirec T-25.

Rekomendowane odpowiedzi

witam koledzy.mam władka ładnych parę lat. wymieniłem w nim tłoki , tuleje, pierścienie , panewki i pompę wtryskową. Wszystko chodzi super oleju nie bierze ale dymi na niebiesko i nie ma siły. Co może być przyczyną? proszę o odpowiedz.[/quote

Gdyby brał olej to pierścienie.Jeżeli nie a nic nie było ruszane ,to sprawdż po kolei odstojnik, filtry .Gdy nie pomioże ,to pompkę zasilającą.Sprawdż drożność przewodów paliwowych.Czasem bywają korki z zanieczyszczeń.Miedziane podkładki po odkręceniu założyć nowe ,lub rozgrzać ,włożyć do zimnej wody i dopiero założyć.W ostateczności zapieczony pieścień ale wtedy są problemy z kompresją.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja jednak bym stawial na to ze kat wtrysku jest przestawiony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam koledzy.mam władka ładnych parę lat. wymieniłem w nim tłoki , tuleje, pierścienie , panewki i pompę wtryskową. Wszystko chodzi super oleju nie bierze ale dymi na niebiesko i nie ma siły. Co może być przyczyną? proszę o odpowiedz.

 

Jeśli wymieniałeś pompę wtryskową i rozkręciłeś sprzęgiełko na kole zębatym napędu pompy to mogłeś przestawić kąt wtrysku,Jasny dym to za wczesny zapłon,należało by przestawić go o jeden otwór zgodnie z ruchem zegara.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Kol grzes65 w hydraulice władka zgodnie z książką powinien chodzić olej silnikowy. Lepszy jest moim zdaniem olej hydrauliczny hydrol, szczególnie zimą. Nie wszyscy się ze mną zgodzą, bo też czytali instrukcję i faktycznie na jednym rysunku jest oznaczenie, że hipol, ale dalej pisze w tabelkach, że silnikowy. Hipol polecają również właściciele trzydziestek czy sześćdziesiątek, co po części jest zrozumiałe. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy gdy zatkałem dysze w filtrze oleju (bąku) to ciśnienie trzyma jako

tako poradźcie coś czy będę musiał rozbierać silnik żeby zrobić ciśnienie wielkie dzięki za pomoc

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Czy istnieje możliwość straty ciśnienia między pompą olejową a filtrem oleju(pęknięcie przewodu,uszkodzenie uszczelki,poluzowanie połączenia).Czy to się stało bezpośrednio po zmianie oleju,czy dopiero po pewnym czasie?Wskażnik sprawny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! Nie wiem czy pomogę, ale miałem podobny przypadek. Spadało we władku ciśnienie do 1 i poniżej, jedynie po dłuższym postoju było jako takie. Kombinowaem na różne sposoby i nic, zostało remontować silnik. Nagle w trakcie pracy wystrzelił wskaźnik temperatury oleju. Okazało się, że uchodziło ciśnienie z krzywki wskaźnika do obudowy wskaźnika ciśnienia. Obudowa była szczelna, więc wyrównywało się ciśnienie wewnątrz wskaźnika i wskazówka spadała do zera, a silnik był dobry. Ostrzegam, strzał jest na tyle mocny, że może pociąć podsufitkę albo i głowę. Dziwne ale prawdziwe. Pozdrewiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam! Nie wiem czy pomogę, ale miałem podobny przypadek. Spadało we władku ciśnienie do 1 i poniżej, jedynie po dłuższym postoju było jako takie. Kombinowaem na różne sposoby i nic, zostało remontować silnik. Nagle w trakcie pracy wystrzelił wskaźnik temperatury oleju. Okazało się, że uchodziło ciśnienie z krzywki wskaźnika do obudowy wskaźnika ciśnienia. Obudowa była szczelna, więc wyrównywało się ciśnienie wewnątrz wskaźnika i wskazówka spadała do zera, a silnik był dobry. Ostrzegam, strzał jest na tyle mocny, że może pociąć podsufitkę albo i głowę. Dziwne ale prawdziwe. Pozdrewiam.

 

Chyba chodziło Ci o wskażnik ciśnienia a nie temperatury bo wskażnik temperatury jest połączony przewodem elektrycznym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy przy t 25 maja być zabezpieczenia zaklepywane na śrubach(nakrętkach) korbowodów? bo na stopkach głównych są . Oddałem korby do tulejowania i nie wiem czy mi zgubili czy ma nie być . Z góry dziękuję za podpowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Czy przy t 25 maja być zabezpieczenia zaklepywane na śrubach(nakrętkach) korbowodów? bo na stopkach głównych są . Oddałem korby do tulejowania i nie wiem czy mi zgubili czy ma nie być . Z góry dziękuję za podpowiedzi

 

na łozyskach głównych są podkładki zaginane a na korbowodach powinneś mieć nakrątki koronowe w które wkłada się zawleczke rozginaną

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak kol wojtek76 w jednym miejscu się pomyliłem, oczywiście cały czas miałem na myśli wskaźnik ciśnienia oleju (manometr), Dzięki za reakcję. Pozdrawiaam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie w śrubach nie ma możliwości zabezpieczenia zawleczką i mam dylemat czy były blaszki do zaklepywanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kol dziaps są egzemplaże, że nie ma zabespieczeń na korbowodach, podkładka, nakrętka i koniec. Powodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kol dziaps są egzemplaże, że nie ma zabespieczeń na korbowodach, podkładka, nakrętka i koniec. Powodzenia.[/quote

Potwierdzam, u mnie tak jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem dodać,ze nie trzeba zaklepywać.Nie odkręcą się.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko trzeba odpowiednim momentem dokręcić: stopy główne 150 Nm, korbowodowe 110 Nm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy od dłuższego czasu nurtuje mnie jedna rzecz a mianowicie czy da się przerobić T25 który ma jeden lewarek od biegów na dwia lewarki??? Bo wydaje mi się że można bo to jest taka sama kopułka tylko z dwoma lewarkami...

Ale prosze was o podzielenie się waszymi doświadczeniami. Może ktoś z was już tak przerobił Władka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy od dłuższego czasu nurtuje mnie jedna rzecz a mianowicie czy da się przerobić T25 który ma jeden lewarek od biegów na dwia lewarki??? Bo wydaje mi się że można bo to jest taka sama kopułka tylko z dwoma lewarkami...

Ale prosze was o podzielenie się waszymi doświadczeniami. Może ktoś z was już tak przerobił Władka.

 

 

Ja przerabiałem tego lata i super sie sprawdza duzo lepiej i szybciej sie zmienia biegi i co najwazniejsze przestaly mi sie blokowac . Wymiana jest prosta sciagasz podloge o dkrecasz wierzyczke i zakladasz nową . Można przerobic starą ale to duzo roboty i sie nie oplaca. Nowa gotowa wierzyczka do załozenia kosztuje okolo 100-120zl . Ja zaplacilem za swoja 115zl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Mam problem a mianowicie wczoraj kiedy pojechałem w pole Władkiem uprawiać, wjechałem w pole i uprawiłem a później zgasiłem ciągnik i poszedłem robić co innego, a kiedy wróciłem żeby jeszcze raz przeprawić Władek nie chciał mi zastartować, kręciłem kluczykiem w stacyjce tak jak trzeba żeby odpalić i nic nawet nie drgnął, a na krótko zapalił, czy to wina stacyjki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy od dłuższego czasu nurtuje mnie jedna rzecz a mianowicie czy da się przerobić T25 który ma jeden lewarek od biegów na dwia lewarki??? Bo wydaje mi się że można bo to jest taka sama kopułka tylko z dwoma lewarkami...

Ale prosze was o podzielenie się waszymi doświadczeniami. Może ktoś z was już tak przerobił Władka.

 

Ja przerobiłem przód -tył a także polowe -drogowe ,trzy wajchy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kol daymos7, oprócz wymiany wieżyczki na 2 wajchy trzeba wymienić wodzik z szerokim rowkiem na wąski rowek (tył-przód) i jeszcze zaspawać blachę z wycięciami do biegów tak żeby główna wajcha nie mogła przejść na wodzik tył-przód. Powodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...