piotrek1990 0 Napisano 30 Marca 2010 Wymień uszczelkę lub daj sylikon uszczelke wymienialem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 31 Marca 2010 Wiec gdzies popełniasz bład, nie zawsze tylko podkładki i przewod moga byc winna. Nikt Ci nie podpowie nic wiecej bo to musi sie wziasc za to ktos z głowa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbens 0 Napisano 31 Marca 2010 U mnie kiedyś silnik się zapowietrzył i ojciec przywiózł pompiarza, gość wykrył nieszczelność w ręcznej pompce paliwa (zerwany był gwint i ta rączka się dookoła kręciła, po prostu przez uszkodzony gwint ciągnął powietrze). Ale jestes pewny, że ci się zapowietrza? Ja w swoim władku pozamieniałem wszystkie przewody paliwowe na przezroczyste wężyki (oprócz tych co idą od pompy zasilającej do filtrów i z powrotem) i teraz wiem, czy jest powietrze w przewodach, czy nie. Jeśli masz stare giętkie przewody paliwowe to nawet jak będą na chama opaską skręcowne to i tak mogą być nieszczelne, zauważysz to jak będziesz próbował go ściągnąć z rurki po zdjęciu opasek będziesz miał trudności. Wszystko to piszę z własnego doświadczenia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbens 0 Napisano 31 Marca 2010 Ale najlepiej sprawdzić gdzie się układ zapowietrza, to kup przezroczysty wężyk paliwowy o średnicy 80, albo 100 mm (już nie pamiętam) najlepiej o długości 1 m i na próbę wyrzuc tą rurkę co idzie do baku i wsadź ten wężyk tylko nie do końca bo będzie ci syf z dna ciągnęło i podłącz go bezpośrednio do pompy zasilającej (omijając odstojnik). Podpompuj ręczna pompką, bedziesz widział czy zaciąga powietrze. Jak nie będzie powietrza w wężyku to będzie nieszczelność w układzie rurka w zbiorniku-odstojnik-pompa zasilająca. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koko 0 Napisano 31 Marca 2010 PRZAEPRASZAM ŻE WTRĄCE: KLO urbens NIE POMYLIŁEŚ DŁUGOŚCI ZŚREDNICĄ??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 31 Marca 2010 Wymienialem juz wszystkie przewody podkladki sruby i rurke tą co do baku idzie i dalej mi sie zapowietrza co moze byc przyczyną Sprawdż wszystko dokłanie łącznie z całą pompką zasiłaącą,nie tylko ręczną. Możesz posłużyć się przy zasileniu w paliwo metodą lewatywy.Zasady nie będę tłumaczył. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 31 Marca 2010 Sprawdź odstojnik. Panowie ma ktoś doświadczenie z takimi zestawami naprawczymi z allegro?http://allegro.pl/item950398006_zestaw_naprawczy_t_25_t25_oryginal_ukraina.html Mam wyciek pod tuleją zasuwa olej i poza tym zaczął mi chlipać oliwę i myślę żeby wymienić już całość ze starego typu na nowy bo ja mam jeszcze tłoki na 4 pierścienie.Ten wyciek to chyba spod korka prowadnicy popychacza.Jeżeli tylko bierze olej wymień pierścienie .Nalepsze są jeszcze z podwójnymi smarującymi -oryginalne.Wiecej sprawdz w moich postach.Zestaw naprawczy najlepiej widzieć co się bierze. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbens 0 Napisano 31 Marca 2010 PRZAEPRASZAM ŻE WTRĄCE: KLO urbens NIE POMYLIŁEŚ DŁUGOŚCI ZŚREDNICĄ??? A no tak, chodziło mi o 8 i 10mm, czyli 1 cm. Zamiast lewatywy możesz użyć lejka. Mam jeszcze takie pytanie: ucha w tylnych felgach mają iśc na zewnątrz, czy od wewnatrz i czy te śruby, którymi przykręca się ta felge do tej tarczy mają iść nakrętka na zewnątrz czy od środka. Wymieniałem opony i nie pamiętam jak było wcześniej. I czy opona bieżnikowana może być przyczyną byjania ciągnika na szosie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 3 Kwietnia 2010 Sprawdź odstojnik. Panowie ma ktoś doświadczenie z takimi zestawami naprawczymi z allegro?http://allegro.pl/item950398006_zestaw_naprawczy_t_25_t25_oryginal_ukraina.html Mam wyciek pod tuleją zasuwa olej i poza tym zaczął mi chlipać oliwę i myślę żeby wymienić już całość ze starego typu na nowy bo ja mam jeszcze tłoki na 4 pierścienie.Ten wyciek to chyba spod korka prowadnicy popychacza.Jeżeli tylko bierze olej wymień pierścienie .Nalepsze są jeszcze z podwójnymi smarującymi -oryginalne.Wiecej sprawdz w moich postach.Zestaw naprawczy najlepiej widzieć co się bierze.Wiem co mówię. Gdyby leciało popychaczem to bym napisał że leci popychaczem Właśnie nie wiem czy tylko pierścienie. Ja mam stary tym na 4 pierścionki (bez dodatkowego zgarniającego) a właśnie chcę przejść na 5 (nowy typ) więc muszę wymienić i tłok. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 3 Kwietnia 2010 Sprawdź odstojnik. Panowie ma ktoś doświadczenie z takimi zestawami naprawczymi z allegro?http://allegro.pl/item950398006_zestaw_naprawczy_t_25_t25_oryginal_ukraina.html Mam wyciek pod tuleją zasuwa olej i poza tym zaczął mi chlipać oliwę i myślę żeby wymienić już całość ze starego typu na nowy bo ja mam jeszcze tłoki na 4 pierścienie.A skąd pomiędzy blokiem a tuleją wziąłby się olej.Ciekawa konstrukcja tego tłoka na Allegro.Ja wolę tradycyjne.Rusek i tak lubi brać olej. Pierścienie długo nie wytrzymuą .Najlepsze są i tak te cienkie podwójne smarujące.Założyłem kiedyś zestaw naprawczy z pierścieniami tradycyjnymi jak u c330,nie pamiętam czyjej produkcji.Nie wytrzymały roku.Szukaj solidnej firmy .Obejrzyj co bierzesz,jak będziesz kupował zestaw naprawczy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 4 Kwietnia 2010 Wesołych Swiąt Luki czesto rzemiosło polskie moze byc lepsze od oryginału xD lub odwrotnie Twoje ryzyko jakie podejmujesz. Jak kupisz sprawdz czy tłok bedzie wpadał w tuleje czy powoli sie zsuwał. Mam jeszcze takie pytanie: ucha w tylnych felgach mają iśc na zewnątrz, czy od wewnatrz i czy te śruby, którymi przykręca się ta felge do tej tarczy mają iść nakrętka na zewnątrz czy od środka. Wymieniałem opony i nie pamiętam jak było wcześniej. I czy opona bieżnikowana może być przyczyną byjania ciągnika na szosie? Oj kolego tu nikt nie pomoze bo w ten sposób regulujesz szerokosc swego ciagniczka i to od własciciela zalezy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BOLO11 0 Napisano 5 Kwietnia 2010 Witam Doradźcie czy warto kupić do Władka glebogryzarkę .Tylko czy Władzio sobie poradzi , jeżeli tak to jakiej szerokości żeby Go nie zajechać .. Zastanawiam się nad tymi Japońskimi dostępnymi na Allegro, ceny są dosyć przystępne .Może ktoś z was posiada taką i coś doradzi w tym temacie. javascript:emoticon(':idea:') Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koko 0 Napisano 5 Kwietnia 2010 Kol.BOLO11 władek radzi sobie z polska glebogryzarką wyśmienicie,i takiej szerokości proponuję kupić.Niestety nie pamiętam jaką ma szer. roboczą Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BOLO11 0 Napisano 5 Kwietnia 2010 Kol.BOLO11 władek radzi sobie z polska glebogryzarką wyśmienicie,i takiej szerokości proponuję kupić.Niestety nie pamiętam jaką ma szer. robocząMam rozumieć że masz Grudziądzką . Na którym biegu gryzujesz żeby było dobrze sprawione? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deny96 0 Napisano 5 Kwietnia 2010 Witam. zamierzam zmienić tylne opony we władku, mam jeszcze oryginały ZSRR 11,2/28, zdecydowałem się zmienić na szersze od c330 12,4/28, znalazłem na allegro dwie firmy BKT 619zł/szt z gwarancją na 5 lat oraz PETLAS 619zł/szt, cena ta sama, nie wiem jak z jakością tych oponek, miał ktoś do czynienia z tymi markami? Jakie opony polecacie, a może ma ktoś na sprzedaż? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koko 0 Napisano 5 Kwietnia 2010 Kol.BOLO11 władek radzi sobie z polska glebogryzarką wyśmienicie,i takiej szerokości proponuję kupić.Niestety nie pamiętam jaką ma szer. robocząMam rozumieć że masz Grudziądzką . Na którym biegu gryzujesz żeby było dobrze sprawione? Wypożyczałem od znajomego.Są dwa biegi wolno bieżne dopasujesz w trakcie pracy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 5 Kwietnia 2010 Szukam użytkowników t-25 z kolumną kierowniczą od c-360. Dużo jest roboty z przekładką? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 6 Kwietnia 2010 Ustawiał ktoś może kąt wtrysku we władku? Tylko nie piszcie mi wersji książkowej z menzurkami bo takich nie posiadam może jest inny sposób? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 6 Kwietnia 2010 Szukam użytkowników t-25 z kolumną kierowniczą od c-360. Dużo jest roboty z przekładką?Robiłem niedawno.Dniówka pracy.Sprawuje się bardzo dobrze.Założylem kolumnę używaną. Kupiłem za 600 zł. Nie ma porównania. Solidna,lekko się kręci. W razie czego służę radą.Koło kierownicy z 15 cm niżej.Dodatkowo nalożyłem siedzenie za 250 na Allegro.Jazda komfort.Polecam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 6 Kwietnia 2010 Zauważyłem że na forum mamy jeszcze czas zimowy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 6 Kwietnia 2010 Powiedz jak jest z osadzeniem kolumny na otworach do których przykręcona jest stara? Możesz zrobić jakieś foto? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 6 Kwietnia 2010 Do otworów przykręcamy blachę~10mm, pod tylnie śruby podkładamy Płaskownik z 2 otworami , aby podnieś kolumnę-zwiększyć kąt,jak nabliżej deski rozdzielczej .Płaskownik dajemy pod blachęOtwory trzeba wytrasować i dopasować śruby.Następnie dopasować kolumnę .Przesuwamy ją nieznacznie w lewo bo nie pozwala rozdzielacz . Trasujemy otwory do przykręcenia kolumny.Kolumnny rozbieramy.Wałek ramienia dzwigni od 360 odcinamy gwint koło freza.Ucinamy~~150mm ramienia dzwigni od t25 licząc od zamocowania dzwigni.Spawamy solidnie razem pamiętać o dokładności spawania i sfazowaniu przed spawaniem.Pamiętać podczas spawania ze niektóre powierzchnie sa utwardzane.Na razie tyle fotografię mogę przrysłać koło niedzieli jak będzie trzeba. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 6 Kwietnia 2010 Ok czaje bazę. Muszę pogadać z sąsiadem ile by chciał za kolumnę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 8 Kwietnia 2010 Ale najlepiej sprawdzić gdzie się układ zapowietrza, to kup przezroczysty wężyk paliwowy o średnicy 80, albo 100 mm (już nie pamiętam) najlepiej o długości 1 m i na próbę wyrzuc tą rurkę co idzie do baku i wsadź ten wężyk tylko nie do końca bo będzie ci syf z dna ciągnęło i podłącz go bezpośrednio do pompy zasilającej (omijając odstojnik). Podpompuj ręczna pompką, bedziesz widział czy zaciąga powietrze. Jak nie będzie powietrza w wężyku to będzie nieszczelność w układzie rurka w zbiorniku-odstojnik-pompa zasilająca. Zrobilem tak jak kolega napisał powietrza juz nie ciagnął ale dlaczego moge pompowac reczna pompka bez problemu cały czas . A chyba nie powinno tak być . U mojego kolegi kilka razy podpompuje i pompki nie pozna juz wlozyc nie wiem co jest tego przyczyną . Zamienilem od niego tez pompkę reczną i dalej to samo wiec nie jest ona tego przyczyną . Może ktoś mi pomoże Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trilowiec 0 Napisano 8 Kwietnia 2010 Ale najlepiej sprawdzić gdzie się układ zapowietrza, to kup przezroczysty wężyk paliwowy o średnicy 80, albo 100 mm (już nie pamiętam) najlepiej o długości 1 m i na próbę wyrzuc tą rurkę co idzie do baku i wsadź ten wężyk tylko nie do końca bo będzie ci syf z dna ciągnęło i podłącz go bezpośrednio do pompy zasilającej (omijając odstojnik). Podpompuj ręczna pompką, bedziesz widział czy zaciąga powietrze. Jak nie będzie powietrza w wężyku to będzie nieszczelność w układzie rurka w zbiorniku-odstojnik-pompa zasilająca. Zrobilem tak jak kolega napisał powietrza juz nie ciagnął ale dlaczego moge pompowac reczna pompka bez problemu cały czas . A chyba nie powinno tak być . U mojego kolegi kilka razy podpompuje i pompki nie pozna juz wlozyc nie wiem co jest tego przyczyną . Zamienilem od niego tez pompkę reczną i dalej to samo wiec nie jest ona tego przyczyną . Może ktoś mi pomoże Kolego co ty piszesz, zapal ciągnik i popatrz na wężyki czy bąbelki powietrza zaciąga. A jak pompujesz pompką zasilającą to ma Ci się paliwo do baku przelewać co słychać na zgaszonym silniku. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach