XM555 0 Napisano 30 Maja 2010 Filtr powietrza do regeneracji... Słuchajcie jak mój władzio chodził od początku na superoli cb/sf a ostatnio został zalany sezonowy cb to teraz dalej mogę śmigać na wielosezonowym cb/sf (ze 20mth na sezonie się napracował) I ewentualnie trzymać się dalej superolu czy można się pozastanawiać np nad turdusem (jeśli nie ma on za dużo wszystkich dodatków, i nie zrobi z brudasa super czyściocha ) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 30 Maja 2010 Witam.Do luki21-sądzę że problem leży po stronie ssania paliwa.Mam C-360 i jak czasami mi się przytka w zbiorniku a jeszcze nie zgaśnie tylko się dusi to ściągam wężyk z odstojnika - silnik odzyskuje "wigor"a jak jeszcze jest zapas paliwa w filtrach to zdążę przedmuchać sprężarką z ciągnika i podłączyć z powrotem wężyk z paliwem nie gasząc ciągnika. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 30 Maja 2010 Wszystkie wymienione poniżej problemy odpadają.Filtr powietrza z tego względu że jak odłączę kolektor ssący od filtra i dam bezpośrednio żeby zaciągał ile chce to jest tak samo. A Przytkane przewody paliwowe też gdyż nie ma takiego przewodu ani dziurki której nie przedmuchał podciśnieniem a podejrzane rurki wymieniłem na nowe.\ Czekam na dalsze propozycje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boro 0 Napisano 30 Maja 2010 Witam.Zrobiłem wladka i chodzi jak żyleta ma jad i ma dużo siły.Przyczyna był zle wtrysk ustawiony i był zle rozrzad ustawiony a teraz pali na dyk za pierwszym razem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbens 0 Napisano 4 Czerwca 2010 W końcu udało mi się uszczelnić układ paliwowy, wymieniłem sparciałą uszczelkę gumową w odstojniku, dałem przezroczyste przewody, od odstojnika do pompy idzie paliwo bez powietrza, a ze zbiornika paliwa do odstojnika paliwo cieknie tak ciurkiem, ale najważniejsze, że na pompe nie idzie powietrze. Teraz Władek idzie jak grzmot Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mozaden 0 Napisano 5 Czerwca 2010 Witam.Mam takie pytanie odnośne odpalenia T25A bez akumulatora za pomocą drugiego ciągnika jakieś kable czy coś. Można go jakoś odpalić za pomocą drugiego ciągnika nie ciągając go na linie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek76 0 Napisano 5 Czerwca 2010 Oczywiście, że można odpalić przewodami tylko muszą być odpowiedniego przekroju min 200 A Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 5 Czerwca 2010 Witam.Można odpalić,z tym że alternator musi mieć zapewniony odbiór prądu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mozaden 0 Napisano 5 Czerwca 2010 To jak to zrobić? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 5 Czerwca 2010 Alternator zawsze można odłączyć. Ja walczę z lokalizacją zapowietrzania się maszyny. Jak na razie 5:0 dla feleru przegrywam każde starcie. Coś jest nie tak bo nawet jak odkręcę pompkę ręczną żeby dostało się powietrze to chodzi lepiej. Chyba zaczną po kolei rurki wymieniać... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 6 Czerwca 2010 Witam.Podaję materiał na temat sprawdzenia pompki zasilającej http://i47.tinypic.com/2rna0cm.jpg Nie wiem może tak robiłeś?Ale ja bym spróbował podłączyć wężyk do pompki zasilającej w miejsce ssania z zbiornika i włożyć do pojemnika np.5 litrowego z paliwem.Odpowietrzyć i zapalić ciągnik a pojemnik przemieszczać od położenia powyżej pompki zasilającej(aby paliwo samoczynnie spływało)do położenia niższego a by zobaczyć jaka jest zdolność zasysania pompki zasilającej.Jedna uwaga żeby w zbiorniku było miejsce na paliwo z przelewu. A nie jest czasami rurka ssąca za mocno zbliżona do dna zbiornika? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 6 Czerwca 2010 Rurka nie może być za nisko bo przez 26 było dobrze więc i teraz nic się z nią nie zmieniło. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mozaden 0 Napisano 6 Czerwca 2010 Powie mi ktoś jak to zrobić czy nie ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 6 Czerwca 2010 Powie mi ktoś jak to zrobić czy nie ? [/quoteNie trzeba żadnej filozofii.Dwa przewodyNajlepiej są w sprzedaży rozruchowe o dość dużym przekroju podlączyć minus na maśę a plus do plusa lub bezpośrednio do rozrusznika.Tylko nie pomyl biegunów. Najpierw zakładamy plus a potem minus bo może być buuuum. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 6 Czerwca 2010 Powie mi ktoś jak to zrobić czy nie ? Myślę że jakieś zjechane akumulatory masz założone. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 6 Czerwca 2010 wiarus jak możesz to luknij na mój post poniżej strony z 29 maja - sobota. Co o tym myślisz? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 6 Czerwca 2010 Alternator zawsze można odłączyć. Ja walczę z lokalizacją zapowietrzania się maszyny. Jak na razie 5:0 dla feleru przegrywam każde starcie. Coś jest nie tak bo nawet jak odkręcę pompkę ręczną żeby dostało się powietrze to chodzi lepiej. Chyba zaczną po kolei rurki wymieniać... Zapowietrzenie może nastąpić tylko w przewodach ssących tj do pompki plus pompka zasilająca.Trzeba dokładnie sprawdzić może być małe pęknięcie,tego nie widać.Przewody elastyczne szczegolnie plastikowe najlepiej wymienić na nowe ,mogą być mikropęknięcia.Zawsze jest przyczyna.Zawsze można porównać robiąc z lejka i i przewodu rodzaj lewatywy i podłączyć do pompy zasilającej.Cierpliwości musi się udać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 6 Czerwca 2010 Hmm dziś tak siedziałem nad schematem układu paliwowego i zobaczyłem że w pokrywie filtrów paliwa od góry odchodzi rurka połączona z przelewem wtrysków i idzie do baku. Tam jest śrubka z małym bardzo otworkiem nie taka jak każda w układzie tylko z takim malutkim. Mi się wydawał jakaś podejrzana i wymieniłem ją na inną z dużym otworem. Może tu przyczyna? Bo jak ostatnio odłączyłem przelew od zbiornika a dałem do słoika to moment był pełny aż nie możliwe że tyle paliwa z przelewu. Może tamta śruba z małym otworkiem działała jak dławik a teraz wszystko z filtrów ucieka na przelew po niewielkiej linii oporu a nie do pomp dlatego taki słaby? Może mało paliwa mu do pompki idzie ładnie a później ucieka? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 6 Czerwca 2010 Także zasłużenie możesz piwko wypić. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paffa 0 Napisano 6 Czerwca 2010 Tak to jest jak się chce ulepszyć coś całkiem nie potrzebnie.Jak ja kupiłem Władka, to ktoś w tą śrubę wbił kawałek metalu, żeby całkiem ją zaślepić i ciągnik stale się zapowietrzał.Wymień tą śrubę na tą z małym otworkiem i będzie dobrze. Teraz większość paliwa wraca przelewem do baku, a pompa nie ma odpowiedniej ilości paliwa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 6 Czerwca 2010 Myślicie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 8 Czerwca 2010 Ciekawe! Nie miałem takiego przypadku. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jak22 0 Napisano 9 Czerwca 2010 Witam! Z tą śrubką na przelewie to trzeba uważać nawet jak się kupuje nową w sklepie, zdarzają się z zadużą dziurką i kicha. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 9 Czerwca 2010 A co ma do tego większa dziurka, chyba nie sprzedają o większych dziurkach:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jak22 0 Napisano 9 Czerwca 2010 Niestety sprzedają. Miałem chyba ze 2 takie przypadki. Silnik niema siły słabiej wchodzi na obroty, jakby się zapowietrzał. Kolega jeździł z pompą wtryskową do naprawy i nic nie dało, a przyczyna była w zadużej dziurce. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach