Skocz do zawartości
Eryko.

Ciągnik Władimirec T-25.

Rekomendowane odpowiedzi

Pierścienie ,zapieczone lub zużyte.

Czy pilnowałeś stanu oleju i czy bierze olej.

 

 

Oleju wcale nie bierze ile nawet bym nie robił .

 

To Ci się trafił wyjątkowy egzemplarz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam właśnie zakupiłem nowy alternator do swojej "bestji" tylko ze stary ma bodajże 6 wyjśc kablowych i oddzielny regulator a nowy regulator ma w montowany w siebie i z tego powodu ma tylko 3 wyjścia kablowe niech ktos podżuci schemat jak to podpiąć bo sam nie nam za wiele czasu aby do tego dochodzic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znajdz temat " Elektryka w ciągnikach " tam jest opis podłączania alternatora z regulatorem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja robię do 100 stopni .

 

jak raz glebo-gryzowałem kukurydzę to mi skali brakło ze 14o miał ale go schłodziłem i jeździ dalej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja robię do 100 stopni .

 

jak raz glebo-gryzowałem kukurydzę to mi skali brakło ze 14o miał ale go schłodziłem i jeździ dalej

 

"Słuchać hadko"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quo cześć koledzy mam problem z hydraulikom na pusto podnosi tylko musi wejść na wysokie obroty jak podepnę szpile do załadunku bel to ma już problem z podniesieniem a wiosną bez problemu podnosił Amazona 2,5 metrowego z ziarnem bez problemu a teraz to by go nawet nie ulżył tak mi się stało w jednej chwili jedną bel podniósł ale słabo zobaczyłem że niema stanu oleju i dolałem oleju takiego jak była zalana hydraulika czyli superol cc wiesz co postul miałem podobny problem jak wjechałem z płkugiem w pole nagle nie miałem podnoszenia jak chciałem nawrócić też mały stan oleju dolałem podnosi przejechałem razpole iznowu to samo brak podnoszenia oleju pełowszystko ok wycieki jak zawsze i wiesz co wystarczyło zrobić popuściłem zlacze na przewodzie do silownika kilak razy ruszyłem dzwigniąq podnoszenia w obie strony aż zaczeło dobrze chodzić trochę oleju ubyło w zbiorniczku dolałem i podnosi do tej pory wszystko dalej bez problemu a ciągnik mam z 1976 najstarszy model

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cześć koledzy mam problem z hydraulikom na pusto podnosi tylko musi wejść na wysokie obroty jak podepnę szpile do załadunku bel to ma już problem z podniesieniem a wiosną bez problemu podnosił Amazona 2,5 metrowego z ziarnem bez problemu a teraz to by go nawet nie ulżył tak mi się stało w jednej chwili jedną bel podniósł ale słabo zobaczyłem że niema stanu oleju i dolałem oleju takiego jak była zalana hydraulika czyli superol cc
wiesz co postul miałem podobny problem jak wjechałem z płkugiem w pole nagle nie miałem podnoszenia jak chciałem nawrócić też mały stan oleju dolałem podnosi przejechałem razpole iznowu to samo brak podnoszenia oleju pełowszystko ok wycieki jak zawsze i wiesz co wystarczyło zrobić popuściłem zlacze na przewodzie do silownika kilka razy ruszyłem dzwigniąq podnoszenia w obie strony aż zaczeło dobrze chodzić trochę oleju ubyło w zbiorniczku dolałem i podnosi do tej pory wszystko dalej bez problemu a ciągnik mam z 1976 najstarszy model

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy nie wiecie ci moze byc przyczyna wydostawania sie oleju przy głowicach z prawej strony i wiatrak przdmu(słowo zostało usunięte)e na lewa przez co cały błotnik zachlapany jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zakupiem taki alternator http://moto.allegro.pl/item1172439178_alternator_t25a_t25_t_25_t_25_vladimirec_nowy.html

 

 

i mam problem z jego podpiciem to znaczy wiadomo najgrubsze wyjscie to na akumulator troche ciensze na kontrolke a to trzecie cieniutkie nie wiem gdzie mam podpiac prosze o rade

Kolego pomogę ale dopiero wieczorem. Prześlij mi zdjęcie tyłu alternatora to ci opiszę ( najlepiej z bliska ). Wcześniej jaki miałeś alternator ilu przewodowy wiąże się to z potrzebą dołożenia dodatkowych kabli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zakupiem taki alternator http://moto.allegro.pl/item1172439178_alternator_t25a_t25_t_25_t_25_vladimirec_nowy.html

 

 

i mam problem z jego podpiciem to znaczy wiadomo najgrubsze wyjscie to na akumulator troche ciensze na kontrolke a to trzecie cieniutkie nie wiem gdzie mam podpiac prosze o rade

 

pod te trzecie nic nie podłanczasz. ja sam zmieniałem tydzień temu alternator i wstawiłem wlaśnie taki i pod te trzecie nic nie podłączyłem i jest w porządki. jesli poprzedni alternator miałeś na 2 przewody to nic nie musisz przerabiać..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
koledzy nie wiecie ci moze byc przyczyna wydostawania sie oleju przy głowicach z prawej strony i wiatrak przdmu(słowo zostało usunięte)e na lewa przez co cały błotnik zachlapany jest

jak chwile poczytałem rad kolegów którzy ci radzą plantować lub dociskać głowicę to sprawdziłem czy ta aby akurat jest forum o T-25. najprawdo podobniej musisz zmienić gumki na laskach popychacza. może też być pęknięta glowica ale jeśli to płynie od strony wiatraka to raczej gumki.

informacja do tych którzy tak radzą dociskając głowicę uszczelnia się tylko kompresję, a jeśli chodzi o plantowanie to głowica z cylindrem skłaada się na taki stożek i uszczelnia tylko kompresję więc skont tam pojawi się olej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

własnie w tym problem ze te cztery gumki sa czyste i suchutkie a na wiosne był u mechanika to moze odstawił fuszerke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
koledzy nie wiecie ci moze byc przyczyna wydostawania sie oleju przy głowicach z prawej strony i wiatrak przdmu(słowo zostało usunięte)e na lewa przez co cały błotnik zachlapany jest

Przyczyną chlapania może być:

Złe uszczelnienie prowadnic popychaczy(8 uszczelek ,po 4 od góry i dolu).

Zle uszczelnienie wtryskiwaczy(uszczelka miedziana pod wtryskiwaczem)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zakupiem taki alternator http://moto.allegro.pl/item1172439178_alternator_t25a_t25_t_25_t_25_vladimirec_nowy.html

 

 

i mam problem z jego podpiciem to znaczy wiadomo najgrubsze wyjscie to na akumulator troche ciensze na kontrolke a to trzecie cieniutkie nie wiem gdzie mam podpiac prosze o rade

Kolego pomogę ale dopiero wieczorem. Prześlij mi zdjęcie tyłu alternatora to ci opiszę ( najlepiej z bliska ). Wcześniej jaki miałeś alternator ilu przewodowy wiąże się to z potrzebą dołożenia dodatkowych kabli.

 

właśnie tak mi się zdawało i tak podpiołem tylko ze alternator ładował przez pół dnia w poządku a nastepnie z przerwami raz tak raz nie a teraz już wcale czyzby się popsół

popszedni alternator miał 5 wyjśc więc okadlowanie do nowego zrobiłem od zera wywaliłem nawet amperomięz bo tez wariował a i tak nie ma ładowania

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co się dzieje. Dymi z rurki tej z boku silnika to powinno ubywac oleju w silniku a tu odwrotnie przybywa .Nie przybywa go jakos duzo ale mialem wczesniej maksimum a teraz mam trochę więcej niż maksimum na mierce .Proszę o rady

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie wiem co się dzieje. Dymi z rurki tej z boku silnika to powinno ubywac oleju w silniku a tu odwrotnie przybywa .Nie przybywa go jakos duzo ale mialem wczesniej maksimum a teraz mam trochę więcej niż maksimum na mierce .Proszę o rady

 

prawdopodobnie leją ci końcówki wtryskiwaczy i do oleju dostaje się nie poprzez nieszczelne pierścienie niespalona ropa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie wiem co się dzieje. Dymi z rurki tej z boku silnika to powinno ubywac oleju w silniku a tu odwrotnie przybywa .Nie przybywa go jakos duzo ale mialem wczesniej maksimum a teraz mam trochę więcej niż maksimum na mierce .Proszę o rady

Jeżeli dymi z rurki odpowietrzającej ,to gazy spalinowe dostają się do skrzyni korbowej przez tłok( pierścienie zapieczone lub zużyte) czasem przez zużyte prowadnice zaworów.

Oleju przybywa z powodu dostawania się niespalonego paliwa do oleju pzez cylindry(sprawdzić wtryski), innej możliwości nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam problem z hydrauliką w t 25 to znaczy jak jest zimny olej to nie chce podnośić pompa chyba jest dobra bo na gorącym oleju podnośi nawet kośiarke rotacyjną tą dużą od c 360 przypuszczam ze coś z rozdzielaczem tylko co robi się coraz chłodniej i z rana zaczyna to byc denerwujące czekać 10 minut albo i więcej az podniesie przypiętą maszyne układ zalany mam superolem

pozdrawiam i prosze o rade

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam mam problem z hydrauliką w t 25 to znaczy jak jest zimny olej to nie chce podnośić pompa chyba jest dobra bo na gorącym oleju podnośi nawet kośiarke rotacyjną tą dużą od c 360 przypuszczam ze coś z rozdzielaczem tylko co robi się coraz chłodniej i z rana zaczyna to byc denerwujące czekać 10 minut albo i więcej az podniesie przypiętą maszyne układ zalany mam superolem

pozdrawiam i prosze o rade

Czy na pewno superolem - przeważnie zalewa sę hipolem ( olej przekładniowy) lub olejem hydraulicznym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam mam problem z hydrauliką w t 25 to znaczy jak jest zimny olej to nie chce podnośić pompa chyba jest dobra bo na gorącym oleju podnośi nawet kośiarke rotacyjną tą dużą od c 360 przypuszczam ze coś z rozdzielaczem tylko co robi się coraz chłodniej i z rana zaczyna to byc denerwujące czekać 10 minut albo i więcej az podniesie przypiętą maszyne układ zalany mam superolem

pozdrawiam i prosze o rade

Sprawdż filter oleju-pod siedzeniem oraz przewód zasysający.Pod warunkiem ze jest stan oleju.Gdyby był rozdzielacz , to nie miałaby znaczenia gęstość oleju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, chiałem zaciągnąć porady, którą umieściłem przez przypadek w nowym temacie pod nazwą akumlator, oczywiście chodzi o t 25. odpiszcie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...