Skocz do zawartości
Eryko.

Ciągnik Władimirec T-25.

Rekomendowane odpowiedzi

kolego WIARUS filtry są przeczyszczone, węże przedmuchane, pompka paliwo dostaje tylko albo nie podaje do pompy albo pompa jest walnięta, podczas ręcznego pompowania paliwo leje się z pompki na ziemie..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kolego WIARUS filtry są przeczyszczone, węże przedmuchane, pompka paliwo dostaje tylko albo nie podaje do pompy albo pompa jest walnięta, podczas ręcznego pompowania paliwo leje się z pompki na ziemie..

Prawdopodobnie nie znasz budowy pompki zasilającej. Pompka ręczna jest tylko, pomocniczą.Popatrz w postach z 1 maja 2010,tam jest budowa pompy zasilającej.Natomiast jeżeli pompujesz pompką ręczną i cieknie,to tymczasowo może być jeżeli pompuje, ale jeżeli ją dokręcisz ma nie cieknąć.Wymień pompę zasilającą- nie jest droga.Ściąg sobie najlepiej katalog z internetu i nie rób nigdy w ciemno jeżeli nie znasz budowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kolego WIARUS filtry są przeczyszczone, węże przedmuchane, pompka paliwo dostaje tylko albo nie podaje do pompy albo pompa jest walnięta, podczas ręcznego pompowania paliwo leje się z pompki na ziemie..

Nie dopisałem że jak tylko leje pompka ręczna to wystarczy ją wymienić lub tylko oringi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W pompie zasilającej - jak w każdej pompie -jest dwa zawory ssący i tłoczący.Jeżeli zawór się zużyje,lub coś pod niego podejdzie wtedy nie trzyma i paliwo wraca do zbiornika.Można wymienić sam zawór albo cała pompkę- nie jest droga. Łatwiej zapalić gdy wcześniej podpompujemy ręczną pompką.

kolego warius czy chodzi o te plastikowe zaworki ze sprężynką? bo wymieniałem je i nic nie pomogło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W pompie zasilającej - jak w każdej pompie -jest dwa zawory ssący i tłoczący.Jeżeli zawór się zużyje,lub coś pod niego podejdzie wtedy nie trzyma i paliwo wraca do zbiornika.Można wymienić sam zawór albo cała pompkę- nie jest droga. Łatwiej zapalić gdy wcześniej podpompujemy ręczną pompką.

kolego warius czy chodzi o te plastikowe zaworki ze sprężynką? bo wymieniałem je i nic nie pomogło

Wykręć pompę zasilającą

Po wykręceniu sprawdż jak pracuje pompując rolką,można wtedy sprawdzić czy działa tłok i zawory.Może coś się zacina.W razie zastrzeżeń wymień pompę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lecho33. Czy metalowe rurki paliwa masz łączone przewodami igielitowymi, jeśli tak to je wywal i zamień je na gumowe odporne na paliwo i olej. Te przezroczyste igielitowe twardnieją i nawet dokręcanie opasek już nie uszczelnia połączenia. Ja w sowim Władku chyba ze 3 miesiące męczyłem się z zasilaniem w paliwo, schodziło i schodziło. Ale przynajmniej powymieniałem wszystkie uszczelki miedziane na połączeniach i nic . Jak postał ze 2 - 3 godziny już musiałem odpowietrzać układ by uruchomić ciągnik. W końcu zdecydowałem się na wymianę obu plastikowych przezroczystych przewodów na gumowe . Trochę nie bardzo mi to pasowało gdyż w tych przezroczystych widać było kiedy jest w nich powietrze. Ale teraz ciągnik pali od razu i nawet po 2 tygodniach bez pompowania pompą ręczną

Tu jeden z kolegów pisze, że ma problemy z instalacją elektryczną. Ja nie jestem elektrykiem ale widzę , że jest on jeszcze większym neptykiem niż ja i radzę jemu poprosić kogoś kto ma trochę pojęcia o prądach . Inaczej to co najmniej spali instalację elektryczną lub ciągnik. Też przerabiałem podone problemy ze światłami robiło mi zwarcie w przedniej lampie i tu jest ewidentne zwarcie i może ono być w lampie tej którą kolega lutował i może ma jeszcze te tylne lampy metalowe. Radzę mu by pomógł mu ktoś kto chociaż trochę wie jak prowadzić i łączyć przewody by nie zrobić zwarć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze, że też wymieniłem zaworki w pompie zasilającej i uszczelniłem tłoczek ręcznej pompki w końcu wymieniłem na nowa ręczą pompkę co było najgorszą rzeczą - gdyz nowej pompki nie mogłem uszczelnić uszczelkami miedzianymi przy przykręcaniu do pompki zasilającej - tak, że spowrotem wróciła stara pompka ręczna. Przekonałem się , że w moim Władku najczęściej dokuczają w sumie duperele, najprostsze usterki, właśnie jak kłopoty z uszczelnieniem układu paliwa , uszczelnienia układu hydrauliki i tak można wymieniać i wymieniać - aż mi już obrzydło ciągłę uszczelnianie lub jakieś regulacje a traktor pracuje na 4 ha tj. więcej stoi jak pracuje,

Mam jeszcze do kolegów posiadaczy T25 pytania czy ktoś z Was montował kompletną instalację elektryczną takie jak oferowane są na Allegro , czy te instalacje pasują na zaciski i czy kolory odpowiadają schematowi ? Lubię jak sprzęt działa prawidłowo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolega "WIARUS" pompka zasilająca jest sprawna 100%, pompka ręczna też, są nowe, moim zdaniem jest coś w pompie wtryskowej ponieważ paliwo do niej dochodzi ale nie stwarza ciśnienia, wraca powrotem z filtrów, odkręciłem węże z sekcji do wtrysków i podczas "kręceniem" nic nie wytryskuje...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kolega "WIARUS" pompka zasilająca jest sprawna 100%, pompka ręczna też, są nowe, moim zdaniem jest coś w pompie wtryskowej ponieważ paliwo do niej dochodzi ale nie stwarza ciśnienia, wraca powrotem z filtrów, odkręciłem węże z sekcji do wtrysków i podczas "kręceniem" nic nie wytryskuje...

Jak paliwo wraca przelewem, to rzeczywiście być coś z pompą.Jedynie gdyby wcześniej łapnął więcej powietrza to istnieje możliwość zapowietrzenia sekcji.Do odpowietrzenia służy śruba u góry sekcji.W środku pomiędzy przewodami wc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kolega "WIARUS" pompka zasilająca jest sprawna 100%, pompka ręczna też, są nowe, moim zdaniem jest coś w pompie wtryskowej ponieważ paliwo do niej dochodzi ale nie stwarza ciśnienia, wraca powrotem z filtrów, odkręciłem węże z sekcji do wtrysków i podczas "kręceniem" nic nie wytryskuje...

Jeszcze dodam że ważna jest plastyczność podkładek miedzianych.Podkładki dajemy nowe ,lub stare rozgrzewamy i gwałtownie studzimy.Wtedy odzyskują plastyczność.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam takie pytanie.Gdy mam czasem problem z odpaleniem w zimie ciągnika bo akumulatory nie dają rady to mam kable rozruchowe i jak np.wyjme akumulator z samochodu 55a i podłącze równolegle to czy nie uszkodzę tega małego akumulatora że podłącze do tak dużych akumulatorów i pójdzie za duży pobór prądu ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie powinno się nic stać. ja też tak robię w zimę i nic się nie stało do tej pory. tylko ja podłączam pod ten kabel do rozrusznika i pod mase.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie powinno się nic stać. ja też tak robię w zimę i nic się nie stało do tej pory. tylko ja podłączam pod ten kabel do rozrusznika i pod mase.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie powinno się nic stać. ja też tak robię w zimę i nic się nie stało do tej pory. tylko ja podłączam pod ten kabel do rozrusznika i pod mase.

 

Ale też podłączałeś taki mały akumulator z osobowego samochodu??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
BOLO co z moim schematem?

Niestety dopiero dzisiaj oDebra1łem twoja wiadomość i jutro do południa ci podeślę na e-maila

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w pompie wtryskowej władimirca istnieje coś takiego jak zaworek zwrotny. wkręcony jest do korpusu pompy od strony kadłuba silnika, odpowiada za utrzymanie ciśnienia zasilania paliwem sekcji wtryskowej,w przypadku uszkodzenia lub złego wykonania paliwo podawane przez pompkę zasilającą wraca do pompki,rozpoznać ten zaworek można po połączeniu powrotnym do pompki zasilającej.zaworek ten wykonany jest w postaci śruby dwustronnej z wydrążonym kanałem zamykanym zaworkiem kulowym, koszt zakupu w mich stronach to około 12 zł. polecam dokupić uszczelki miedziane do montażu.przed zakupem polecam sprawdzić prawidłowość montażu nowego zaworka gdyż spotkałem się z egzemplarzem wadliwie złożonym który uniemożliwiał odpływ nadmiaru paliwa, w przypadku wadliwego działania zaworka układ paliwowy się zapowietrza, sekcja wtryskowa nie dostaje dostatecznej ilości paliwa itp a w efekcie ciągnika nie odpalimy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam władimirca z 1984 roku pracuje na 20h od 3 lat dokupiłem mu c-360 maszyna nie do zajechania pracuje we wszystkich maszynach nawet prasuje nim

ładowacz, rotacyjna bez remontu w skrzynie nigdy nie patrzyłem tylko pompa paliwowa i pierścienie były wymieniane jedynym minusem jest to ze pracy oring mi przepuszcza olej na tylnej zwolnicy chlapie sie olejem a tak to super...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do Witolda. W zwolnicy nie ma oringa , są tam dwa simeringi. Wymiana nie jest skomplikowana, ale trzeba zdjąć koło i wymontować oś koła, a po zmontowaniu regulować luz i napięcie łożysk.zmieniając ilość podkładek regulacyjnych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...