xxxskalpel114 0 Napisano 24 Listopada 2010 Mam jeszcze jedno pytanie związane ze skrzynią, kiedyś miałem takiego Władka t25A. Był z 1989 i miał półbiegi, które nadawały się np do sadzarki a teraz mam z roku 1977r i on nie ma takiego czegoś. Można jakoś przerobić, czy może przełożyć skrzynie na jakąś młodszą??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bronek 0 Napisano 24 Listopada 2010 Kolego Barley-BR masz uszkodzoną lub zużytą sekcję wysokiego ciśnienia.Powstał za duży luz pomiędzy tłoczkiem a cylindrem sekcji. Prawdopodobnie dostały się jakieś twarde śmieci i sekcja się zużyła. Podczas pracy elementy sekcji są smarowane i uszczelniane paliwem. Być może zablokował się zaworek odpowiedzialny za utrzymanie ciśnienia podawanego z pompki zasilającej do sekcji.Jak jest podparty to paliwo zmyka do pompki zasilającej.Zaworek to druga śruba licząc od góry pompy w korpusie, od strony silnika. Wykręcić i sprawdzić go można na spokojnie bez obawy że się ingeruje w elementy pompy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barley_BR 0 Napisano 25 Listopada 2010 Pompka zasilajaca daje cisnienie.Paliwo dociera do pompy wtryskowej,ale z niej juz nie wytryskuje sekcja.Zaworek zwrotny nie byl podparty.Orientujecie sie moze ile moze kosztowac regeneracja pompy wtryskowej?Czy lepiej jest kupic nowa? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 25 Listopada 2010 Witam.Tak z ciekawości zapytam,czy w czasie testu dodałeś gazu? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 25 Listopada 2010 Wymiana Sekcji to koszt ok. 60-80 zł, a regeneracja nawet do 300 zł Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 25 Listopada 2010 BOLO11 nie robiłem nic nie odpinałem żadnych lamp, tylko przełożyłem bezpiecznik na oryginalny i włączyłem światła i jest ok. Nie pali ani nic. Świeciłem je chyba z 10 min i nic bezpiecznik zdrowy i kable zimne czyli jest chyba ok. Nie mam pojęcia co było. Zobaczymy co będzie dalej jak tak to się będzie powtarzało to będę szukał po lampach lup po przewodach:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 25 Listopada 2010 Pompka zasilajaca daje cisnienie.Paliwo dociera do pompy wtryskowej,ale z niej juz nie wytryskuje sekcja.Zaworek zwrotny nie byl podparty.Orientujecie sie moze ile moze kosztowac regeneracja pompy wtryskowej?Czy lepiej jest kupic nowa?Pompiarz wymieni Ci sekcję a przy okazji obejrzy pompę fachowym okiem.Koszt naprawdę niewielki w porównaniu z dzisiejszymi cenami.U dostawczego transita zapłaciłem 3 tysiące za uszczelnienie pompy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BOLO11 0 Napisano 25 Listopada 2010 BOLO11 nie robiłem nic nie odpinałem żadnych lamp, tylko przełożyłem bezpiecznik na oryginalny i włączyłem światła i jest ok. Nie pali ani nic. Świeciłem je chyba z 10 min i nic bezpiecznik zdrowy i kable zimne czyli jest chyba ok. Nie mam pojęcia co było. Zobaczymy co będzie dalej jak tak to się będzie powtarzało to będę szukał po lampach lup po przewodach:) Spróbuj parę naście razy załączyć i wyłączyć światła i wtedy zobaczysz czy jest OK. jednokrotna próba nie daje pewności. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 25 Listopada 2010 BOLO11 robiłem tak, kilkanaście razy i jest ok:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 25 Listopada 2010 Barley_BR tutaj masz link http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-wladimirec-naprawa-gwarancja-i1322053775.html gdzie regenerują pompy wtryskowe tak jak mówiłem koszt ok 300 zł Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bronek 0 Napisano 25 Listopada 2010 W moich stronach koszt zakupu nowej pompy około 600 zł, koszt zakupu polskiej pompy do władimirca około 1000 zł, pompa po regeneracji 300 zł. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bronek 0 Napisano 25 Listopada 2010 Kolego xxxskalpel 114. Jak dobrze zrozumiałem piszesz o biegach pełzających? Spotkałem się z tym że w niektórych władkach nie były fabrycznie montowane biegi zwolnione. Obejrzyj obudowę skrzyni biegów i zobacz czy z lewej strony poniżej pokrywy wałka pośredniego masz gniazdo na łożyska wałka dodatkowego. Jak go niema to trudno będzie to zrobić. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert23 0 Napisano 25 Listopada 2010 Barley_BR tutaj masz link http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-wladimirec-naprawa-gwarancja-i1322053775.html gdzie regenerują pompy wtryskowe tak jak mówiłem koszt ok 300 zł Barley_BR spokojnie możesz wyjąc pompe i odesłać do tego zakładu, sam juz jakiś czas temu do niego wysyłałem swoją tylko to było w C-330 i ciągnik teraz jak nowo narodzony Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barley_BR 0 Napisano 25 Listopada 2010 Dziekuje za pomoc i przydatne informacje.Dzisiaj wymontowalem pompe wtryskowa.Od razu zawiozlem ja do serwisu znajdujacego sie w mojej okolicy.Znajomi polecili mi ten zaklad.Koszt kapitalnego remontu pompy kosztuje 300zl.Dodatkowo udzielaja pisemnej rocznej gwarancji.W sobote jade ja oDebra1c.Mam nadzieje,ze sie nie zawiode =-). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BOLO11 0 Napisano 26 Listopada 2010 Witam Powiedzcie jakie powinno być ciśnienie oleju na zegarze . Po odpaleniu na zimnym na wolnych obrotach okło500 prawie 4 , natomiast po zagrzaniu do 80 stopni podczas pracy obroty około1800( orka) jest w okolicy 3 a jak stanę i włwdek pracuje na wolnych ok500 spada do 1. Czy tak powinno być czy muszę pomyśleć o nowej pompie . Koło zaworu kulkowego nie było grzebane , jest jeszcze zaplombowany Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek76 0 Napisano 26 Listopada 2010 Jest ok. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek76 0 Napisano 26 Listopada 2010 Jest ok. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 26 Listopada 2010 Witam Powiedzcie jakie powinno być ciśnienie oleju na zegarze . Po odpaleniu na zimnym na wolnych obrotach okło500 prawie 4 , natomiast po zagrzaniu do 80 stopni podczas pracy obroty około1800( orka) jest w okolicy 3 a jak stanę i włwdek pracuje na wolnych ok500 spada do 1. Czy tak powinno być czy muszę pomyśleć o nowej pompie . Koło zaworu kulkowego nie było grzebane , jest jeszcze zaplombowanyCiśnienie oleju w czasie pracy 1,5- 3,5 Na jałowych obrotach od 0,8.Na zimnym oleju wartości są wyższe.Cisnienie krytyczne spadek poniżej 0,8. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 26 Listopada 2010 Ciśnienie masz idealne! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 26 Listopada 2010 Witam! BOLO11 znów mi wywala ten bezpiecznik nie mam pojęcia czemu. Ale kiedy dziś zakładałem lampy (kupiłem nowe, takie jak w przyczepkach samochodowych są) skapnąłem się ze nie ma stopu, myślę że to dlatego:) Przepatrzyłem wszystkie kable i nigdzie nie mam prądu co może być??? Jeśli nie znajdę przyczyny to podłącze inaczej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 26 Listopada 2010 Jak nie ma zasilania to raczej nic się nie zaświeci. Może spalony masz przełącznik na dzwigni pedału hamulca? Najlepiej daj nowy przewód od bezpieczników potem puść go przez nowy włącznik i prosto pod żarówkę. Do tego masa i efekt murowany. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 27 Listopada 2010 Witam! Przełącznik na dźwigni pedału jest ok bo wykręcałem go i sprawdzałem, nie było prądu i poprowadziłem z puszki bezpiecznikowej prąd i jest ok. Ale chyba przełącznik będzie do wymiany bo raz świeci a raz nie. Jaki jest kosz takiego mechanizmu? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PAWELEK24 0 Napisano 27 Listopada 2010 witam.panowie rozpadl mi sie lacznik walkow sprzegla,w walku od strony skrzyni zniszczylo frez na klin,zauwazylem ze dosyc mocno chodzi na boki walek od strony silnika i mam pytanie czy tam jest lozysko wachliwe?czy zwykle bo szukam przyczyny zniszczenia tego lacznika. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 27 Listopada 2010 witam.panowie rozpadl mi sie lacznik walkow sprzegla,w walku od strony skrzyni zniszczylo frez na klin,zauwazylem ze dosyc mocno chodzi na boki walek od strony silnika i mam pytanie czy tam jest lozysko wachliwe?czy zwykle bo szukam przyczyny zniszczenia tego lacznika. Łącznik obok ośki sprzęgła jest jednym ze słabych punktów ciągnika.Siada w nieoczekiwanym momencie.Trzeba go czasem kontrolować bo powstaje luz skręca się i uszkadza się wałek.W kole zamachowym jest łożysko wahliwe 1204-rzadko wysiada.Wałek sprzęgłowy trzeba wymienić.Jak się wymieni sam wałek ,to nic sie nie stanie ale wyje skrzynia,bo pozostałe koła są podjechane. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 27 Listopada 2010 witam.panowie rozpadl mi sie lacznik walkow sprzegla,w walku od strony skrzyni zniszczylo frez na klin,zauwazylem ze dosyc mocno chodzi na boki walek od strony silnika i mam pytanie czy tam jest lozysko wachliwe?czy zwykle bo szukam przyczyny zniszczenia tego lacznika.Nie dopisałem że luz wałka ustawiamy podkładkami dystansowymi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach