Skocz do zawartości
Eryko.

Ciągnik Władimirec T-25.

Rekomendowane odpowiedzi

Półoś wejdzie, po prostu wieloklin nie trafia na odpowiednie wpusty.Przekręć oś odrobinę w lewo lub w prawo. Ustaw przed włożeniem oś prostopadle do osi ciągnika.Sprzęgło kłowe blokady musi być nasunięte na obudowę mechanizmu różnicowego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że wejdzie, bo mi się raz udało, ale musiałem wyjąć półoś bo wykręcona szpilka blokowała. Tulejka blokady jest zablokowana, ale to cholerstwo jest ciężkie i na dodatek nie foremne, ciężko to ustawić. Ani podlewarować ani podwiesić a do tego trzeba trafiać jednocześnie ośką w hamulce. Kilkanaście prób i kicha.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Może podpowiem jak robiłem to w C-360(w dwie osoby).Postarać się ustawić frezy w zgodnych położeniach.Zespół pochwa z zwolnicą podnieśliśmy na rurce calowej.Należy utrzymać poziome położenie po przyłożeniu do frezów w otworze i jednocześnie starać się wcisnąć.Jeżeli istnieje taka potrzeba jedną ręką pokręcić za piastę koła aby do precyzować ustawienie frezów(można zostawić skrzynię na biegu).Rurka włożona między zwolnicę a półksiężyc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki tekmie za podpowiedź. Spróbuje coś pokombinować z tą rurką żeby równo to podwiesić. A z tymi frezami w skrzyni to jest tak, że jeśli tulejka (pierwsza) obróci się o 1mm to frezy na drugiej obracają się o 2mm w tym samym kierunku i tu jest ta trudność, żeby przy wkładaniu półosi nie poruszyć tej tulejki a jednocześnie trafić drugą ośką w hamulce. Jutro znów będę próbował .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! Ja w sprawie filtra powietrza, bo doczytałem się ze w filtrze powietrza też ma być olej, a tym dekielku na samym dole co jest zapięty na spinkach, ale którędy wlać ten olej?? Odpiąć ten dekielek. wlać olej i z powrotem założyć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego xxxskalpel114 odepnij ten dekielek,wylej syf,odkręć motylek w środku dekielka,wyciąg ten plastik i wymyj wszystko.Podobnie wyciąg i wymyj cały wkład

filtra,wysusz.Włóż to na swoje miejsce,zalej dekielek nowym olejem

i zapnij go

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dekielek w filtrze powietrza się odpina. Po odpięciu i wylaniu starego oleju należy dekielek wyczyścić z osadu i umyć i nalać czystego oleju. Wkład z filtra należy wyjąć i też wymyć i wysuszyć.Wlot powietrza do filtra tez należy odkręcić i mechaniczne wyczyścić z pyłu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie dużo ma być w tym filtrze tego oleju ? Litra wystarczy ? Ma być wlany do tego kółka środkowego czy tego ogólnego ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie dużo ma być w tym filtrze tego oleju ? Litra wystarczy ? Ma być wlany do tego kółka środkowego czy tego ogólnego ?

Ręce opadają.pomyśl trochę.Niedawno, bo w środę opisałem dokładnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Melduję, że udało się założyć zwolnicę, zostało z górki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja chciałbym pociągnąć temat akumulatora do rozrusznika tego litewskiego panowie kupiłem go 3 lata temu i sprawuje się świetnie kręci i pali przy -20 ale padł mi akumulator miałem wywrotkę i chyba przy tym dostały zwarcie dwie cele bo nie ładują ijest napięcie 8v i nie ma szans na odpalenie a mam pytanie czy ktoś z doświadczenia wie jaki może być minimalna wielkość akumulatora do rozrusznika szybko obrotowego u władka pozdrowienia , A do ciebie paffa przerobiłem wspomaganie wg.twojego pomysłu ale założyłem układ od starego mercedesa i kierownica nie ledną ręką a jednym palcem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że do wysokoobrotowego rozrusznika wystarczy akumulator 100 do 120Ah. Mam od kilku lat akumulator 110Ah i wystarcza prądu w zimę na podgrzanie świecy i rozruch silnika hej!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie:) Ap ropo wspomagania w T25, ma ktoś z Panów w swoim Władku wspomaganie, bo ja też bym chciał zrobić, ale nie wiem co mi jest potrzebne, jak to zamontować, jaki będzie koszt, czy to zdaje egzamin ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam zamiar założyć wspomaganie w składzie orbitrol 100, pompa NSZ14, siłownik 50-tka, naczynko ze szrotu a kolumna może ta sama tylko trochę skrócona ewentualnie od jakiegoś auta. Generalnie bez tura kierownica chodzi lekko (gałka i jedna ręka) ale z turem i np. balotem kiszonki to trzeba ciągnąć przy minimalnej prędkości. Do tego szerokie opony na przodzie. Tak że przyda się wspomaganie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam aku 88ah i przy minus 10 pali od strzała,bez odprężnika oczywiście.

Im mniejszy aku-oczywiście bez przesady- tym szybciej sie naładuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie a nie wiece co można zrobić, żeby kierownica w miarę lekko się kręciła, oprócz wspomagania? Gadałem z kolegą i dziadkiem to u nich we Władku gałką się kręciło. Nie wiece co można zrobić ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego skalpel,posmarować zwrotnice dobrym smarem,napompować koła przednie do 2.0 atm,zmień olej w przekładni.

Jak nie pomoże to załóż przekładnie od C360

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Temat akumulatorów. Koledzy bez przesady aku musi mieć odpowiednia moc rozruchową. Dla rozrusznika liczy się pierwsze uderzenie prądu przy starcie. Rozruch potrafi na początku pociągnąć nawet 900 do 1000 A. Aku o małej pojemności i dużym prądzie rozruchu mają małą żywotność.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój ma 88ah i magneton chce urwać silnik.Do orginalnego rozrusznika potrzebny

jest choć 140ah.Pare lat temu miałem rozrusznik od trzydziestki i rusek zapalił przy minus 10 na aku 55ah.Odkąd wyrzuciłem ruski rozrusznik nie używam

odprężnika.A co do trwałości aku-lepiej i dłużej posłuży mniejszy i naładowany niż

duży ciągle niedoładowany.Dobrze jest doładowywać prostownikiem,zwłaszcza w zimie.Widziałem już chińskie akumulatory...brrr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...