bronek 0 Napisano 12 Lutego 2011 Półoś wejdzie, po prostu wieloklin nie trafia na odpowiednie wpusty.Przekręć oś odrobinę w lewo lub w prawo. Ustaw przed włożeniem oś prostopadle do osi ciągnika.Sprzęgło kłowe blokady musi być nasunięte na obudowę mechanizmu różnicowego. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jak22 0 Napisano 12 Lutego 2011 Wiem, że wejdzie, bo mi się raz udało, ale musiałem wyjąć półoś bo wykręcona szpilka blokowała. Tulejka blokady jest zablokowana, ale to cholerstwo jest ciężkie i na dodatek nie foremne, ciężko to ustawić. Ani podlewarować ani podwiesić a do tego trzeba trafiać jednocześnie ośką w hamulce. Kilkanaście prób i kicha. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 12 Lutego 2011 Witam.Może podpowiem jak robiłem to w C-360(w dwie osoby).Postarać się ustawić frezy w zgodnych położeniach.Zespół pochwa z zwolnicą podnieśliśmy na rurce calowej.Należy utrzymać poziome położenie po przyłożeniu do frezów w otworze i jednocześnie starać się wcisnąć.Jeżeli istnieje taka potrzeba jedną ręką pokręcić za piastę koła aby do precyzować ustawienie frezów(można zostawić skrzynię na biegu).Rurka włożona między zwolnicę a półksiężyc. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jak22 0 Napisano 13 Lutego 2011 Dzięki tekmie za podpowiedź. Spróbuje coś pokombinować z tą rurką żeby równo to podwiesić. A z tymi frezami w skrzyni to jest tak, że jeśli tulejka (pierwsza) obróci się o 1mm to frezy na drugiej obracają się o 2mm w tym samym kierunku i tu jest ta trudność, żeby przy wkładaniu półosi nie poruszyć tej tulejki a jednocześnie trafić drugą ośką w hamulce. Jutro znów będę próbował . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 13 Lutego 2011 Witam! Ja w sprawie filtra powietrza, bo doczytałem się ze w filtrze powietrza też ma być olej, a tym dekielku na samym dole co jest zapięty na spinkach, ale którędy wlać ten olej?? Odpiąć ten dekielek. wlać olej i z powrotem założyć? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hdsfh12 0 Napisano 13 Lutego 2011 Kolego xxxskalpel114 odepnij ten dekielek,wylej syf,odkręć motylek w środku dekielka,wyciąg ten plastik i wymyj wszystko.Podobnie wyciąg i wymyj cały wkładfiltra,wysusz.Włóż to na swoje miejsce,zalej dekielek nowym olejemi zapnij go Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bronek 0 Napisano 13 Lutego 2011 Dekielek w filtrze powietrza się odpina. Po odpięciu i wylaniu starego oleju należy dekielek wyczyścić z osadu i umyć i nalać czystego oleju. Wkład z filtra należy wyjąć i też wymyć i wysuszyć.Wlot powietrza do filtra tez należy odkręcić i mechaniczne wyczyścić z pyłu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hdsfh12 0 Napisano 13 Lutego 2011 Kolego bronek,napisaliśmy prawie jednocześnie to samo,hihi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 13 Lutego 2011 ok dzięki Panowie,będę musiał tak uczynić tam chyba nawet nie ma oleju Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 13 Lutego 2011 Panowie dużo ma być w tym filtrze tego oleju ? Litra wystarczy ? Ma być wlany do tego kółka środkowego czy tego ogólnego ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 13 Lutego 2011 Panowie dużo ma być w tym filtrze tego oleju ? Litra wystarczy ? Ma być wlany do tego kółka środkowego czy tego ogólnego ?Ręce opadają.pomyśl trochę.Niedawno, bo w środę opisałem dokładnie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bronek 0 Napisano 13 Lutego 2011 Kolego hdsfh12 dzięki, ale się udało ! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hdsfh12 0 Napisano 13 Lutego 2011 xxxskalpel114 oleju nalej do kreski wewnątrz tej plastikowej miski Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jak22 0 Napisano 14 Lutego 2011 Melduję, że udało się założyć zwolnicę, zostało z górki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 14 Lutego 2011 To gratuluje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jak22 0 Napisano 14 Lutego 2011 D Z I Ę K I ! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbych-kub61 0 Napisano 15 Lutego 2011 Panowie ja chciałbym pociągnąć temat akumulatora do rozrusznika tego litewskiego panowie kupiłem go 3 lata temu i sprawuje się świetnie kręci i pali przy -20 ale padł mi akumulator miałem wywrotkę i chyba przy tym dostały zwarcie dwie cele bo nie ładują ijest napięcie 8v i nie ma szans na odpalenie a mam pytanie czy ktoś z doświadczenia wie jaki może być minimalna wielkość akumulatora do rozrusznika szybko obrotowego u władka pozdrowienia , A do ciebie paffa przerobiłem wspomaganie wg.twojego pomysłu ale założyłem układ od starego mercedesa i kierownica nie ledną ręką a jednym palcem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jak22 0 Napisano 15 Lutego 2011 Myślę, że do wysokoobrotowego rozrusznika wystarczy akumulator 100 do 120Ah. Mam od kilku lat akumulator 110Ah i wystarcza prądu w zimę na podgrzanie świecy i rozruch silnika hej! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 15 Lutego 2011 Witam Panowie:) Ap ropo wspomagania w T25, ma ktoś z Panów w swoim Władku wspomaganie, bo ja też bym chciał zrobić, ale nie wiem co mi jest potrzebne, jak to zamontować, jaki będzie koszt, czy to zdaje egzamin ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jak22 0 Napisano 15 Lutego 2011 Mam zamiar założyć wspomaganie w składzie orbitrol 100, pompa NSZ14, siłownik 50-tka, naczynko ze szrotu a kolumna może ta sama tylko trochę skrócona ewentualnie od jakiegoś auta. Generalnie bez tura kierownica chodzi lekko (gałka i jedna ręka) ale z turem i np. balotem kiszonki to trzeba ciągnąć przy minimalnej prędkości. Do tego szerokie opony na przodzie. Tak że przyda się wspomaganie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hdsfh12 0 Napisano 16 Lutego 2011 Ja mam aku 88ah i przy minus 10 pali od strzała,bez odprężnika oczywiście.Im mniejszy aku-oczywiście bez przesady- tym szybciej sie naładuje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 16 Lutego 2011 Panowie a nie wiece co można zrobić, żeby kierownica w miarę lekko się kręciła, oprócz wspomagania? Gadałem z kolegą i dziadkiem to u nich we Władku gałką się kręciło. Nie wiece co można zrobić ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hdsfh12 0 Napisano 16 Lutego 2011 Kolego skalpel,posmarować zwrotnice dobrym smarem,napompować koła przednie do 2.0 atm,zmień olej w przekładni.Jak nie pomoże to załóż przekładnie od C360 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bronek 0 Napisano 16 Lutego 2011 Temat akumulatorów. Koledzy bez przesady aku musi mieć odpowiednia moc rozruchową. Dla rozrusznika liczy się pierwsze uderzenie prądu przy starcie. Rozruch potrafi na początku pociągnąć nawet 900 do 1000 A. Aku o małej pojemności i dużym prądzie rozruchu mają małą żywotność. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hdsfh12 0 Napisano 16 Lutego 2011 Mój ma 88ah i magneton chce urwać silnik.Do orginalnego rozrusznika potrzebny jest choć 140ah.Pare lat temu miałem rozrusznik od trzydziestki i rusek zapalił przy minus 10 na aku 55ah.Odkąd wyrzuciłem ruski rozrusznik nie używam odprężnika.A co do trwałości aku-lepiej i dłużej posłuży mniejszy i naładowany niż duży ciągle niedoładowany.Dobrze jest doładowywać prostownikiem,zwłaszcza w zimie.Widziałem już chińskie akumulatory...brrr Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach