xxxskalpel114 0 Napisano 24 Lutego 2011 luki21 nie denerwuj się, bo nie ma potrzeby, ja mam dopiero 15 lat i nie wiem za dużo o władimircu,a forum zostało stworzone chyba dlatego żeby doświadczeni użytkownicy tego właśnie ciągnika pomogli Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 24 Lutego 2011 Jeśli to zwrotnica ciężko chodzi to podnieś przodek, żeby się zwrotnice odkleiły i pompuj smar kręcąc kierownicą.Jeśli brak efektu to trzeba wyjąć zwrotnicę ,oczyścić i umyć w ropie. Smarować najlepiej smarem rozrobionym z olejem. Przy okazji można wymienić łożyska oporowe na dole zwrotnicy, jeśli jeszcze są. Ja smaruję zwrotnice co dwa miesiące i nie mam kłopotów. Hej. - tak napisał jeden z użytkowników , więc dlatego pytałem jak rozebrać zwrotnice i czy to coś da Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 24 Lutego 2011 Smarowniczkę (kalamitkę) wystaje od strony koła jak popatrzysz z góry na zwrotnicę! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 24 Lutego 2011 A co mi da to że wymienię smarowniczkę ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paffa 0 Napisano 24 Lutego 2011 A co mi da to że wymienię smarowniczkę ?Da Ci to, że jak ta wkręcona w zwrotnicę jest nie drożna, to nowa kalamitka nie będzie blokować dopływu smaru do zwrotnicy! Oczywiście tylko w momencie smarowania Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 25 Lutego 2011 Którą smarowniczkę ?Nie odpisuję gdyż koledzy dobrze radzą. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bzyk23 0 Napisano 25 Lutego 2011 witam wszystkich jestem tu nowy bo zakupiłem t25 pozdrawiam spoko sprzęt bo po odnowie:D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 26 Lutego 2011 Witam Panowie:)Muszę się pochwalić, bo dziś z kolegą zrobiliśmy rozrusznik(ten który wychodził oryginalnie) w T25, wymieniliśmy szczotki, przeczyszczone zostały wszystkie styki, elektromagnesy i kręci rewelacyjnie:) A co do układu kierowniczego to podniosłem przód, odkręciłem przegub i przyczyną tego ze się ciężko kręci jest kolumna kierownicza, co tam się mogło stać? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hdsfh12 0 Napisano 26 Lutego 2011 No to gratuluje postępu!A jest olej w przekładni kierowniczej? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 26 Lutego 2011 Jest,myślę ze trochę mało ale jest, ale jak kręcę to coś rzęzi tak jak by pociera, mogło łożysko polecieć ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hdsfh12 0 Napisano 27 Lutego 2011 Człowieku to wylej ten syf i nalej nowego oleju,jak nie pomoże to trzeba rozbierać Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 27 Lutego 2011 Chyba rozbiorę, i zobaczę co jej dolega Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bronek 0 Napisano 27 Lutego 2011 Mogła się zatrzeć rolka w wale. Zwróć uwagę że łożyska stożkowe są częściowe tz. są w obudowie bieżnie zewnętrzne, koszyczek z wałeczkami a bieżnia wewnętrzna łożyska jest wytoczona bezpośrednio na ślimaku. Bardzo często na bieżni ślimaka są spore wżery. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 27 Lutego 2011 Panowie a ma ktoś z was schemat kolumny kierowniczej w T25? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bzyk23 0 Napisano 27 Lutego 2011 wie ktoś z was gdzie moge dostać oryginalną uszczelke do przedniej szyby bo nigdzie nie moge znalezc u mnie w okolicy w zadnym sklepie moze ma ktoś:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sławek 0 Napisano 27 Lutego 2011 Mogła się zatrzeć rolka w wale. Zwróć uwagę że łożyska stożkowe są częściowe tz. są w obudowie bieżnie zewnętrzne, koszyczek z wałeczkami a bieżnia wewnętrzna łożyska jest wytoczona bezpośrednio na ślimaku. Bardzo często na bieżni ślimaka są spore wżery. nie mam schematu ale jak nie można ukręcić kołem kierownicy to najpierw spróbuj poluzować nakretke łozyska bo może ci sie sama dokręciła (wiem bo miałem taki przypadek) a znajduje się ona pod kołem kierownicy na samym szczycie kolumny bodajże na klucz 30 lub 32 powodzenia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 27 Lutego 2011 Problem w tym ze ta śruba jest poluzowana, poluzowałem ją wczoraj i jest to samo, nie da się ukręcić Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 27 Lutego 2011 Tu jest strona z katalogiem http://www.autosoft.ru/online/acat/?idgroup=81&idmodel=229&idmark=28&atype=99 Możesz z kopiować obrazek i wydrukować. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 27 Lutego 2011 wie ktoś z was gdzie moge dostać oryginalną uszczelke do przedniej szyby bo nigdzie nie moge znalezc u mnie w okolicy w zadnym sklepie moze ma ktoś:) Sprubój http://boras.isu.pl/?id=pokaz_produkt&id_prod=82813 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 27 Lutego 2011 Ile oleju wchodzi do przekładni kierowniczej ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bronek 0 Napisano 27 Lutego 2011 W obudowę przekładni kierowniczej według producenta wchodzi 0,75 l oleju. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 28 Lutego 2011 ok dzięki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 28 Lutego 2011 Paffa mam do ciebie pytanie, jak u ciebie chodzi teraz kierownica po skróceniu ramienia ?(w sensie czy lżej) Nie ograniczyło ci to skrętu? bo jak ja u siebie nic nie wymyśle z tym układem kierowniczym to chyba też tak zrobię Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paffa 0 Napisano 28 Lutego 2011 Kierownicą teraz kręci się sporo lżej. Tak jak pisałem wcześniej, promień skrętu się nie zmniejszył. Wszystko jest ok, jeżdzę tak już spory czas i jestem zadowolony. Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jak22 0 Napisano 1 Marca 2011 Zrobiłem zdjęcia układu kierowniczego. Trochę nie miałem czasu , trochę internetu ale dziś wieczorem może się uda tu coś wrzucić. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach