Skocz do zawartości
Eryko.

Ciągnik Władimirec T-25.

Rekomendowane odpowiedzi

Leon76 czuć różnice w kręceniu ?? Ja zalałem swoją świeżym olejem do pełna bo prawie nie było, może się poprawi, mam nadzieje, a jak nie to skrócę i ja i będzie spokój:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Leon76 czuć różnice w kręceniu ?? Ja zalałem swoją świeżym olejem do pełna bo prawie nie było, może się poprawi, mam nadzieje, a jak nie to skrócę i ja i będzie spokój:)

 

No i po co pytasz sie po raz setny czy sie lżej kręci jak juz otrzymywales odpowiedz kilkakrotnie . Ile mozna ciągnąć temat ze skroceniem ramienia . Jak wzystko zostalo podane .,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam małe może i głupie pytanie ale nie mam inst. obsł. i mnie to stresuje; otóż w korpusie do którego przykręca się pompe hydrauliczną jest taka śruba na stożek wygląda ona jak do spuszczania oleju ale nie ma wlewu, jest tam smarowanie rozbryzgowe tej przekładni zasilającej pompe??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie nic nie da smarowani płukanie kolumna ma być zalana olejem dopełna czy do połowy ja też nie byłem zdecydowany do skrócenia .Ale jak już pisałem skrócenie naprawde pomaga i dużo lżej się kręci.Do roboty panowie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bzyk 23. Do wlewania oleju do napędu pompy układu hydraulicznego służy korek umiejscowiony z góry obudowy, za dźwignią włączania. Korek z boku służy do kontroli poziomu oleju w obudowie. Korek spustowy jest pod spodem ciągnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Haha teraz wszyscy skracają

W mechanice nic nie ma darmo.Tylko ile wytrzyma ta tandeta przenosząc zwiększone siły, a co z luzami?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Haha :lol: teraz wszyscy skracają :P

W mechanice nic nie ma darmo.Tylko ile wytrzyma ta tandeta przenosząc zwiększone siły, a co z luzami?

 

W moim chodzi już 26 lat ,tylko końcówki wymieniłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Haha teraz wszyscy skracają

W mechanice nic nie ma darmo.Tylko ile wytrzyma ta tandeta przenosząc zwiększone siły, a co z luzami?

Pier...sz aż Cię żal czytać. Jakie zwiększone siły...

założyłeś przekładnię "cud techniki" z szejdziesiątki i jesteś przekonany, że w środku ma ukryte nowinki techniczne.

Rozbierz ją kiedyś, to zobaczysz czym się róznią.

 

Teraz policz sobie ile kosztuje używana przekładnia od 60-tki do tego ona nie pasuje do władka P&P i mocowanie trzeba zrobić.

 

W przypadku skrócenia ramienia, nawet jak to komuś się nie będzie podobać (w co nie wierzę) to kupno nowego ramienia nie będzie kosztować więcej niż kilka dych.

 

Tak samo w przypadku wymiany elementów ślimakowych w przekładni jak ktoś ma luzy na kierownicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Paffa długo już tak jeździsz ? Jak jest mocny spaw to wytrzyma

kol paffa!

Widziałem wiele przekładni kierowniczych,ale ta ruska z wierzchu wygląda całkiem przyzwoicie.Dopiero jak się ją rozbierze to okazuje się tak jakby robił ją jakiś wiejski kowal . Nie ubliżając temu kowalowi.Porządny jest tylko materiał z którego jest wykonana.Żeby dobrze działała i nie miała luzów trzeba ją wewnątrz dopasowywać .Zresztą kto rozkręcał i zna się na mechanice to wie.Założyłem od 60 bo nie mogłem sobie już z nią poradzić.Lepsza stara od czegoś innego niż nowa od ruska.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

panowie mam problem otóż gdy pompuje paliwo papka reczna to slychac syczenie w tlumniku co to może być???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Paffa długo już tak jeździsz ? Jak jest mocny spaw to wytrzyma

Już nie pamiętam, ale kilka lat już tak jeżdzę, pewnie będzie około pięciu, może nawet dłużej. Czas leci i nie pamiętam dokładnie kiedy skracałem.

Nic nie pękło, przez ten czas. Pospawane jest elektrodą, tylko trochę większtm amperarzem, żeby dobrze spaw się wtopił.

Ktoś kto trochę spawał, będzie wiedział jak pospawać, żeby było dobrze. Wielkiej filozifii nie ma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej. W życiu bym nie przypuszczał, że tyle można ciągnąć temat zmiany przełożenia ukł. kierowniczego we Władku. Wszystko już napisano i nic nie dodam. No może niedowiarkom powiem, że spawane ramię u mnie kręci kołami o szerokości takiej jak oryginalne na tyle do tego obciążone turem kilka lat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hej. W życiu bym nie przypuszczał, że tyle można ciągnąć temat zmiany przełożenia ukł. kierowniczego we Władku.

Daj spokój dokładnie mi się już nawet nie chce czytać!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Paffa no powiedz ale ostatni raz długo tak jeździsz czy nie? Jak się kręci.....?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

luki do napędu pompy hydraulicznej wlewa sie olej czy jest jako odśrodkowo smarowany?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...