Skocz do zawartości
Eryko.

Ciągnik Władimirec T-25.

Rekomendowane odpowiedzi

luki do napędu pompy hydraulicznej wlewa sie olej czy jest jako odśrodkowo smarowany?

 

Tak do napędu pompy wlewa się od góry olej a z boku przy dnie jest korek kontrolny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Paffa nie ograniczy mi się promień skrętu ? Jak skrócę to ramię ?

 

Ty niedorozwiniętego udajesz czy nim naprawde jestes ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Już skróciłem jest ok, a ty jesteś nie normalny

 

Normalny człowiek się nie pyta o to samo czterokrotnie. A może więcej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakoś luki się pytał dwa razy i nic nie mówiłeś a jak ja się spytałem to o coś ci chodzi, jak Cię ten temat nie interesuje to się nie wtrącaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uśmiać się można 3 strony wałkowany temat skracania ramienia Ja się nie zastanawiałem i w godzinę skróciłem ramię przy okazji nasmarowałem główki i wyregulowałem zbieżność. TAK KRĘCI SIĘ LŻEJ. Nie zmienił się promień skrętu.Szkoda że tyle lat się męczyłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jakoś luki się pytał dwa razy i nic nie mówiłeś a jak ja się spytałem to o coś ci chodzi, jak Cię ten temat nie interesuje to się nie wtrącaj

 

To można się zapytać o jedno rzecz dwa razy zeby się upewnić.A nie caly czas zadawac takie same pytania na ktrore zostały już kilka krotnie udzielone odpowiedzi . I nie tylko ja tak sądzę .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
luki21 nie denerwuj się, bo nie ma potrzeby, ja mam dopiero 15 lat i nie wiem za dużo o władimircu,a forum zostało stworzone chyba dlatego żeby doświadczeni użytkownicy tego właśnie ciągnika pomogli

I wszystko jasne.Młody czuje się jak w szkole,to i się dopytuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze jedno pytanie, jak będzie ktoś miły to mi pomoże,skróciłem to ramie 4,5 cm i dużo się nie poprawiło, czy za mało skróciłem? Olej w przekładni jest, nalałem do pełna, zwrotnice przesmarowane, czy coś jeszcze może być nie tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja skróciłem o 6 cm,nasmarowałem główki i wyregulowałem zbieżność i jest poprawa. 4,5 cm to trochę mało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

xxxskalpel114 sprawdź stan łożysk w kołach, może to przyczyna oporów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W zwrotnicach i w piastach. Podnieś koło , zobacz czy się lekko obraca. Łożyska w przednich piastach są smarowane olejem, być może że się już zużyły.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja podnosiłem przód, i odpiąłem gałkę i rękami kołami obróciłem, myślę że jest jakaś przyczyna w kolumnie, tylko nie wiem jaka ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja podnosiłem przód, i odpiąłem gałkę i rękami kołami obróciłem, myślę że jest jakaś przyczyna w kolumnie, tylko nie wiem jaka ?

 

Rozbierz w końcu tą kolumnę i sie dowiesz co się stało ,bo nikt z forum nie jest jasnowidzem a przyczen moze byc wiele .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niekiedy zwiększający się opór skręty spowodowany jest za małym ciśnieniem w oponach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy pomozcie ciagmik nie moze sie uciagnac na pusto po prostej i w dodatku chodzi jak na jednym tłoku co za przyczyna ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
koledzy pomozcie ciagmik nie moze sie uciagnac na pusto po prostej i w dodatku chodzi jak na jednym tłoku co za przyczyna ?

Najczęściej jest przytkany filtr lub odstojnik i nie dochodzi paliwo.Musisz podać więcej szczegółów, bo nic nie podałeś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zibi306 nie wymieniałeś przypadkiem śrubki na filtrach od przelewu? Jeśli tak to sprawa jest prosta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem ciągnie gdzieś lewe powietrze i takie są objawy, u mnie było tak ze się uciągnąć nie mógł to był dziurawy przewód od tej rurki co wychodzi z baku i idzie do odstojnika tam ten wężyk miał dziurkę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może być zapowietrzony układ zasilania, brudny zbiornik i syfy w przewodach, zużyta sekcja w pompie wtryskowej,niedrożny przewód przelewowy( śrubka nadmiarowa z filtrów), zużyte końcówki wtryskiwaczy, zużyte lub podparte zawory itp.Przyczyn wiele.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...