Skocz do zawartości
Eryko.

Ciągnik Władimirec T-25.

Rekomendowane odpowiedzi

deny93 pompa dostaje powietrza, masz zużyte uszczelniacze, komplet naprawczy kosztuje kilkanaście zł, możesz założyć nową pompę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kamil_em masz problem z regulatorem alternatora, prawidłowo działający regulator nie może tak zmieniać prądu podawanego z alternatora,regulator służy do ustalenia pracy alternatora w zależności od potrzeby,od poboru prądu przez odbiorniki, przy okazji przejrzyj cały alternator.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kamil_em masz problem z regulatorem alternatora, prawidłowo działający regulator nie może tak zmieniać prądu podawanego z alternatora,regulator służy do ustalenia pracy alternatora w zależności od potrzeby,od poboru prądu przez odbiorniki, przy okazji przejrzyj cały alternator.

 

Ok, gdzie można kupić taki regulator i jaka jest jego cena?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kamil_em masz problem z regulatorem alternatora, prawidłowo działający regulator nie może tak zmieniać prądu podawanego z alternatora,regulator służy do ustalenia pracy alternatora w zależności od potrzeby,od poboru prądu przez odbiorniki, przy okazji przejrzyj cały alternator.

 

Ok, gdzie można kupić taki regulator i jaka jest jego cena?

 

Na allegro albo w sklepie z czesciami do T25 . Kosz od 20 do 50 zl roznie zalezy jaki i gdzie .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

wie ktoś jak się zakłada korbowody w t25, znaczy czy zamkami do wałka rozrządu czy odwrotnie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam problem z biegami w moim t-25. a dokładnie podczas orki wyskakuję mi bieg,ale nie polowy tylko wajcha od zmiany 'drogowe-polowe'.wczoraj złożyłem skrzynię biegów,ale nie jestem pewny,czy włożyłem dobrze 'choinkę' ponieważ tryb od szóstego biegu zazębia się tylko na pół trybu.próbując włożyć na odwrót nie mieścił się rewers.stąd moje pytanie,czy mogłem to wszystko złożyc na odwrót?szerszy pierścień nakrywający kulkę założyłem od strony lewej. proszę o pomoc bo skrzynia ciągle mi się psuje.pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

mam problem z biegami w moim t-25. a dokładnie podczas orki wyskakuję mi bieg,ale nie polowy tylko wajcha od zmiany 'drogowe-polowe'.wczoraj złożyłem skrzynię biegów,ale nie jestem pewny,czy włożyłem dobrze 'choinkę' ponieważ tryb od szóstego biegu zazębia się tylko na pół trybu.próbując włożyć na odwrót nie mieścił się rewers.stąd moje pytanie,czy mogłem to wszystko złożyc na odwrót?szerszy pierścień nakrywający kulkę założyłem od strony lewej. proszę o pomoc bo skrzynia ciągle mi się psuje.pozdrawiam

Najszybciej i najprościej będzie jeżeli posłużysz się katalogiem jeżeli Ci się coś pomyliło z kołami .Tam podana jest kolejność zakładania poszczególnych części. Ważne jest również wyregulowanie luzów podkładkami dystansowymi.Wszystko ma być według rysunku bo nie będzie działać.Natomiast blokadę zapobiegająca wyskakiwaniu biegów reguluje się po założeniu pokrywy skrzyni.Sposób regulacji kilkakrotnie opisywałem. Poszukaj w moich postach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

smyko 1 korbowody montuje się na wale korbowym znakami w stronę wałka wyrównoważającego a tłoki muszą być skierowane komorą spalania ( zawirowania) w stronę wtryskiwaczy, jak włożysz tłoki odwrotnie to nie odpalisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

co może byc przyczyną nieczystej pracy silnika tzn. słychac jakieś małe klekotanie czy coś podobnego, ocyzwiscie nie jest to jakis halas ale jak sie uwaznie wsuchac to slychac ze moj wladek nie chodzi tak jak inne wladki na wsi , poza tym silnik pracuje prawidłowo. Czy przyczyną mogą byc wyrobione głowice lub pompa wtrskowa ? Czy to jakies inne wyrobione elementy silnika ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam

co może byc przyczyną nieczystej pracy silnika tzn. słychac jakieś małe klekotanie czy coś podobnego, ocyzwiscie nie jest to jakis halas ale jak sie uwaznie wsuchac to slychac ze moj wladek nie chodzi tak jak inne wladki na wsi , poza tym silnik pracuje prawidłowo. Czy przyczyną mogą byc wyrobione głowice lub pompa wtrskowa ? Czy to jakies inne wyrobione elementy silnika ?

 

Zawory wyregulowane ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam

co może byc przyczyną nieczystej pracy silnika tzn. słychac jakieś małe klekotanie czy coś podobnego, ocyzwiscie nie jest to jakis halas ale jak sie uwaznie wsuchac to slychac ze moj wladek nie chodzi tak jak inne wladki na wsi , poza tym silnik pracuje prawidłowo. Czy przyczyną mogą byc wyrobione głowice lub pompa wtrskowa ? Czy to jakies inne wyrobione elementy silnika ?

Nowy T 25 ma charakterystyczny dżwięk silnika wg mnie jest to związane z prawidłowo ustawionym kątem wyprzedzenia zapłonu, ale to jest moje zdanie.Jeżeli nic się nie dzieje i wszystko w normie to nie ma się czym przejmować.Wszystko wyjdzie przy najbliższym remoncie.Trzeba wtedy sprawdzić tulejkę w główce korbowodu.Myślę że nie jest to klekotanie niewyregulowanych zaworów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam do sprzedania ciągnik t-25 po remoncie silnika pompy paliwowej przodka nowe opony akumulatory i kabina komplet zaczepów i obciążników stan idealny nie myty i picowany od rolnika tel 697799674

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zawory trzeba wykluczyc bo były kontrolowane. Tak jak kolega mówi byc moze ze kąt wtrysku du regulacji a możecie panowie przypomniec co oznaczaja znaki na kole zamachowym to jest chyba 1 i 2 rzymska ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znaki T1 i T2 oznaczają kąt wtrysku. Przy regulacji kata wtrysku ustawia się znak T1 zgodnie ze znacznikiem przykręconym do obudowy silnika, oczywiście pod koniec sprężania. Znak BMT oznacza górny martwy punkt 1 cylindra a HMT górny martwy punkt 2 cylindra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bronek dzieki za odpowiedź, ale napisz co rozumiesz przez pojęcie znaków na korbowodach, bo ja ustawiam zawsze tak jak zamki na panewkach są, czy o te znaki chodzi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

smyko 1 Na korbowodach powinny być wybite znaki literowe lub inne, jak ich nie ma to ustaw tak korbowody by zamki panewek przy obracaniu wału oparły się o wycięcie w stopie i trzonie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. mam problem z pompą hydrauliczną. wymieniłem tłok i wszystkie uszczelniacze, w rozdzielaczu wymieniłem zaworki, pompa podnosi kultywator ale bardzo wolno i tylko na maksymalnych obrotach, wajcha nie odbija na neutralną pozycje i gdy podniesie maksymalnie i puszcze gaz to opada mimo że wajcha jest w pozycji podnoszenia, gdy przerzucę wajchę na neutral to trzyma w górze, gdy ustawiam na "pływające" i nic nie jest załorzone na pompę nie mogę jej unieść ręcznie a wcześniej było to możliwe w tej pozycji, dodam że olej nalałem nowy i pod górną kreskę. Co może być przyczyną?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie nie wiem co jest. Podczas pracy w polu ciagnik przestał pracowac na wyzszych obrotach przyjechalem do domu i juz zgasl. I co spostrzeglem to paliwo z filtrów dochodzi do pompy a pompy juz nie wtryskuje czasem tylko wytrsnie podczas krecenia rozrusznikiem ale nie zawsze . Nie wiem co jest pomóżcie . Czy sekcje padły ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

piotrek 1990 . Masz zużytą sekcję wysokiego ciśnienia w pompie. Te typy pomp tak mają że nagle przestają pracować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. mam problem z pompą hydrauliczną. wymieniłem tłok i wszystkie uszczelniacze, w rozdzielaczu wymieniłem zaworki, pompa podnosi kultywator ale bardzo wolno i tylko na maksymalnych obrotach, wajcha nie odbija na neutralną pozycje i gdy podniesie maksymalnie i puszcze gaz to opada mimo że wajcha jest w pozycji podnoszenia, gdy przerzucę wajchę na neutral to trzyma w górze, gdy ustawiam na "pływające" i nic nie jest załorzone na pompę nie mogę jej unieść ręcznie a wcześniej było to możliwe w tej pozycji, dodam że olej nalałem nowy i pod górną kreskę. Co może być przyczyną?

Przypuszczam że układ hydrauliczny może być zapowietrzony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...