luki21 0 Napisano 21 Września 2011 Założyłem sobie dziś obudowę dzwigni zmiany biegów na tą z dwiema dzwigniami fajna sprawa szkoda że szybciej się na to nie zdecydowałem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 22 Września 2011 Panowie czy w korpusie podnośnika są jakieś punkty smarne żeby przesmarować ten poziomy sworzeń na którym pracują ramiona. ???? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mireek111 0 Napisano 24 Września 2011 powiedzcie mi jakie jest ciśnienie na wtrysku we władku bo wymienilem koncówki i fachura niewiedzial cisnienia tylko jakoś na pałe ustawił , czy trafił niewiem bo jeszcze nie zakladałem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mireek111 0 Napisano 24 Września 2011 i jeszcze jedna sprawa, mam jakies 700 mg od wymiany cylindrów i pierscieni a teraz ściagnołem głowice i niewiem czy jak tyle rozgrzebane to wrzucić nowe pierscienie czy niema sensu, ile macie przejechane bez roboty na cylindrach o pierscieniach ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rolnik 1973 0 Napisano 24 Września 2011 Na cylindrach mam 6340 mtg i dalej śmigają orginały, a tloki z pierścieniami po 5000 były zmienione. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 25 Września 2011 powiedzcie mi jakie jest ciśnienie na wtrysku ....Ciśnienie wtrysku według instrukcji wynosi 170(+5) http://chomikuj.pl/habza.m/Dokumenty/W*c5*82adimirec+T-25A*2c1*2cInstrukcja+obs*c5*82ugi,187797537.pdf Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 25 Września 2011 i jeszcze jedna sprawa, mam jakies 700 mg od wymiany cylindrów i pierscieni a teraz ściagnołem głowice i niewiem czy jak tyle rozgrzebane to wrzucić nowe pierscienie czy niema sensu, ile macie przejechane bez roboty na cylindrach o pierscieniach ?Pierścienie w T 25 wymieniamy gdy silnik "bierze "olej.Przy okazji weryfikujemy i wymieniamy w miarę potrzeby odkręcone części.Najczęściej wymienia się same pierścienie .Przy okazji sprawdzić stan rowków tłoka i panewki w główce korbowodu.Można wymienić w miarę potrzeby panewki na korbowodach na nominalne.Tuleje natomiast przy prawidłowej eksploatacji są nie do zdarcia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 28 Września 2011 Witam! Panowie czy jest możliwość zamontowania w lampach przednich w T25 żarówek z serii H? Jeśli tak to jaka moc, żeby świeciły dobrze a jednocześnie nie pobierały dużo mocy? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sendar 0 Napisano 30 Września 2011 szukając maszyny do kupienia lub sprzedania proponuję zajrzeć na portal http://targ.rolniczy24.pl jest tam mnóstwo ofert. Dodanie ogłoszenia jest darmowe. Maszyny rolnicze, zwierzęta, ciągniki rolnicze, kombajny oraz wiele innych ogłoszeń. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 1 Października 2011 Witam:) mam problem a mianowicie leje mi się olej z pod pompy paliwowej, i chciałem wymienić uszczelkę osadzając ją na silikonie i mam pytanie czy jak zaznaczę sobie zapłon i odkręcę pompę razem z całym wałkiem i założę uszczelkę to trzeba pompę jakoś regulować po odkręceniu ? czy tylko wystarczy podkładki miedziane nowe i zakręcić z powrotem ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bronek 0 Napisano 2 Października 2011 xxxsalpel114 W którym miejscu cieknie paliwo z pompy? Na połączeniu kołnierza ustalającego a korpusem pompy? Na kołnierzu jest osadzone koło zębate napędzające poprzez sprzęgło (służące do ustawiania początku wtrysku) wałek pompy.Wewnątrz kołnierza jest symering, a na styku kołnierza z korpusem pompy uszczelka.Jak chcesz zobaczyć napęd pompy to odkręć wlew oleju do silnika, tylko trzy nakrętki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 2 Października 2011 To nie cieknie paliwo tylko olej. Leje się on na połączeniu kołnierza ustalającego a korpusem pompy. Nie chce zobaczyć napędu pompy tylko chciałem wymienić uszczelkę i czy jak odkręcę pompę te cztery śruby, to czy muszę potem regulować pompę? Krótko mówiąc czy coś się stanie, rozreguluje się albo coś? Leje mi się olej ponieważ w zimie oddawałem pompę do regulacji bo nie równo chodził ciągnik, i wujek pomagał mi składać, założył uszczelkę na farbie i cieknie olej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bronek 0 Napisano 3 Października 2011 xxxsklapel114. Cieknie olej z tego miejsca gdyż jest źle uszczelnione. Na kołnierzu ustalającym jest osadzony na panewce trybek napędzający poprzez sprzęgło pompę wtryskową.Trybek jest smarowany pod ciśnieniem.W uszczelce w większości przypadków korkowej jest małe wycięcie na kanałek olejowy. Jestem zdania że uszczelnienie na silikon się nie sprawdzi.Po wyjęciu pompy spadnie trybek napędzający i będziesz musiał na nowo ustawić początek wtrysku. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BOLO11 0 Napisano 3 Października 2011 Witam Macie może założone do władka opony na tył 12.4 x 28. Jak one się sprawują czy może kupic 11.2 x 28. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 4 Października 2011 Witam Macie może założone do władka opony na tył 12.4 x 28. Jak one się sprawują czy może kupic 11.2 x 28. kup 12.4 x 28 lepiej sobie radzą nie kopie sie tak jak na 11.2 x 28. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rolnik 1973 0 Napisano 4 Października 2011 U mnie ze 25 lat na 12.4, już trzeci komplet ździera 12 stek. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbens 0 Napisano 5 Października 2011 Witam wczoraj padł mi wskaźnik temp i kupiłem nowy, zamontowałem go włączam masę i na zimnym silniku pokazuje 70 stopni. Jeszcze mam pytanie, czy ten zacisk z nakrętką z literką T jest tylko do żarówki podświetlającej i czy musi też być podłączony? Bo u mnie jest odłączony i dlatego mam 70 stopni na zimnym oleju? Gdy silnik rozgrzeję to wchodzi poza czerwone pole. Kupiłem też drugi czujnik temp i jest to samo, także nowy i stare czujniki są git. http://images32.fotosik.pl/10/ab6635de39d1e0a7.jpghttp://images33.fotosik.pl/10/93452eb5b1eb97e1.jpg Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lubas74 0 Napisano 5 Października 2011 hej panowie wziołem sie za rozbieranie przedniego napędu w massey3645 czy ktoś wie czy zeby wyjąć wałek trzeba demontować obie półośki czy da sie bez tego Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lubas74 0 Napisano 5 Października 2011 jakby ktoś miał schemat przedniego napędu do masseya to plis plis dajcie jakiś link Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rolnik 1973 0 Napisano 5 Października 2011 Kolego musisz tam podłączyć masę, najlepiej kabelek i gdzieś pod śrubkę i git będzie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BOLO11 0 Napisano 5 Października 2011 Witam wczoraj padł mi wskaźnik temp i kupiłem nowy, zamontowałem go włączam masę i na zimnym silniku pokazuje 70 stopni. Jeszcze mam pytanie, czy ten zacisk z nakrętką z literką T jest tylko do żarówki podświetlającej i czy musi też być podłączony? Bo u mnie jest odłączony i dlatego mam 70 stopni na zimnym oleju? Gdy silnik rozgrzeję to wchodzi poza czerwone pole. Kupiłem też drugi czujnik temp i jest to samo, także nowy i stare czujniki są git. Do tej śrubki oznaczonej t musi być bezwzględnie podłączona masa ponieważ obudowa wskaźnika jest plastikowa a ta stara była metalowa . Tak jak patrzysz na wskaźnik od tyłu to po lewej ( tam gdzie litera ruska B) ma być plus z akumulatora ( kabel fioletowy ) a po prawej ( gdzie ruskie D) kabel z czujnika koloru niebieskiego. Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbens 0 Napisano 6 Października 2011 Dzięki za porady wskaźnik w końcu zaczął kontaktować. Bronowałem dziś 2 hektary pola po zasiewie i na starym zegarze (jak był jeszcze dobry) była zawsze temp 80-90 stopni. Na nowym wskaźniku dochodzi ledwo do 50. Od razu po zakończeniu bronowania dotknąłem ręką miskę olejową i od razu parzyło w dłoń a obudowa wirówki filtra oleju (tam gdzie jest czujnik) też była parzyła, ale można było dłużej trzymać. I teraz nie wiem, czy stary zegar był dobry, czy ten nowy. Jak u was z tym jest. Tak na marginesie, ten wskaźnik jest chyba do mtz-ta (tak się w sklepie dowiedziałem) ale do t-25 też się nadają. Te nowe od starych chyba niczym w środku się nie różnią, po za plastikową obudową. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paffa 0 Napisano 7 Października 2011 Po bronowaniu 2h olej nie rozgrzeje się do 90 stopni, no może z 60 będzie złapie.Co Ty tak późno siałeś?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbens 0 Napisano 7 Października 2011 To jednak stary wskaźnik zawyżał temperaturę. Do tej pory była susza jak w Kambodży, teraz troszkę deszczem siurnęło to wziąłem się za sianie. Chciałem wcześniej siać, ale jak mój sąsiad poobrywał śruby w pługu, to mi sie odechciało. U nas dopiero ludzie z siewnikami w pole jadą Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paffa 0 Napisano 9 Października 2011 No własnie, coś mi się wydawało, że stary wskaźnik zawyża...U mnie też sucho, ale ja zaraz po żniwach randapowałem, trzy tygodnie później zaorałem, wtedy jeszcze nie było tak sucho i około 20 września zasiałem. Sąsiad zamiast wtedy orać, to łaził h...j wie za czym, do tej pory jeszcze nie zaorał... teraz to już chyba zasieje, ale na wiosnę Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach