Skocz do zawartości
Eryko.

Ciągnik Władimirec T-25.

Rekomendowane odpowiedzi

powiedzcie mi jak to widzicie; myszka naniosła śmieci i uścieliła gniazdo za cylindrami w osłonie od wentylatora, nie wiem ile lat z tym jeździłem, mało ostatnio robie w polu, jak traktor sie zagrzał do 80stopni ( wiecej nie mialem) , no może cos ponad 80 to spod maski dym, cylindry były tak zatkane śmieciami które mysz naniosła , że niebyło dobrego chłodzenia zeberka były zatkane i teraz robiłem głowice i nie wiem czy pierścienie nie powinienem zmienić czy sie nie rozhartowały, temp. oleju była w normie ale na cylindrach pewno duzo wieksza jak chłodzenia nie było.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie Elektrycy:) Mam pytanie do elektryków a mianowicie niedawno założyłem do swoich lamp w T25 żarówki H4 12V 60/55W i z tyłu mam dwa halogeny z żarówkami H3 o mocy 55W, nie liczę dwóch lamp z tyłu i z przodu, dodam jeszcze że mam alternator z dobrym ładowaniem,wszystko robione pod bezpiecznik chciałem spytać czy nie będzie się nic działo? Czy alternator da radę doładować?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam Panowie Elektrycy:) Mam pytanie do elektryków a mianowicie niedawno założyłem do swoich lamp w T25 żarówki H4 12V 60/55W i z tyłu mam dwa halogeny z żarówkami H3 o mocy 55W, nie liczę dwóch lamp z tyłu i z przodu, dodam jeszcze że mam alternator z dobrym ładowaniem,wszystko robione pod bezpiecznik chciałem spytać czy nie będzie się nic działo? Czy alternator da radę doładować?

Spokojnie wystarczy. Maksymalny prąd ładowania alternatora jest około 35-40A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli będzie ok, nie jestem doświadczonym elektrykiem bo mam tylko 16 lat także chciałem się poradzić. Dzięki:) Panowie ma ktoś z was w swoim Władku ogrzewanie, jeśli tak to na jakiej zasadzie jest to zrobione?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fabrycznie ogrzewanie polegało na przeciskaniu oleju z pompy podnośnika przez szczelinę w przeznaczonym do tego zaworze. Olej się rozgrzewa i oddaje ciepło w nagrzewnicy z dmuchawą.Nagrzewnica jest zamontowana w kabinie po prawej stronie pod otwieraną szybą.Zawór rozgrzewający olej jest zamontowany na przewodzie idącym z pompy podnośnika do rozdzielacza.Ogrzewanie działa tylko przy odpowiednio ustawionym zaworze i pracującej pompie podnośnika. I u mnie działa bardzo dobrze.Innym sposobem ogrzewania jest doprowadzenie do kabiny ciepła z cylindrów silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedys w swoim władku miałem ogrzewanie z cylindrów, rurą do dziury z lewej strony kabiny i zdawało egzamin. Z początku leci zimne powietrze, ale jak się trochę pojeździ silnik zagrzeje się to trzeba było sie rozbierać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W moim Władku jest kabina nieoryginalna od C-330 nie mam tyłu, tył jest nie zabudowany. Można kupić taką blachę która jest przymocowana do cylindrów z wyjściem na rurę ? Jak się ta blacha nazywa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takiej blachy chyba nie da się dokupić (przynajmniej w tym sklepie gdzie ja kupuję części), ale można samemu dorobić, wystarczą zdolności manualne, spawarka i kawałek blachy. Ja mam oryginalną, którą dodawali przy zakupie nowego ciągnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś się we Władku pomerdało i po włączeniu kierunkowskazu w lewo czy w prawo, obie strony migają (jak awaryjne). Dodam ,że przełącznik jest dobry.

Co może być przyczyną ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Coś się we Władku pomerdało i po włączeniu kierunkowskazu w lewo czy w prawo, obie strony migają (jak awaryjne). Dodam ,że przełącznik jest dobry.

Co może być przyczyną ?

 

Moze przerywacz podmień >

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przerywacz nie ma nic do tego, ja bym szukał przyczyny usterki najprędzej, pod tablicą wskaźników.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyczyną mogą być zwarte kable gdzieś na lampach, pod deską zegarów lub w okolicach przełącznika. Prześledź wszystkie kable po kolei i usterka się rozwiąże

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Okazało się ,że jeden zacisk przewodu dotykał obudowy przerywacza. Mam jeszcze jeden problem z kontrolką ładowania(świeci cały czas).We Władku zamontowałem alternator(stary padł i miał podłączone kilka kabli) od poloneza już 3 lata działa bez zarzutu ale nie działa kontrolka ładowania ,alt.ma trzy wyjścia ,w jednym pojawia się prąd o uruchomieniu (podobno wyjście na kontrolkę ).I tu pytanie jak podłączyć aby kontrolka gasła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Alternator od poloneza z trzema wyjściami: wyjście z nr 30 to prądowe łączy się z amperomierzem z drugiej strony amperomierza połączenie do akumulatora, wyjście nr 67 do 67 regulatora, wyjście 15 do 15 regulatora i od regulatora do przekaźnika rozrusznika a dalej do lampki kontroli ładowania do amperomierza po stronie kabelka łączącego z akumulatorem. Cały ten układ działa na zasadzie różnicy potencjałów. Podczas ładowania prąd przez lampkę nie płynie gdyż potencjał po lewej i prawej stronie się wyrównuje.Przy braku ładowanie jest różnica w potencjałach , prąd przepływa i lampka świeci.Akumulator i alternator są połączone równolegle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten kto instalował ten alternator ma bardzo dziwne pomysły. To wolne wyjście w osłonie to jest plus z diod sterujących i ma być podłączone do regulatora. Drugi kabelek do regulatora ma być podłączony na wyjściu ze szczotek. Nie łączy się żadnego kabelka z masą alternatora.W ten sposób jak jest teraz alternator podłączony to nigdy nie będzie działał,przynajmniej prawidłowo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
.....To wolne wyjście w osłonie to jest plus z diod sterujących i ma być podłączone do regulatora......

Do czego?W tym przypadku ja bym pozostawił wolne.Masę regulatora połączył z masą alternatora,więc nie zrobił błędu.Jeżeli z szczotek(67) jest podłączony pod 67 regulatora to też jest dobrze.Błąd jaki dostrzegam to podłączenie tych przewodów(2)różowych(opalonych) pod regulator.Nie są to czasami przewody jeden z alternatora ładujący a drugi do amperomierza lub akumulatora.Jeżeli tak to je odłączyć i pozostawić połączone z sobą na "boku". A ten czerwony pozostawił bym tak jak jest podłączony(jeżeli jest przewodem podającym napięcie po włączeniu kluczyka.Takie wnioski wyciągnąłem z tego co widzę a jeżeli jest inaczej to proszę mnie poprawić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...