mireek111 0 Napisano 12 Października 2011 powiedzcie mi jak to widzicie; myszka naniosła śmieci i uścieliła gniazdo za cylindrami w osłonie od wentylatora, nie wiem ile lat z tym jeździłem, mało ostatnio robie w polu, jak traktor sie zagrzał do 80stopni ( wiecej nie mialem) , no może cos ponad 80 to spod maski dym, cylindry były tak zatkane śmieciami które mysz naniosła , że niebyło dobrego chłodzenia zeberka były zatkane i teraz robiłem głowice i nie wiem czy pierścienie nie powinienem zmienić czy sie nie rozhartowały, temp. oleju była w normie ale na cylindrach pewno duzo wieksza jak chłodzenia nie było. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 14 Października 2011 Witam Panowie Elektrycy:) Mam pytanie do elektryków a mianowicie niedawno założyłem do swoich lamp w T25 żarówki H4 12V 60/55W i z tyłu mam dwa halogeny z żarówkami H3 o mocy 55W, nie liczę dwóch lamp z tyłu i z przodu, dodam jeszcze że mam alternator z dobrym ładowaniem,wszystko robione pod bezpiecznik chciałem spytać czy nie będzie się nic działo? Czy alternator da radę doładować? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BOLO11 0 Napisano 14 Października 2011 Witam Panowie Elektrycy:) Mam pytanie do elektryków a mianowicie niedawno założyłem do swoich lamp w T25 żarówki H4 12V 60/55W i z tyłu mam dwa halogeny z żarówkami H3 o mocy 55W, nie liczę dwóch lamp z tyłu i z przodu, dodam jeszcze że mam alternator z dobrym ładowaniem,wszystko robione pod bezpiecznik chciałem spytać czy nie będzie się nic działo? Czy alternator da radę doładować? Spokojnie wystarczy. Maksymalny prąd ładowania alternatora jest około 35-40A Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 14 Października 2011 Czyli będzie ok, nie jestem doświadczonym elektrykiem bo mam tylko 16 lat także chciałem się poradzić. Dzięki:) Panowie ma ktoś z was w swoim Władku ogrzewanie, jeśli tak to na jakiej zasadzie jest to zrobione? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bronek 0 Napisano 16 Października 2011 Fabrycznie ogrzewanie polegało na przeciskaniu oleju z pompy podnośnika przez szczelinę w przeznaczonym do tego zaworze. Olej się rozgrzewa i oddaje ciepło w nagrzewnicy z dmuchawą.Nagrzewnica jest zamontowana w kabinie po prawej stronie pod otwieraną szybą.Zawór rozgrzewający olej jest zamontowany na przewodzie idącym z pompy podnośnika do rozdzielacza.Ogrzewanie działa tylko przy odpowiednio ustawionym zaworze i pracującej pompie podnośnika. I u mnie działa bardzo dobrze.Innym sposobem ogrzewania jest doprowadzenie do kabiny ciepła z cylindrów silnika. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbens 0 Napisano 16 Października 2011 Kiedys w swoim władku miałem ogrzewanie z cylindrów, rurą do dziury z lewej strony kabiny i zdawało egzamin. Z początku leci zimne powietrze, ale jak się trochę pojeździ silnik zagrzeje się to trzeba było sie rozbierać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 16 Października 2011 W moim Władku jest kabina nieoryginalna od C-330 nie mam tyłu, tył jest nie zabudowany. Można kupić taką blachę która jest przymocowana do cylindrów z wyjściem na rurę ? Jak się ta blacha nazywa? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbens 0 Napisano 17 Października 2011 Takiej blachy chyba nie da się dokupić (przynajmniej w tym sklepie gdzie ja kupuję części), ale można samemu dorobić, wystarczą zdolności manualne, spawarka i kawałek blachy. Ja mam oryginalną, którą dodawali przy zakupie nowego ciągnika. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 18 Października 2011 Panowie nie chce ktoś z was kupić halogenów do wózka widłowego lub do ciągnika? Jutro wrzucę fotkę Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kopik 0 Napisano 19 Października 2011 Coś się we Władku pomerdało i po włączeniu kierunkowskazu w lewo czy w prawo, obie strony migają (jak awaryjne). Dodam ,że przełącznik jest dobry.Co może być przyczyną ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 19 Października 2011 Może się gdzieś kable zwarły i tak się dzieje, w okolicach przełącznika lub lamp przejrzyj wszystkie kable Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 20 Października 2011 Coś się we Władku pomerdało i po włączeniu kierunkowskazu w lewo czy w prawo, obie strony migają (jak awaryjne). Dodam ,że przełącznik jest dobry.Co może być przyczyną ? Moze przerywacz podmień > Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbens 0 Napisano 20 Października 2011 Przerywacz nie ma nic do tego, ja bym szukał przyczyny usterki najprędzej, pod tablicą wskaźników. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 20 Października 2011 Przyczyną mogą być zwarte kable gdzieś na lampach, pod deską zegarów lub w okolicach przełącznika. Prześledź wszystkie kable po kolei i usterka się rozwiąże Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bronek 0 Napisano 20 Października 2011 Być może to zasługa przełącznika,potrafią się wytopić, zewrzeć. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kopik 0 Napisano 22 Października 2011 Okazało się ,że jeden zacisk przewodu dotykał obudowy przerywacza. Mam jeszcze jeden problem z kontrolką ładowania(świeci cały czas).We Władku zamontowałem alternator(stary padł i miał podłączone kilka kabli) od poloneza już 3 lata działa bez zarzutu ale nie działa kontrolka ładowania ,alt.ma trzy wyjścia ,w jednym pojawia się prąd o uruchomieniu (podobno wyjście na kontrolkę ).I tu pytanie jak podłączyć aby kontrolka gasła. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 22 Października 2011 Musisz chyba wpiąć szeregowo ale nie jestem pewny Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 23 Października 2011 Witam jeżeli masz taki http://chomikuj.pl/Image.aspx?id=308884594 to wpinasz szeregowo na wzbudzenie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bronek 0 Napisano 23 Października 2011 Alternator od poloneza z trzema wyjściami: wyjście z nr 30 to prądowe łączy się z amperomierzem z drugiej strony amperomierza połączenie do akumulatora, wyjście nr 67 do 67 regulatora, wyjście 15 do 15 regulatora i od regulatora do przekaźnika rozrusznika a dalej do lampki kontroli ładowania do amperomierza po stronie kabelka łączącego z akumulatorem. Cały ten układ działa na zasadzie różnicy potencjałów. Podczas ładowania prąd przez lampkę nie płynie gdyż potencjał po lewej i prawej stronie się wyrównuje.Przy braku ładowanie jest różnica w potencjałach , prąd przepływa i lampka świeci.Akumulator i alternator są połączone równolegle. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kopik 0 Napisano 23 Października 2011 Próbowałem podłączyć ale chyba uwaliłem wyjście( to wolne na obrazku) bo prąd się już nie pojawia po uruchomieniu?. Co radzicie http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fdc7aa3e4ae9cfa8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ffd68d3aa47d7d0e.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bronek 0 Napisano 24 Października 2011 Ten kto instalował ten alternator ma bardzo dziwne pomysły. To wolne wyjście w osłonie to jest plus z diod sterujących i ma być podłączone do regulatora. Drugi kabelek do regulatora ma być podłączony na wyjściu ze szczotek. Nie łączy się żadnego kabelka z masą alternatora.W ten sposób jak jest teraz alternator podłączony to nigdy nie będzie działał,przynajmniej prawidłowo. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 24 Października 2011 Panowie nie chce ktoś z was kupić halogenów H3 z żarówkami o mocy 55W z postojówką , fajne do wózka lub do ciągnika leżą u mnie a może komuś się przydadzą wrzucam fotki: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/39f901bdde1b58fc.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/39f901bdde1b58fc.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 24 Października 2011 Te linki są takie same więc wrzucam poprawkę http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/39f901bdde1b58fc.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c1c3e49f8c2520d6.html Dogadamy się codo ceny i wysyłki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 24 Października 2011 .....To wolne wyjście w osłonie to jest plus z diod sterujących i ma być podłączone do regulatora......Do czego?W tym przypadku ja bym pozostawił wolne.Masę regulatora połączył z masą alternatora,więc nie zrobił błędu.Jeżeli z szczotek(67) jest podłączony pod 67 regulatora to też jest dobrze.Błąd jaki dostrzegam to podłączenie tych przewodów(2)różowych(opalonych) pod regulator.Nie są to czasami przewody jeden z alternatora ładujący a drugi do amperomierza lub akumulatora.Jeżeli tak to je odłączyć i pozostawić połączone z sobą na "boku". A ten czerwony pozostawił bym tak jak jest podłączony(jeżeli jest przewodem podającym napięcie po włączeniu kluczyka.Takie wnioski wyciągnąłem z tego co widzę a jeżeli jest inaczej to proszę mnie poprawić. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 25 Października 2011 Napisałem tak jak mam podłączone w Bizonie(tak kupiłem) i chodzi już 20lat.Podaje schemat zasilania(alternatora) do Poloneza https://picasaweb.google.com/lh/photo/cX2xxY5bCAc-53V2Y-JjHQ?feat=directlink Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach