Skocz do zawartości
Eryko.

Ciągnik Władimirec T-25.

Rekomendowane odpowiedzi

Nie ma problemu, chodzi o to, żeby zabielić, a nie zbierać z niej 1mm. Tylko jak zawieziesz do byle tokarza to napewno spitoli, mi robił kolega co pracuje w zakładzie gdzie produkują części do ciągników. Głowice do Władka robią od podstaw. Zrobił mi kompletną obóbkę z wymianą gniazd, prowadnic itd.

I tak już kilka lat minęło i wszystko jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie podkładaj uszczelki, tylko daj głowicę do przetoczenia, żeby wyrównać płaszczyznę styku z cylindrem!!! J

Z tą podkładką jest sprawa wypróbowana i pomaga a co najważniejsze tania i najprostsza.

Do dokładnego splanowania głowicy ,musi być obrabiarka w bardzo dobrym stanie a nie jakiś grat.Ze względu na koszt naprawy, to lepiej kupić wtedy nową głowicę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam taki problem żę za nic nie mogę odpalic mojego władka rozrusznikiem gdy silnik jest zimny. Gdy jest ciepły to jakoś tam pali ale wystarczy ze troche ostygnie i już nie można go uruchomic, rozrusznik wogóle nie ma siły kręcic mimo iż akumulatory są naładowane i ich napięcie to ok. 12,2V . Czy to może byc wina rozrusznika ? Jeśli tak to co w nim moze byc do naprawy ? dodam jeszcze że jest to zwykły rozrusznik produkcj polskiej i ma jakieś 8 lat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ale nawet gdy akumulatory są po ładowaniu prostownikiem to i tak rozrusznik słabo kręci więc raczej to nie wina akumulatora coś z rozrusznikiem albo duże opory stawiane przez silnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no ale nawet gdy akumulatory są po ładowaniu prostownikiem to i tak rozrusznik słabo kręci więc raczej to nie wina akumulatora coś z rozrusznikiem albo duże opory stawiane przez silnik

Sprawdż i przeczyść klemy i wszystkie połączenia przewodów akumulatora .Zwróć uwagę na wyłącznik prądu oraz połączenia z masą.Gdy nie pomoże trzeba sprawdzić rozrusznik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miałem podobny problem, polecam wykręcić rozrusznik i rozebrać go na czynniki pierwsze, wymyć cały środek benzyną ekstrakcyjną lub zwykłą ołowiową, sprawdzić stan szczotek jeśli są zużyte to można odrazu wymienić. Ja robiłem jeszcze tak że czyściłem papierem ściernym wszystkie styki, elektromagnesy zeby nie były pośniedziałe w rozruszniku, ewentualnie możesz jeszcze wymienić przewody, masowy który idzie od wyłącznika masy i ten który idzie do rozrusznika + nowe klemy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Często wypala się wyłącznik masy od akumulatorów. Zobacz, w jakim jest stanie.

Polecam nie kupować zamiennika, jeśli już, ku sobie wyłącznik od Zetora albo innego większego ciągnika. Jakość tych zamienników do T25/MTZ jest straszna.

Niskie napięcie na akumulatorach może być spowodowane właśnie wypaleniem tego przełącznika, bo to, co podajesz, to właśnie niskie napięcie na akumulatorach. Dodatkowo, alternator nie doładowuje prawidłowo. Władek dość wolno kręci na orginalnym rozruszniku , ale bez przesady. Sprawdź tulejki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam z przekładnią-mam taki 2 gi rok i super. Jak miałem oryginał stary to masakra. Ja mam jubane sa też agtech podobno dobre

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak poprawić wydajność ogrzewania we władku, chodzi mi o to, żeby leciało ciepłe powietrze, bo cały czas jeżdżę i dmucha tylko takie letnie powietrze. Ogrzewanie mam oczywiście od cylindrów, blaszka i rura aluminiowa 80 do kabiny. Znalazłem oryginalną okrągłą tarczę na wentylator (na niej jest napisane, żeby zakładać jak temp spada poniżej +5 stopni), gdzie się ją montuje od strony wiatraka czy na siatce wlotu powietrza. No i najważniejsze czy będę miał w końcu ciepło jak ją zamontuję?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba zdjąć osłonę na wentylatorze, i wsunąć tą tarczę od strony wirnika, założyć osłonę i git.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Osłona ta ma za zadanie-przede wszystkim- utrzymać prawidłową temperaturę silnika.Zapewnia silnikowi dłuższą żywotność i prawidłowe spalanie i dlatego trzeba ją stosować dopiero od tej temperatury.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mi ostatnio roawaliło wlew oleju po wymianie nie mogłem odpalić gdy załapał to kopci jak nie wiem a słaby że do garażu wjeżdżałem na 1/2 biegu nie wiem co się znowu porobiło?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

objawy są jeszcze takie że ma jakieś dziwne obroty raz na gazie do oporu ledwie nie zgaśnie a zaraz wchodzi na obroty jak nie wiem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
objawy są jeszcze takie że ma jakieś dziwne obroty raz na gazie do oporu ledwie nie zgaśnie a zaraz wchodzi na obroty jak nie wiem?

Trzeba opisywać jaśniej, bo trudno zrozumieć o co chodzi.

Jeżeli nie wyrzucał kompresji lub oleju przez wlew, to może być żle ustawiony lub rozregulowany zapłon.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możliwa jest też awaria pompy wtryskowej lub regulatora obrotów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pompa wtryskowa była regenerowana jakieś pół roku temu a ten regulator obrotów gdzie się znajduje? a objawy bardziej szczegółowo: to jak mu wcisnę gaz do oporu to ma ciężko załapać a jak pochodzi chwilkę to obroty się normują a potem znowu to samo i kopci na biało jak nie wiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pompa wtryskowa była regenerowana jakieś pół roku temu a ten regulator obrotów gdzie się znajduje? a objawy bardziej szczegółowo: to jak mu wcisnę gaz do oporu to ma ciężko załapać a jak pochodzi chwilkę to obroty się normują a potem znowu to samo i kopci na biało jak nie wiem

Z Twojego opisu nic się nie dowiedziałem.Może być coś z zapłonem bo silnik nie ma prawidłowego spalania.Nie wiem czy się sam rozregulował czy ktoś przy nim

grzebał.Nieprawidłowe spalanie może być również z powodu małego ciśnienia sprężania.Na to mają wpływ zespół tłok tuleja oraz zawory.Nic nie piszesz o ciśnieniu oleju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lato 11 Mogą być syfy w układzie paliwowym, może jest za dużo oleju w pompie wtryskowej,może małe ciśnienie sprężania, przyczyn dużo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciśnienie na zegarze prawidłowe ale przed wymianą uszkodzonego wlewu oleju jakiś czas chodził na niskim ciśnieniu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...