Skocz do zawartości
Eryko.

Ciągnik Władimirec T-25.

Rekomendowane odpowiedzi

Siema chłopaki dawno mnie tu nie było widze temat istnieje i ma sie dobrze Od czasu gdy mnie nie było duzo sie nie zmieniło... Pneumatyke robie w tym roku ( jak to czas leci ) A tak to władek jedynie dostał nowy agregat uprawowy o szer. 2,1 m i na mojej glebie daje rade

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Kupiłem ostatnio przyczepę wywrotke do władymiryca. Przy kiprowaniu siłownik nie wysuwa się do konca i nie przechyla przyczepy do konca ponieważ w pompie jest za mało oleju. Czy ktoś dorabiał już do swojego władymiryca dodatkowy zbiornik oleju? Jesli tak to bede wdzieczny za opisanie jak to zostało zrobione jak duży ten zbiornik został dołozony i gdzie. Może ktoś ma jakieś fotki. pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. jestem nowym uzytkownikiem forum i mam nadzieje ze ktos z wiekszym doswiadczeniem mi pomoze. Problem jest tego typu ze u mojego władimire t25 pekł na pół wał korbowy i teraz wymiana wiaze sie z calym rozebraniem silnika wraz z rozrządem i tu problem bo nie wiem jak pozniej to ustawic zeby silnik działał .Może ktoś z was ma jakies wskazówki albo informacje na ten temat głównie chodzi o poprawne ustawienie rozrządu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego *SSaPeRR* dzięki bardzo za fotki. a mógłbys mi jeszcze podać kto i gdzie je dodawał zebym mógł się jakoś skontaktować z ta osobą. pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam. jestem nowym uzytkownikiem forum i mam nadzieje ze ktos z wiekszym doswiadczeniem mi pomoze. Problem jest tego typu ze u mojego władimire t25 pekł na pół wał korbowy i teraz wymiana wiaze sie z calym rozebraniem silnika wraz z rozrządem i tu problem bo nie wiem jak pozniej to ustawic zeby silnik działał .Może ktoś z was ma jakies wskazówki albo informacje na ten temat głównie chodzi o poprawne ustawienie rozrządu

 

 

Znaki są na kołach zębatych i ustawiasz żeby literki były przy sobie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no sa literki i jeszcze nie rozebralem tego rozrzadu bo sie obawiam zeby nie popsuc bardziej. To tak jest P i ma byc z P? i na przeciwnej stronie T ma byc z T? a pozostale to nie wazne sa raczej? czy sie myle ?? i w takim ustawieniu pierwszy tłok jest w gorze a drugi na dole. a zaby kolejny raz te literki sie pokryly to tzreba kilkanascie tych obrotow wyoknac?? bo na to u mnie wychodzi. i nie ma w tym wiecej haczykow??prosze o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie kombinuj ,tylko posłuż się schematem z instrukcji.Jak jej nie masz to ściąg z internetu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze wszystkie literki muszą być w parach. Ale to wszystkie, bez różnicy nawet o ząbek.

Przy składaniu najpierw zaczyna się od koła zębatego na wale. Wsówasz koło na klin i ustawiasz literką do góry. Dalej zakładasz koło pośrednie rozrządu (te największe), oczywiście liteka C z pośredniego z literką C z tego na wale. Dalej koło na wałku rozrządu(P z koła rozrządu z P pośredniego koła. Następnie koło napędu pompy(T pośredniego z T napędu pompy). Teraz koło pośrednie mechanizmu wyrównawczego(Y koła pośredniego mechanizmu z Y koła pośredniego rozrządu). I na koniec koło samego mechanizu którego oznaczenie B z B koła pośredniego mechanizmu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie pomóżcie chce ściągnąć pokrywę skrzyni wszystko odkręciłem a trzyma mi dźwignia blokady jak to się robi ?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wybijasz swożeń z tych uszu na których zamocowana jest dźwignia i wszystko. Cięgło już przejdzie przez otwór.

A pytanko, masz ściągnięty wałek łączący hamulce??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba, trzeba. Ale jak uważasz. Wyciągnąć pokrywę może i dasz rade, ale założyć pokrywe i nie uszkodzić uszczelki nie dasz rady bo wysoko wystaje cięgło blokady, wiem coś o tym bo u siebie tak się męczyłem.

Co w skrzyni będziesz robił??

A w sprawie tej blokady co pisałeś to o to Ci chodzi co napisałem??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

żeby wszystko poszło sprawnie musisz ściągnąć łącznik hamulców gdyż pokrywa nie trzyma się tylko na śrubach ale przy korpusie pompy hydraulicznej jest kołek ustalający i on Ci nie pozwoli na przesunięcie pokrywy pod wałkiem bo na to zapewne liczyłeś. Owszem na siłę można to zrobić podważyć dekiel aż minie kołek i wtedy kombinować ale gra nie warta świeczki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki chłopaki a co do tego co będę próbował zrobić .w zeszłym roku zaczął mi wyskakiwać wsteczny przy obciążeniu a i czasem do przodu też nie zawsze złapał na wiosnę coraz większe kłopoty aż z pola musiałem zjechać na wstecznym bo przód wyskakiwał a i ciężko było na niego trafić [władek z dwiema wajchami 1976]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli rewers- jak koła stożkowe są w miare dobre to podkładki dorzucić. Popatrz na wałek pośredni czy te wypustki na których podkładki rewersu się opierają nie są wytarte. A na koniec jak już złożysz wszystko podreguluj blokade biegów żeby Ci nie wyskakiwały.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie luz między kołami rewersu z 1 cm z jednej strony jest podkładka a z drugiej niema jak to najprościej zrobić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odrazu współczuje roboty. Też przez to przechodziłem. Trzeba odkręcić widełki na przynajmniej 2 wodzikach od przodu, wycofać wodziki na prawą stronę(gdzie jest pompa) nie wyciągaj całkiem bo później ciężko włożyć bo zatrzaski się wysówają.. Odkręcić śrubę na wałku pośrednim, odkręcić od bloku skrzyni gniazdo koła pasowego, później za tym gniazdem jest tuleja- obudowa łożyska i też trzeba ją wyciągnąć z bloku. Tam na podkładkach na wałku powinno być takie zabezpieczenie- odgiąć je, ściągnąć pierśćień zabezpieczający na końcu wałka(z lewej strony skrzyni). I już powinno się wyciągnąć wałek na prawą stronę, i po kolei łapać wszystko co się z niego zsówa.

Jak coś więcej będziesz chciał wiedzieć to pisz też na GG 41271070

 

Pare lat minęło od naprawy u mnie to mogłem wszystkiego nie zapamiętać co i jak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i dać nowy wałek z kompletem podkładek lub tylko podkładki jak wałek nie ma wytartego kołnierza(takich wypustek) na których opiera się koło stożkowe.

Jak masz katalog to połapiesz się szybko co i jak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wałek wyciągnięty zębyna kole stożkowym te na które nachodzi wodzik troche wytarte ale luz między kołami to przynajmniej 0,5 cm czy wystarczą podkładki aby to zlikwidować czy muszą być jednakowe z jednej jak i z drugiej strony jaki ma być luz między tymi kołami . A jeszcze jedno ma ktoś sposób na te bolczyki co trzymają sworznie w korpusach meczanizmu hamulca nożnego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeki wałek nie ma wytartych mocno tych ząbków na którym opiera się koło stożkowe to tylko szlifierką delikatnie zeszlifuj je(te ząbki) żeby były płaskie(bo pewnie są zaokrąglone). Jak będą płaskie to tak szybko podkładki nie wybije.

Podkładki wystarczą na zlikwidowanie luzy. U mnie jak dobrze pamiętam to od strony gdzie są te wypustki na wałku weszła jedna gruba i jedna cienka podkładka, a od strony gdzie jest te zabezpieczenie na wału to ze 2 grube i ze 2 cienkie. U siebie to ze 3 razy zmieniałem ilość podkładek zanim dobrze trafiłem żeby nie było ani za luźno, ani za ścisło.

 

O które bolczyki Ci dokładniej chodzi??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

o te bolczyki co trzymają sworznie w korpusie mechanizmu taśm hamulcowych a co do wałka to byłem z nim w sklepie i dobraliśmy podkładki nowa tuleja z zębatką nowe koło zębate to przesówne nowe łożyska no i gościu trochę nakierował mnie z tą robotą o eektach poinoirmuję no to do roboty!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...