Skocz do zawartości
Eryko.

Ciągnik Władimirec T-25.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam . Wyskakują mi biegi . Prawie wszystkie pod obciązeniem. Zdjąłem ten dekielek od blokady wodzików i spręzynki pod nim są ok. Tylko jak wijac te kulki czy są w porządku ?[/i]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymianą zatrzasków nie poprawisz sytuacji, bo to nie one odpowiadają za blokowanie wodzików, tylko taki wałek. I to nie są kulki tylko takie jakby grzybki. A żeby biegi Ci nie wyskakiwały musisz wyregulować cięgło blokady. A dokładniej to z prawej strony ciągnika te przy pochwie. Żeby biegi nie wyskakiwały musisz je rozkręcić(wydłużyć) Myślę że 2-3 obroty wystarczą. A jeśli nie to znowu ze 2 dołożysz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy czy opony 13,6 28 będą pasować a może zakładał ktoś takie opony wielkie dzięki za odpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam . Wyskakują mi biegi . Prawie wszystkie pod obciązeniem. Zdjąłem ten dekielek od blokady wodzików i spręzynki pod nim są ok. Tylko jak wijac te kulki czy są w porządku ?[/i]

Zwróć uwagę na pedał sprzęgła .Powinien wracać w górne położenie,ponieważ sprzęgło jest połączone z cięglem blokady.Może nawet nie trzeba regulować cięgła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam . Wyskakują mi biegi . Prawie wszystkie pod obciązeniem. Zdjąłem ten dekielek od blokady wodzików i spręzynki pod nim są ok. Tylko jak wijac te kulki czy są w porządku ?[/i]

Zwróć uwagę na pedał sprzęgła .Powinien wracać w górne położenie,ponieważ sprzęgło jest połączone z cięglem blokady.Może nawet nie trzeba regulować cięgła.

 

Witam po wyregulowaniu cięgła blokady . I wymianie spreżyny sprzegla na nową. Biegi nie wyskakują. Dzięki wszystkim za rady. Pozdrawiam !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Z otworu w obudowie sprzęgła, pod sprzęgłem (jest tam włożona zawleczka) kapie dość dużo oleju. Z czego są to przecieki (czy to może być z silnika), jak to uszczelnić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No z silnika przecieka olej. To uszczelniacz do wymiany. Trochę roboty jest. Oczywiście rozpołowić ciągnik, ściągnąć sprzęgło i koło zamachowe, odkręcić dekielek i wymienić ten nieszczęsny uszczelniacz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W takim razie czeka trochę roboty. Czy wystarczy wymiana tylko uszczelniacza. Jak będzie rozpołowiony to na co jeszcze zwrócić uwagę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W takim razie czeka trochę roboty. Czy wystarczy wymiana tylko uszczelniacza. Jak będzie rozpołowiony to na co jeszcze zwrócić uwagę.

To się okaże,gdy będzie rozpołowione.Na pewno stan wałka i sprzęgła przyłączeniowego. Mogą być luzy i skręcenia.Przy okazji stan pompy i napędu pompy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę o informacje ułatwiające rozpoławianiu ciągnika i ściąganie koła zamachowego (ograniczony dostęp dodatkowych rąk) - a takie koło trochę waży. Aby dostać się do uszczelniacza muszę zapewne ściągnąć również koło zamachowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Proszę o informacje ułatwiające rozpoławianiu ciągnika i ściąganie koła zamachowego (ograniczony dostęp dodatkowych rąk) - a takie koło trochę waży. Aby dostać się do uszczelniacza muszę zapewne ściągnąć również koło zamachowe.

Do tej pracy potrzebne:

Równe betonowe podłoże,wózek do rozjeżdżania i pomocny jest katalog części.

1,Przód podpieramy na wózku,a tył na stałe.

2.Odkręcamy pompę wraz napędem.

3Odkręcamy sprzęgło przyłączeniowe ,które jest pod pompą.

4.Rozkręcamy śruby obudowy sprzęgła przy silniku i rozłączamy cięgła.

5.Odjeżdżamy do przodu.

6.Odkręcamy sprzęgło i ściągamy koło zamachowe,które nie jest takie ciężkie.

Składamy w odwrotnej kolejności ,tylko pamiętamy by tarczę sprzęgła wraz z obudową skręcać przy włożonej ośce sprzęgłowej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mój władimirec jest 1976 mam problem z biegami w skrzyni jest okej tylko mechanizm blokujący wodziki jest z nim chyba coś nie tak bo w czasie pracy są momenty że wo gule nie mogę wyrzucić biegu ani jedną ani drugą wajchą od biegów a za jakiś czas jest wszystko ok koledzy pomóżcie mi tej sprawie z góry wielkie dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koło rozrządu napędzające pompę wtryskową - w jaki sposób jest stabilizowane osiowo. W katalogu nie jest pokazane czytelnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mój władimirec jest 1976 mam problem z biegami w skrzyni jest okej tylko mechanizm blokujący wodziki jest z nim chyba coś nie tak bo w czasie pracy są momenty że wo gule nie mogę wyrzucić biegu ani jedną ani drugą wajchą od biegów a za jakiś czas jest wszystko ok koledzy pomóżcie mi tej sprawie z góry wielkie dzięki

Biegu nie można wybić,jeżeli sprzęgło nie jest wciśnięte a wbić można tylko przy wciśniętym. Poza tym trzeba tak wyregulować ,aby biegi nie wyskakiwały w czasie pracy.Wszelkie luzy na dzwigniach trzeba zlikwidować.Jeżeli to nie pomoże trzeba zajrzeć do skrzyni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koło napędzające pompę wtryskowa obraca się na kołnierzu pompy (panewka).Smarowanie ciśnieniowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie pojawił się problem slizga się sprzeglo zapewne do wymiany jest tarcza ale jak sprawdzic czy do wymiany jestt tez docisk ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie z innej beczki-na allegro jest kilka rodzajów pomp wtryskowych do t25,które polecacie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie pojawił się problem slizga się sprzeglo zapewne do wymiany jest tarcza ale jak sprawdzic czy do wymiany jestt tez docisk ?

 

Powinno być widać jak dużo jest wytarty bo taki kołnierz zostanie gdzie nie styka się z tarczą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak powierzchnia robocza w docisku będzie dobra, to warto wymienić w nim sprężyny na nowe, jak już zakładasz nową tarczę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...